Νέα

Θρύλε Θεέ Ολυμπιακέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 217K
  • Εμφανίσεις 7M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 86 άτομα (4 μέλη και 82 επισκέπτες)

mihla

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
21 Μαΐ 2015
Μηνύματα
961
Κριτικές
193
Like
7.204
Πόντοι
30.298
παλι με ντοπε διαιτησία οι γαυροι
 

Pecados

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
3.780
Like
162
Πόντοι
16
:fuck1: :fuck1: :fuck1:

12141714_1647491335521737_8995265734687366527_n.jpg
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.651
Like
57.301
Πόντοι
12.756
Ζωντανα μεσα απο το ναο τι ωραιο απαλο τριμπαλο μεχρις στιγμης... :erection: :erection:
 

Pecados

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
3.780
Like
162
Πόντοι
16
Το καθήκον του ο ΘΡΥΛΟΣ!
4 μπαλάκια στο ρελαντί και χωρίς να ζοριστεί καθόλου.
4 και οι πιτσιρικάδες σύνολο μόνο 8 τεμάχια.
Άντε και ευχαριστημένες να είστε ΚΟΥΛΑΡΕΣ!!
 
Εγγρ.
4 Μαΐ 2015
Μηνύματα
1.425
Κριτικές
267
Like
1.079
Το καθήκον του ο ΘΡΥΛΟΣ!
4 μπαλάκια στο ρελαντί και χωρίς να ζοριστεί καθόλου.
4 και οι πιτσιρικάδες σύνολο μόνο 8 τεμάχια.
Άντε και ευχαριστημένες να είστε ΚΟΥΛΑΡΕΣ!!
Καλως ηρθες Αεκαρα,πεσε κατω γιατι ερχεται τεσσαρα
 

Επισκέπτης
ας μην επαναπαυομαστε το αεκακι δεν το υπολογιζει κανεις αλλωστε νεοφωτιστη ομαδουλα της σειρας ειναι που εχει θεοποιησει τον μανταλο τον πορδερο και τον αραβιδη του νιωνιου

την τριτη παμε να παρουμε αποτελεσμα απο τους κροατες ειναι δυσκολο παιχνιδι δεν ειναι αεκακι που το νικαμε και με τα τσικο
 

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
εμείς πάντως προειδοποιήσαμε  :grin:


πέσε κάτω Αεκάρα γιατί ε γιατί έρχεται τεσσάρα 

 

Συνημμένα

  • 1.jpg
    1.jpg
    154,3 KB · Εμφανίσεις: 49

NICK TRIVE

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Μαρ 2014
Μηνύματα
35.484
Κριτικές
53
Like
9.375
Πόντοι
26.006
συγχαρητήρια στην ομάδα

 

Συνημμένα

  • 2.jpg
    2.jpg
    175,1 KB · Εμφανίσεις: 26

Επισκέπτης
ο βαγγελας σας γαμαει οπως παντα ταπεινος στις δηλωσεις του αλλωστε νικησαμε μια νεοφωτιστη ομαδουλα που την αποκαλουμε αεκακι και λιγα βαλαμε
 

denexwonoma

Μέλος
Εγγρ.
5 Δεκ 2013
Μηνύματα
382
Like
3
Πόντοι
1
Σας γλενταει ο Μαρινάκης: Η φετινή ΑΕΚ είναι μια μεγάλη απάτη  :kneel:
 

Επισκέπτης
και ολοι οι αλλοθρησκοι μεθαυριο θα ειναι ντιναμο ζαγκρεμπ. ειστε για λυπηση ολοι σας
 

savkon

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Φεβ 2015
Μηνύματα
245
Κριτικές
9
Like
362
Πόντοι
281
Άντε πάει και αυτό τελείωσε.Να περάσει ο επόμενος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom