Επισκέπτης
Ειχε χαμηλη θερμοκρασια,στον νεκροθαλαμο,ομολογω!Ηταν μια δυσκολη νυχτα!Τα σεβη μου,στην Κλυταιμνηστρα!Να την προσεχεις Statler,kατι μου μυριζει,σ'αυτην!Εκτος απο σενα!Συνηθισα,τοσα χρονια που κανουμε παρεα,την μυρωδια της πτωμαινης!
Δεν το καταλαβα αυτο εγω και ο κολητος μου agiana γιατι
δεν ειμαστε καμακια ;;;;;;;;;;

Θελω να με καταταξουνε στα καμακια δεν μπορω αλλο............ θα βαλω μεσον τελικα.Συμπλέω (και συνγαμάω) με τον συναγωνιστή!![]()
Ψιιιτ, πουλάω τη θέση μου!
Πόσα δίνετε λεβέντες???![]()
![]()

ΚαλόοοοοοΑμα μας δώσεις και τα τηλέφωνα από τις γκόμενες που έχεις πηδήξει, το συζητάμε σοβαρά!![]()





Άντε ρε σαβουρογάμηδες που θέλετε να πηδήξετε Ελλεεινίδες!
Ρωσσιδάκια μόνο λεμεεεε![]()
Καλά, ρε, τι απίθανοι τύποι είσαστε, σκατόγεροι!! Και αναρχοκομμουνιστές κιολας!!![]()
![]()
![]()
![]()
Waldorf, δεν νομίζω πως το αίτημά μας θα εισακουσθεί!
Ο φίλος ο Λαλακ θέλει να μας εκθέσει!!![]()
![]()
Βαλε τον amjik στην θεση μου και δωστου και τις ψηφους. ;)Θελω να με καταταξουνε στα καμακια δεν μπορω αλλο............ θα βαλω μεσον τελικα.
Ακουη το μεσον.............
Ευχαριστω συναγωνιστη.......... ειδη ετοιμαζω Καμακια μυτερα.Βαλε τον amjik στην θεση μου και δωστου και τις ψηφους. ;)

Θελω να με καταταξουνε στα καμακια δεν μπορω αλλο............ θα βαλω μεσον τελικα.
Ακουη το μεσον.............

Η αξια του φιλοφρονουντος,περιποιει δοξα στον φιλοφρονουμενο!AΝ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ,τα οσα ακολουθησαν το ποστ του Comandante,ειναι ενα απο τα καλυτερα κομπλιμαν που εχω εισπραξει!ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΤΙΜΗΥ.Γ. Το εννοω!Εγώ διέφυγα.
Χα, χα, χα.
Αυτά είναι τα πλεονεκτήματα του να μην συνομιλείς με ΚΑΜΙΑ ελεεινίδα στο site. Κανένας δεν σε θεωρεί καμάκι.
(ειλικρινά πως αντέχετε, δεν έχετε καμία να σας τα πρήζει καθημερινά με τα ίδια ακριβώς carbon copy επιχειρήματα; ).
ΥΓ. Αν υπήρχε χιούμορ όλοι θα ψήφιζαν τον NOT SO EASY. Αρχίζω καμπάνια.

νομιζω baby οτι δεν εχει καμια σημασια η ψηφοφορια πια για τον κομμαντο,η δηλωση της παολα ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑΠαιδιά ΚΟΜΑΝΤΟ ψηφίζω... ΚΟΜΑΝΤΟ μου![]()
![]()
![]()


