Το πολιτ μπυρο,κατοπιν ενδελεχους αναλυσεως των επιχειρηματων που κατεβασα στην βαση,δεχτηκε το αιτημα μου,να αποσχω των αστικων-καπιταλιστικων τερτιπιων της εξουσιας!Εκτος αυτου,δε,αναφερω,ρητα και κατηγορηματικα,οτι ουδεποτε και καθ'οιονδηποτε τροπο,συνομιλησα με οιαδηποτε απο τις εξοχωτατες κυριες,που κοσμουν με την παρουσια τους τον φιλοξενο τουτο ιστοχωρο!Απαιτω,κατοπιν τουτων,την αμεση αφαιρεση του ονοματος μου!ΚΑΘΕ ΨΗΦΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΧΑΜΕΝΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ!ΣΟΥΦΡΑΖΕΤΕΣ RULESSSSSSSSS[youtube=425,350]PEj7jnR--Dg[/youtube]ΑVANTI O POPOLO...