Μπαρμπαπήδουλας
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Ιαν 2011
- Μηνύματα
- 18.625
- Κριτικές
- 78
- Like
- 8.436
- Πόντοι
- 2.786
ζεστη... κουφοβραση... λιοπυρι... καυσων![]()
Με μια τέτοια θα λιώσεις ακόμη και στη Σιβηρία αν είσαι!
ζεστη... κουφοβραση... λιοπυρι... καυσων![]()
φιλαρακι, εχω παρει αγκαλια το airco γιατι δε με βλεπω καθολου καλα λεμε.
οπως λεει και ο μπαρμπαπηδουλ πιο πανω, θα αρχισει η αποσυνθεση σιγα σιγα με αυτα που βλεπω.

Που είσαι ρε Papaphilips ;;
Ζεσταίνεσαι βλέπω ...
![]()
![]()

φιλαρακι, εχω παρει αγκαλια το airco γιατι δε με βλεπω καθολου καλα λεμε.
οπως λεει και ο μπαρμπαπηδουλ πιο πανω, θα αρχισει η αποσυνθεση σιγα σιγα με αυτα που βλεπω.

Ο 1ος είναι απίστευτος

να'σαι καλα ρε φιλε![]()
![]()
![]()

Εκτός και αν προτιμάς το θαλασσινό νερό.![]()

Εγω προτιμω να γαμαω τετοιες κωλαρες κι ας πεθανω απο θερμοπληξια!
Ασε γιατι οποιος ξεροχυνει εδω μεσα μπαναρεται!ξεροχυνεις παιχταρα μου ????
χαχαχαχαχαχαχαΑσε γιατι οποιος ξεροχυνει εδω μεσα μπαναρεται!

Καλημέρα κύριοι !!!
![]()
