Νέα

Sophia20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Sophia20
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 3K
  • Εμφανίσεις 428K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 10 άτομα (1 μέλη και 9 επισκέπτες)
OP
OP
Sophia20

Sophia20

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Μαΐ 2026
Μηνύματα
189
Like
4.604
Πόντοι
441

tedbreaker

Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2018
Μηνύματα
204
Κριτικές
1
Like
593
Πόντοι
81
Μιλαμε για τυπους ππυ πισω απο την "πουτάνα" δεν βλεπουν εναν ανθρωπο... Δεν σέβονται τις κοπελες...
Τα έχω ξαναγράψει και αλλού. Ανασφαλή ανδρείκελα που δεν αντέχουν να κοιτάξουν γυναίκα στα μάτια και την υποβιβάζουν με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς μήπως αισθανθούν ανώτεροι. Ξεχνάνε ότι έχουν να κάνουν με άνθρωπο και βλέπουν μόνο κρέας. Και αντίστοιχα στο bou ξεχνάνε και την στοιχειώδη ευγένεια τόσο ως προς τις κοπέλες όσο και στα μέλη και το πιο γελοίο: μετράνε την αξία τους σε αριθμούς μηνυμάτων/κριτικων.
 

nikosvita314

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2021
Μηνύματα
1.025
Like
1.910
Πόντοι
216
Ελπίζω να είσαι ενδεδυμένη σεμνά στην παραλία, μη σε περάσουνε και πουτάνα.
Τήν είπες τήν Μαλάκια σου δεν άντεξες.Αν ήταν άλλη κοπέλα θα σέ έβριζε κ θα είχε κ δίκιο μάθε λίγο να σέβεσαι δεν είναι κακό.
 

nikosvita314

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2021
Μηνύματα
1.025
Like
1.910
Πόντοι
216
Εσύ τώρα αντλείς κάποια ικανοποίηση με το να της λες στα μούτρα τη δουλειά που έκανε για 10 μέρες και που μπορεί να συνεχίσει να την κάνει κι όταν επιστρέψει από τη σεζόν; Μόνη της κάποια στιγμή το είπε έτσι ωμά όπως κι εσύ για τον εαυτό της, αλλά άλλο αυτή να το λέει κι άλλο εσύ ή ο καθένας από εμάς. Στο τέλος-τέλος αυτή για τους Χ ή Ψ λόγους αποφάσισε να κάνει αυτή τη δουλειά που έχει τα συν της και τα πλην της. Πάλι καλά όμως που υπάρχουν κοπέλες σαν κι αυτήν, που αποφασίζουν να την κάνουν για λίγο ή πολύ, γιατί αν δεν ήταν αυτές πολλοί από εμάς (που για τους Χ ή Ψ λόγους δεν θα μπορούσαμε να τις έχουμε χωρίς χρέωση στο κρεβάτι μας) θα την βρίσκαμε μόνο με την χούφτα μας, που είναι τζάμπα μεν αλλά και η χούφτα κάποια στιγμή καταντάει βαρετή.
Σωστή ή τοποθέτηση σου φίλε τά είπες όλα όπως είναι.Εγω εύχομαι στήν Σοφία αν επιστρέψει στον αγώνα κ δεν έχει ξενερώσει μέχρι τότε να καταφέρει κ να κάνει συναντήσεις με σωστά άτομα που θα τήν σέβονται.
 

nikosvita314

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2021
Μηνύματα
1.025
Like
1.910
Πόντοι
216
Μιλαμε για τυπους ππυ πισω απο την "πουτάνα" δεν βλεπουν εναν ανθρωπο... Δεν σέβονται τις κοπελες...
Σωστός κ γι'αυτό εξαφανίζονται οι κοπέλες ή παίζουν σέ κλειστό κύκλο κ καλά κάνουν.
 

nikosvita314

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2021
Μηνύματα
1.025
Like
1.910
Πόντοι
216
Τα έχω ξαναγράψει και αλλού. Ανασφαλή ανδρείκελα που δεν αντέχουν να κοιτάξουν γυναίκα στα μάτια και την υποβιβάζουν με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς μήπως αισθανθούν ανώτεροι. Ξεχνάνε ότι έχουν να κάνουν με άνθρωπο και βλέπουν μόνο κρέας. Και αντίστοιχα στο bou ξεχνάνε και την στοιχειώδη ευγένεια τόσο ως προς τις κοπέλες όσο και στα μέλη και το πιο γελοίο: μετράνε την αξία τους σε αριθμούς μηνυμάτων/κριτικων.
Ακριβώς έτσι είναι.Ειναι κομπλεξικα άτομα κ όλοι οι ζωή τούς είναι εδώ αυτό το σάιτ δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν στήν ζωή τούς κ νομίζουν πως όποιος είναι ποίο παλιό μέλος έχει ποίο πολλά μυνήματα κ ποίο πολλές κριτικές είναι ανώτερος από τους άλλους.Εμενα πρίν λίγες ημέρες ένας μπετοβλακας από εδώ μου είπε εσύ θεώρησε σοβαρό άτομο χωρίς καμία κριτική κ τού είπα με ξέρεις προσωπικά;Δηλ μόνο όποιος έχει κριτικές είναι σοβαρός;Κ το βούλωσε.
 

SilverLining

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Δεκ 2025
Μηνύματα
415
Like
1.639
Πόντοι
201
Ακριβώς έτσι είναι.Ειναι κομπλεξικα άτομα κ όλοι οι ζωή τούς είναι εδώ αυτό το σάιτ δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν στήν ζωή τούς κ νομίζουν πως όποιος είναι ποίο παλιό μέλος έχει ποίο πολλά μυνήματα κ ποίο πολλές κριτικές είναι ανώτερος από τους άλλους.Εμενα πρίν λίγες ημέρες ένας μπετοβλακας από εδώ μου είπε εσύ θεώρησε σοβαρό άτομο χωρίς καμία κριτική κ τού είπα με ξέρεις προσωπικά;Δηλ μόνο όποιος έχει κριτικές είναι σοβαρός;Κ το βούλωσε.
Ε ναι μωρέ. Είναι τα ίδια τυπάκια που τους δίνεται για μοναδική φορά στη ζωή τους η ευκαιρία να επιβληθούν στον στρατό χωρίς καμία επιπλέον ικανότητα/δεξιότητα, απλά γιατί έγιναν «παλιοί»
 

Trx4

Μέλος
Εγγρ.
25 Δεκ 2008
Μηνύματα
109
Κριτικές
1
Like
204
Πόντοι
1
παμε να εξηγησω τα αυτονοητα παροτι με περνας πολλά χρόνια μάλλον κσι δεν έπρεπε
1. Ούτε ξερω ουτε με νοιζει τι κανουν οι άλλες. Εγώ εντελώς τίμια και εντελώς ξεκαθαρα είπα οτι θα το κάνω 10 μερες γιατί μπορεί καποιος να ηθελε να με δει αλλά να έλεγε ¨ασε θα τη δβ σε 20 μερες" όποτε ήθελα να είμαι ξεκαθαρη, να μην υπαρχουν απογοητευσεις κτλ
2. Προφανώς το έκανα για τα λέφτα. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν περασα καλά. Αλλά το έκανα για τα λεφτα. Θες λεπτομέρειες γιατί και πως; Δεν θα τις έχεις. Αρκεί να σου πω πως το οτι θα φύγω σεζόν ήταν κανονισμένο απο πριν το Πασχα. Μετά κάτι υπερεπιγον προεκυψε (οικονομικά εννοω) και σκέφτηκα να κάνω αυτό που έκανα μέχρι να φύγω.
3. Σεζον δεν είναι μόνο αυτό που λες. Δουλέω σε μεγάλο πολυτελες ξενοδοχείο. Είναι γαμάτο για το βιογραφικό μου ακόμα κι αν δεν παίτνω τρελά λεφτά αλλά οι συβθήκες είναι τέλειες και μου αρέσει πολύ εδώ.
4. Δεν σε αφορά το πόσο έβγαλα. Αλλά 10κ δεν εβγαλα. Το ότι έκατσες και έκανες υπολογισμούς είναι κάπως λυπηρό. Δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεςι στη ζωή σου και κάθεσαι και μετράς τα πόσα εβγαλα ή δεν έβγαλα εγώ; Αλλάζει κάτι στη ζωή σου δλδ αν εβγαλα 4,5,6,10κ; Αν ναι, αλήθεια θα σου πω πόσα έβγαλα σε προσωπικό μήνυμα. Πάντως 10 δεν ήταν. Οι υπολογισμοί σου είναι λανθασμένοι (εκ του αποτελεσματος δηλαδή). (πχ υπηρχε μέρα που έκανα 1 ραντεβού)

Συγγνωμη που γράω ετσι βιαστικά αλλά τρε΄χω

σεμνά όπως εσύ στη φώτο που έχεις;
Σοφία καλησπέρα. Θα εργαστείς ξανά ? Στοιχεία επικοινωνίας?
 

touzz

Μέλος
Εγγρ.
26 Αυγ 2023
Μηνύματα
78
Like
882
Πόντοι
80
Δε μπαινω τοσο συχνα τελευταια για να μη διαβαζω σχολια οπως το παραπανω, τσαντιζομαι και θελω να βρισω
 

nikosvita314

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
12 Σεπ 2021
Μηνύματα
1.025
Like
1.910
Πόντοι
216
Ε ναι μωρέ. Είναι τα ίδια τυπάκια που τους δίνεται για μοναδική φορά στη ζωή τους η ευκαιρία να επιβληθούν στον στρατό χωρίς καμία επιπλέον ικανότητα/δεξιότητα, απλά γιατί έγιναν «παλιοί»
Πρέπει νά έχουν φάει πολλές φαπες στήν ζωή τούς κ βγάζουν τά κόμπλεξ τούς εδώ πίσω από ένα πληκτρολόγιο.
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.930
Κριτικές
28
Like
21.061
Πόντοι
5.946
Πρέπει νά έχουν φάει πολλές φαπες στήν ζωή τούς κ βγάζουν τά κόμπλεξ τούς εδώ πίσω από ένα πληκτρολόγιο.
Σε έναν πριν λίγο καιρό σε αυτό το νήμα του ξέφυγε και είπε ότι με τόσο πολύ που στέλνετε μηνύματα δεν θα μπορεί η κοπέλα να δει αυτά από τους δήθεν σοβαρούς άνθρωπους του site (δηλαδή ξέρετε ποιους)!!!!!!!!!
 

Stavroghin

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2006
Μηνύματα
361
Κριτικές
1
Like
1.549
Πόντοι
201
Αν κρίνω από τις απαντήσεις σας πάντως είστε όλοι η χαρά του πάρτι.
 

G_1969

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Αυγ 2018
Μηνύματα
1.943
Like
4.326
Πόντοι
456
Οι απαντήσεις συνήθως είναι στο ίδιο μήκος κύματος με τις ερωτησεις
 

Stavroghin

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2006
Μηνύματα
361
Κριτικές
1
Like
1.549
Πόντοι
201
Οι απαντήσεις συνήθως είναι στο ίδιο μήκος κύματος με τις ερωτησεις
Όχι πάντα όμως. Όταν σε μια χιουμοριστική ανάρτηση (ούτε καν ερώτηση) απαντάς με επιθέσεις γιατί παίρνεις σοβαρά το περιεχόμενο, τότε κινείσαι σε άλλο μήκος κύματος.
 

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom