Τα έχω ξαναγράψει και αλλού. Ανασφαλή ανδρείκελα που δεν αντέχουν να κοιτάξουν γυναίκα στα μάτια και την υποβιβάζουν με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς μήπως αισθανθούν ανώτεροι. Ξεχνάνε ότι έχουν να κάνουν με άνθρωπο και βλέπουν μόνο κρέας. Και αντίστοιχα στο bou ξεχνάνε και την στοιχειώδη ευγένεια τόσο ως προς τις κοπέλες όσο και στα μέλη και το πιο γελοίο: μετράνε την αξία τους σε αριθμούς μηνυμάτων/κριτικων.