Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ξανάρχισε το κρύο.....παγωνιά κάνει πάλι....φορέστε πουλόβερ......παπαπαπα...τσαπούυυυ.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

η μια ομαδα της θεσ/νικης(ηρακλης)εκανε την χαρη στον βαζελο για να δουμε και η αλλη(αρης)τι θα κανει![]()
αν θες να σου κανουμε χαρηας μας κάνει κι ο άρης τη χάρη,έχω αρχίσει και ανησυχώ με τον πάοκ,μετά τον άρη δεν έχει άλλο δύσκολο παιχνίδι.
ας μας κάνει κι ο άρης τη χάρη,έχω αρχίσει και ανησυχώ με τον πάοκ,μετά τον άρη δεν έχει άλλο δύσκολο παιχνίδι.
ειμαστε παραρτημα,θα το παιξουμε στα ισα.ειναι και η ΑΕΚ αλλα δεν ξερω με τι κεφια θα κατεβει

εσυ να νικησεις τον αγαπουλα σε παρακαλωειμαστε παραρτημα,θα το παιξουμε στα ισα.![]()
![]()
δυσκολο το βλεπω..εσυ να νικησεις τον αγαπουλα σε παρακαλω
θα σας δωσουμε δωρο τον χαβιτο ;)

δεν παιζει ο σουηδοςδυσκολο το βλεπω..
τα αραπακια ειναι γκαβλωμενα και δεν παιζουν καραφλας-μαντουκα....
θα πω δυο λογια στο νατσο αν μπορει να κανει κατι![]()
![]()
![]()
θα σας δωσουμε και γιαχιτς ;)
ντουσκοδεν παιζει ο σουηδος
ωχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχχ
μας γαμησες τωρα...

δυσκολο το βλεπω..
τα αραπακια ειναι γκαβλωμενα και δεν παιζουν καραφλας-μαντουκα....
θα πω δυο λογια στο νατσο αν μπορει να κανει κατι![]()
![]()
![]()
θα σας δωσουμε και γιαχιτς ;)