Νέα

Τα καμάκια του bourdela..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 447
  • Εμφανίσεις 21K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Ποιος ειναι το μεγαλυτερο καμάκι του site?

  • bonbenito

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • lalakukakis

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • nikosshell

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • georgebest

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • hristidis

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • VIDIVICI

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nick025

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • naturo- sasuke

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • KOMANTO

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • CIVILL111

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Kαινουργιος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • stabit

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Duracell

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • stranger in the night

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • gabadoo

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • NOT SO EASY BIKER

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Whitey

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Tomahok

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Stratigosss

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • BABY

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Nitro

    Ψήφοι: 1 33,3%
  • Yorgos

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Pathifinder

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • siegf

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • βυζολαγνος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • xilnik

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Marauder

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • aplos2

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • pirforos

    Ψήφοι: 1 33,3%
  • giorgospapa

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • vrikolakas

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • Antisthenis

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • talos43

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • palios pounai allios

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • 1 personanograta

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • freddie krueger

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • stype

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • altec21

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • μαρούλιας

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • nokia

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • amc_anthony13

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • dvdmaniac

    Ψήφοι: 1 33,3%
  • agiana

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • amjik

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • voltaire45

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • vothros

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • ευκωλοπιστος

    Ψήφοι: 0 0,0%
  • pouranger

    Ψήφοι: 0 0,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    3

Επισκέπτης
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Τελικα δεν ειναι τυχαιος ο τιτλος ''Greek lover''  που μας αποδιδουν :tooth: :tooth:
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
7
Πόντοι
16
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Τελικα δεν ειναι τυχαιος ο τιτλος ''Greek lover''  που μας αποδιδουν :tooth: :tooth:
τράβα να σου κόψουνε τίποτα βεντούζες να περάσει το λουμπάγκο σου πορνόγερε που θέλεις να το παίξεις και  Greek Lover, τρομάρα σου, τρισκατάρατε!
 

Επισκέπτης
χαχαχαχααχαχα

κατσε σε λιγο που θα βαλω και ψηφοφορια..

Πρωτος πρωτος θα σαι ρεεεεεε :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Siegf

Μέλος
Εγγρ.
28 Ιουν 2008
Μηνύματα
1.177
Like
0
Πόντοι
16
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ΝΑΙ, αλλά το κάνουμε στοιχειωδώς με λίγο στυλ ρε γμτ!!
Όχι σαν να ρίχνουν μια γκόμενα σε κλουβί με φυλακισμένους. :headbang: :headbang:
Ετούτοι θα μαλλιοτραβηχτούν σε λίγο...
Μετά λέμε για τις γκόμενες... :headbang: :headbang:

Σωστός και άμεσος ο Λαλακ πάλι!  :thumbsup:
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
7
Πόντοι
16
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ΝΑΙ, αλλά το κάνουμε στοιχειωδώς με λίγο στυλ ρε γμτ!!
Όχι σαν να ρίχνουν μια γκόμενα σε κλουβί με φυλακισμένους. :headbang: :headbang:
Ετούτοι θα μαλλιοτραβηχτούν σε λίγο...
Μετά λέμε για τις γκόμενες... :headbang: :headbang:

Σωστός και άμεσος ο Λαλακ πάλι!  :thumbsup:
Αημ πως? Αημ πως?
 

Επισκέπτης
Καλα εχει να πεσει πολυ γελιο και φυσικα κραξιμο!! :2funny: :2funny: :2funny:
Βλεπω τα κοριτσια να τα κανουν πουτανα. :crazy:

Λοιπον λεω να φτιαξω ψηφοφορια με τους υποψηφιους μεγα καμακοτριφτες του σαιτ :grin:

Οσοι θελετε ριχνετε nicknames στο τραπεζι.. :tooth: :tooth:

Με λιγα λογια ρουφιανεψτε αφοβα  :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses:

