iuakoya
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Νοε 2015
- Μηνύματα
- 36.401
- Like
- 24.323
γιατι η μπαλα ειναι γενους θηλυκο...
τοσο απλα...![]()
![]()
![]()
Για να μην πω για το στρογγυλό της σχήμα ή το πόσο ...τάνα μπορεί να γίνει μερικές φορές η στρογγυλή θεά ;)
γιατι η μπαλα ειναι γενους θηλυκο...
τοσο απλα...![]()
![]()
![]()
αστο μη το πεις...Για να μην πω για το στρογγυλό της σχήμα ή το πόσο ...τάνα μπορεί να γίνει μερικές φορές η στρογγυλή θεά ;)
;) ;) ;)
αμα πετυχεις εστο κ λιγο το δοκαρι με ολες αυτες στο τειχος εγω θα γινω πειρατης στα ιμαλαϊα...Θέλω να εκτελέσω φάουλ με όλες αυτές στο τείχος ;)

αμα πετυχεις εστο κ λιγο το δοκαρι με ολες αυτες στο τειχος εγω θα γινω πειρατης στα ιμαλαϊα...
![]()
![]()
![]()
δεξι αριστερο κ οριζοντιο φανταζομαι..Φίλε δεν θέλω να πετύχω το δοκάρι, αλλά να τους δείξω το .... δοκάρι ;)
δεξι αριστερο κ οριζοντιο φανταζομαι..