Εσύ τώρα αντλείς κάποια ικανοποίηση με το να της λες στα μούτρα τη δουλειά που έκανε για 10 μέρες και που μπορεί να συνεχίσει να την κάνει κι όταν επιστρέψει από τη σεζόν; Μόνη της κάποια στιγμή το είπε έτσι ωμά όπως κι εσύ για τον εαυτό της, αλλά άλλο αυτή να το λέει κι άλλο εσύ ή ο καθένας από εμάς. Στο τέλος-τέλος αυτή για τους Χ ή Ψ λόγους αποφάσισε να κάνει αυτή τη δουλειά που έχει τα συν της και τα πλην της. Πάλι καλά όμως που υπάρχουν κοπέλες σαν κι αυτήν, που αποφασίζουν να την κάνουν για λίγο ή πολύ, γιατί αν δεν ήταν αυτές πολλοί από εμάς (που για τους Χ ή Ψ λόγους δεν θα μπορούσαμε να τις έχουμε χωρίς χρέωση στο κρεβάτι μας) θα την βρίσκαμε μόνο με την χούφτα μας, που είναι τζάμπα μεν αλλά και η χούφτα κάποια στιγμή καταντάει βαρετή.