για εσενα εχω μια καλυτερη & καλοδουλεμενη αν ξαναρχισεις να ερχεσαι στο γηπεδο & συνεχιζεις να την λες σε οσους γραφουν βλακειες για τον ΤΑΚΑΡΟ,γουσταρουν τσιριλο-κυργιακο με την δοξασμενη ερυθρολευκη ;)
για εσενα εχω μια καλυτερη & καλοδουλεμενη αν ξαναρχισεις να ερχεσαι στο γηπεδο & συνεχιζεις να την λες σε οσους γραφουν βλακειες για τον ΤΑΚΑΡΟ,γουσταρουν τσιριλο-κυργιακο με την δοξασμενη ερυθρολευκη ;)
ξαδελφη του ντρογμπα ειναι..μου την εστειλε για ορεκτικο πριν την πουτσα που θα φαει ο ιδιος στο τηγανι στις 19/2 & στο κοτετσι τους στις 5/3..
οσο για τις συλλογες,τιποτε δεν εχω..απλα ξερω που να ψαξω στο νετ & σιγουρα δεν ειμαι το μισο σαιτ μονος μου..ευχαριστω παντως για τα καλα σου λογια..