diopos
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Αυγ 2018
- Μηνύματα
- 640
- Κριτικές
- 14
- Like
- 826
- Πόντοι
- 376
Βεβαια και οι βαζελοι είναι τυχεροί..
![]()
ραοπαο εσύ που τα ξέρεις όλα, αληθεύει ότι είναι λούγκρα
?Βεβαια και οι βαζελοι είναι τυχεροί..
![]()
?ραοπαο εσύ που τα ξέρεις όλα, αληθεύει ότι είναι λούγκρα?
Βεβαια και οι βαζελοι είναι τυχεροί..
![]()
Ισχύει ότι το λαδωνει το κανελονι
Ελα μην γινεσαι σαν αυτους...στο μπασκετ εχουν δει παιχταραδες.
Έχει δει κανείς την φωτογραφία του μικρού Τράκη? Παίζει φότοσοπ?

Σαν τον John Amaechi που είχαν την σαιζόν '96 - '97 και είχε ερωτευτεί τον Φραγκίσκο?Ισχύει ότι το λαδωνει το κανελονι
εσεις εσεις που βριζετε νεκρους, ελατε να γαμησετε εμας τους ζωντανους
παλιοβεβηλοι
Πάλι βεβηλώσανε μνήμη νεκρών οι πουτάνες.
Εμείς ντροπή των οπαδών θα σας γαμάμε ζωντανούς, να το θυμάστε..
eγω φιλε το θυμαμαι απ το 1994 στη δραμα με δοξα οταν παοκια βεβηλωναν τους νεκρους και τοτε εγιναν τα γεγονοτα και ο συνδεσμιτης απο οσφπ της πολης μου που πηγαμε να δουμε το θρυλο μας ,εχασε το ματι του απο τα γεγονοταΙωνικός - Ολυμπιακός
early 00’s
Λέρωσαν το στόμα τους οι «Ιωνικοί»
Ακούστηκε το παραπάνω. Μέχρι να τελειώσει οι πρώτοι τυχεροί νικαιώτες είχαν φύγει ήδη. Οι φήμες για τους υπόλοιπους λένε πως μέχρι σήμερα κάθε ψυχοσάββατο κάνουν κόλυβα μη τυχόν σκεφτεί κανείς πως δεν δείχνουν τον απαραίτητο σεβασμό.
Ωραία χρόνια..
Ξεροχυνω με απόφαση διακοπής του πρωταθλήματος μπάσκετ χωρίς καν να γίνει ΔΣ...
Το ζήτησε ο τρακης, το αποφάσισε μόνος του ο βαζελακοπουλος...απλα πράγματα..![]()
μπαοκ, μετά από αυτό των Πρεσπώνμόλις έρθει η ώρα θα βγει η φαλτσέτα και θα θερίσειΠάλι βεβηλώσανε μνήμη νεκρών οι πουτάνες.
Εμείς ντροπή των οπαδών θα σας γαμάμε ζωντανούς, να το θυμάστε..
μόλις έρθει η ώρα θα βγει η φαλτσέτα και θα θερίσει
τραβά για νάνι μικρέ και χτένισε και τις κούκλες σουΣιγά ρε φρεντι Κρούγκερ
Σε αυτο το χώρο τα πακέτα κ τα αίματα ειναι κ απο τις δυο πλευρές
Χωρις, ομως κανενα νόημα