nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.457
- Πόντοι
- 3.656
Ρε Καρμο ρε Καρμο
εσυ δεν εισαι νιου γιορκ πελεκανς?ΚΑΙ ΓΩ![]()
Όλοι τον θέλαμε απλά ήθελε να έχει ελεύθερο ωράριοεγω τον μαντι τον ηθελα στην ομαδα...
εσυ δεν εισαι νιου γιορκ πελεκανς?![]()

σαν ειδικος τι να βαλω?
Ο Μαντι δεν γούσταρε άλλο την διοίκηση. Θεωρεί και όχι άδικα, ότι του έκοψε μεταγραφή γιατί ζητάτε τον ουρανό με τα άστρα ο Μαρινάκης.Όλοι τον θέλαμε απλά ήθελε να έχει ελεύθερο ωράριο
Όπως και ο βλακας ο ΠΑΟ τους παίκτες κάτω από τα 35 εκατομμύρια ούτε να τους φτύσει βλ Φουρταδο
τζινακι......ΟΧΙ ΜΑΛΑΜΑΤΙΝΑ ρε τρελεσαν ειδικος τι να βαλω?
κρασι
βοτκα
τζιν
η μαλαματινα?
Ο Μαντι δεν γούσταρε άλλο την διοίκηση. Θεωρεί και όχι άδικα, ότι του έκοψε μεταγραφή γιατί ζητάτε τον ουρανό με τα άστρα ο Μαρινάκης.