Υ.γ  Και τα κοριτσια
 

hristidis

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.597
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
66
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
ΝΑΙ, αλλά το κάνουμε στοιχειωδώς με λίγο στυλ ρε γμτ!!
Όχι σαν να ρίχνουν μια γκόμενα σε κλουβί με φυλακισμένους. :headbang: :headbang:
Ετούτοι θα μαλλιοτραβηχτούν σε λίγο...
Μετά λέμε για τις γκόμενες... :headbang: :headbang:

Σωστός και άμεσος ο Λαλακ πάλι!  :thumbsup:
αμα δεν καταλαβαινετε το πνευμα του καθενος και τι θελει να πει με αυτα που γραφει μην βιαζοσαστε να τον κρινετε γιατι παιζει να τον αδικησετε και δεν λεει.....ετσι;;; ;) ;) ;) ;) ;)
 

NikosShell

Μέλος
Εγγρ.
2 Δεκ 2007
Μηνύματα
1.004
Like
2
Πόντοι
16
Καλα εχει να πεσει πολυ γελιο και φυσικα κραξιμο!! :2funny: :2funny: :2funny:
Βλεπω τα κοριτσια να τα κανουν πουτανα. :crazy:

Λοιπον λεω να φτιαξω ψηφοφορια με τους υποψηφιους μεγα καμακοτριφτες του σαιτ :grin:

Οσοι θελετε ριχνετε nicknames στο τραπεζι.. :tooth: :tooth:

Με λιγα λογια ρουφιανεψτε αφοβα   :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses:

Υ.γ  Και τα κοριτσια
Βάλε με μέσα lala :dancing:
 

bonbenito

Μέλος
Εγγρ.
12 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.683
Like
7
Πόντοι
16
αμα δεν καταλαβαινετε το πνευμα του καθενος και τι θελει να πει με αυτα που γραφει μην βιαζοσαστε να τον κρινετε γιατι παιζει να τον αδικησετε και δεν λεει.....ετσι;;; ;) ;) ;) ;) ;)
ρε τρελλοκομείο, απ όλους τους φεγγαροχτυπημένους εδώ μέσα, ΕΣΥ εθίγης???? :2funny: :2funny: :2funny:
 

Επισκέπτης
αμα δεν καταλαβαινετε το πνευμα του καθενος και τι θελει να πει με αυτα που γραφει μην βιαζοσαστε να τον κρινετε γιατι παιζει να τον αδικησετε και δεν λεει.....ετσι;;; ;) ;) ;) ;) ;)


Αυτο θα κριθει απο τους ψηφους που θα παρεις hristidi! :grin:
 

georgebest

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2007
Μηνύματα
9.375
Κριτικές
7
Like
386
Πόντοι
366
αν δεν περιληφθώ στην ψηφοφορία, θα γίνει της μουνίτσας
 

rouli

Τιμημένος
Εγγρ.
31 Ιαν 2006
Μηνύματα
666
Like
0
Πόντοι
6
:2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:

Ετούτοι θα μαλλιοτραβηχτούν σε λίγο...
Μετά λέμε για τις γκόμενες... :headbang: :headbang:

Σωστός και άμεσος ο Λαλακ πάλι!  :thumbsup:

ενδέχεται να μη διαθέτουν κάτι για να τραβήξουν ... (και εννοώ μαλλί για όποιον βιαστεί)

μερικές σαλιάρες όμως θεωρώ πως θα ήταν απαραίτητες..
 

hristidis

Μέλος
Εγγρ.
29 Δεκ 2007
Μηνύματα
6.597
Κριτικές
7
Like
0
Πόντοι
66
ρε τρελλοκομείο, απ όλους τους φεγγαροχτυπημένους εδώ μέσα, ΕΣΥ εθίγης???? :2funny: :2funny: :2funny:
παιζει να παρεξηγησα εγω και να εκανα λαθος...
δεν εχω προβλημα αν ειναι ετσι να το παρω πισω.....
αρκει να ειναι ετσι, που μονο ο ''γιατρος'' το ξερει.....
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom