Επισκέπτης
Την "πλήρωσε" η Γιαντράν…
Τίποτα δεν εμπόδισε τον Ολυμπιακό το Σάββατο (08/12) να πετύχει την πρώτη του νίκη στον Α΄ όμιλο της φάσης των 16 της Euroleague.
Ούτε η επίθεση που δέχτηκαν από «πράσινους» οπαδούς πριν την έναρξη του ματς,ούτε ο…εξοστρακισμός στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ,ούτε η απουσία του κόσμου τους στάθηκαν ικανά να αποσυντονίσουν τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι ξέσπασαν για όλα τα προαναφερόμενα στη Γιαντράν Χέρτσεγκ Νόβι.
Η επικράτηση με 14-6 επί της πρωταθλήτριας Μαυροβουνίου για την 2η αγωνιστική ήρθε τόσο εύκολα όσο δείχνει το τελικό σκορ,κρατώντας τους γερά στο κυνήγι της πρόκρισης στην επόμενη φάση.
Τα οκτάλεπτα:5-2,2-1,4-2,3-1.
Ολυμπιακός:Γ. Αφρουδάκης 4,Θεοδωρόπουλος 2,Χατζηθεοδώρου 2,Ντόσκας 2, Χρ. Αφρουδάκης 1,Νίκιτς 1,Σάντα 1,Κόχειλας 1.
Γιαντράν: Ίβοβιτς 3,Σέκουλιτς 1,Κλίβοβατς 1,Γκράχαμ 1.
ευχαριστουμε τους γνωστους ορεσιβιους λαγους που "εφτιαξαν" τους παικτες μας πολυ περισσοτερο απ' οτι θα τους "φτιαχναμε" εμεις με την παρουσια μας αν δεν ειχαμε τιμωρηθει..φροντιστε να το επαναλαβετε & στους επομενους δυο αγωνες του ΘΡΥΛΟΥ μας παρακαλω..
Τίποτα δεν εμπόδισε τον Ολυμπιακό το Σάββατο (08/12) να πετύχει την πρώτη του νίκη στον Α΄ όμιλο της φάσης των 16 της Euroleague.
Ούτε η επίθεση που δέχτηκαν από «πράσινους» οπαδούς πριν την έναρξη του ματς,ούτε ο…εξοστρακισμός στο κολυμβητήριο του ΟΑΚΑ,ούτε η απουσία του κόσμου τους στάθηκαν ικανά να αποσυντονίσουν τους «ερυθρόλευκους», οι οποίοι ξέσπασαν για όλα τα προαναφερόμενα στη Γιαντράν Χέρτσεγκ Νόβι.
Η επικράτηση με 14-6 επί της πρωταθλήτριας Μαυροβουνίου για την 2η αγωνιστική ήρθε τόσο εύκολα όσο δείχνει το τελικό σκορ,κρατώντας τους γερά στο κυνήγι της πρόκρισης στην επόμενη φάση.
Τα οκτάλεπτα:5-2,2-1,4-2,3-1.
Ολυμπιακός:Γ. Αφρουδάκης 4,Θεοδωρόπουλος 2,Χατζηθεοδώρου 2,Ντόσκας 2, Χρ. Αφρουδάκης 1,Νίκιτς 1,Σάντα 1,Κόχειλας 1.
Γιαντράν: Ίβοβιτς 3,Σέκουλιτς 1,Κλίβοβατς 1,Γκράχαμ 1.
ευχαριστουμε τους γνωστους ορεσιβιους λαγους που "εφτιαξαν" τους παικτες μας πολυ περισσοτερο απ' οτι θα τους "φτιαχναμε" εμεις με την παρουσια μας αν δεν ειχαμε τιμωρηθει..φροντιστε να το επαναλαβετε & στους επομενους δυο αγωνες του ΘΡΥΛΟΥ μας παρακαλω..
...εδώ κάποτε έλεγες:''Μην ασχολείστε με τους δευτερο-τρίτους'' αν θυμάσαι καλά....φίλε γάτε....τα δύσκολα έρχονται
...και δεν είναι για τους Ολυμπιακούς
....εμείς δεν πανηγυρίσαμε ποτέ τόοοοοσο νωρίς...συνήθως τον...Απρίλιο-Μάϊο το κάνουμε αυτό
....απλά κάποιοι δεν πιάνετε το χιούμορ(ή δεν θέλετε να το πιάσετε...)...καλή νίκη σήμερα.....εμείς με άλλου κόλλυβα δεν κάνουμε μνημόσυνο.... ;) ;) ;)
Με την ίδια λογική εσείς γιατί χαρήκατε μετά το διπλό στη Βρέμη?Μήπως πήρατε το Τσάμπιονς Λιγκ?Ούτε καν την πρόκριση στον επόμενο γύρο δεν εξασφαλίσατε με αυτή τη νίκη και παρόλα αυτά πανηγυρίζατε 3 εβδομάδες!Και καλά κάνατε αν θες τη γνώμη μου...