Hellraiser4Ever
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Φεβ 2019
- Μηνύματα
- 29.645
- Like
- 30.670
- Πόντοι
- 6.256
Δεν χαρηκα απλα τυπε...ξεροεχυσα.Αυτο που δεν αντεχεται ειναι η χαρα σου ρε σαουρον! Με το που φαγαμε γκολ εγραψες πιο γρηγορα και απο την ταχυτητα του φωτος...τι στον πουτσο, απο κβαντικο υπολογιστη γραφεις?
Μακαρι να σε βρει και να σε γαμησει ο προεδρος...![]()

Υ.Γ
Ασχετο ποτε θα ξεκινησεις φετος να βριζεις τον Προεδρο;



