φιλε καλη η προσπαθεια που κανεις αλλα οπως ΣΟΥ ΕΧΟΥΝ ΞΑΝΑΠΕΙ οι φωτο που βαζεις εχουν πολυ μικρο μεγεθος..απαντησες οτι δεν το ειχες καταλαβει..ελπιζω καποτε να το καταλαβεις για να μην χρειαστει να τρεχουμε στον οφθαλμιατρο..
[move]

[/move]
http://[URL unfurl="true"]www.evefanclub.net/twistys/pic002/images/16.jpg[/img[/URL]]
[img]http://[URL unfurl="true"]www.evefanclub.net/twistys/pic002/images/17.jpg[/img[/URL]]
[/quote]
ρε φιλε στειλε εσυ τις δικες σου στελνω κ εγω οτι εχω κ αν δεν μπορεις να τις δεις μην τις βλεπεις.
σου το λεω απλα γιατι δεν μπορω να βρω φωτο free του μεγεθους που στελνεις εσυ.
αν υπαρχει κανα site free αναφερετω κ θα σου ανεβαζω οτι θες