athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 59.391
- Like
- 72.893
- Πόντοι
- 12.756
παρε αλλοΔε το έλεγες από την αρχή να βάλω 1500 αντί για 750?![]()
παρε αλλοΔε το έλεγες από την αρχή να βάλω 1500 αντί για 750?![]()
ε ναι έχουν ανέβειΥπό αυτή την έννοια ναι
Όμως ενώ πριν μερικά χρονια ήταν πολύ προσιτά να νοικιάζεις πχ ανά χρόνο Σαββατοκύριακο κτλ με τον Τουρισμό στο Θεό οι τιμές ειναι να γελας
κάνε εσύ έμβασμα και θα τα κανονίσω εγώπαρε αλλο
Εχω φίλο που πρόσφατα ανανεωσε Α3 και πήρε πάνω 89 ευρώ χαχαχαχαχαχε ναι έχουν ανέβει
αυτό λέω για ένα τυπικό κουβά θες 5-6 κατοστάρικα και για ένα φυσιολογικό αμάξι τύπου a class a1 mini κτλπ θες 800 ευρώ.
Πόσο βγαίνει η δόση για αγορά περισσότερο???
Μέχρι πριν 2-3 χρόνια οι τιμές ήταν πιο λογικές και εγώ είχα ιχ leasing....αλλά πλέον είναι ασύμφορο και δεν εκπιπτει κιόλας ...ούτε τα καύσιμα του αν δεν είναι ντίζελ....Εχω φίλο που πρόσφατα ανανεωσε Α3 και πήρε πάνω 89 ευρώ χαχαχαχαχαχ
Στο μεταξυ τα επιτόκια πλέον για ορισμένα μοντέλα ειναι και 5-6% ούτε καν 10 και 12
Το μεγάλο πρόβλημα τουλάχιστον για τη χώρα μας ειναι πως ουσιαστικά καταργούνται τα απλά οικογενειακά και φυσικά αυτό σημαίνει τουλάχιστον 4.000 πάνω για μια οικογενεια για ενα SUV
Η τελευταία σου πρόταση τα λέει όλα. Πριν στραφώ στο leasing ως ιδιώτης ότι αυτοκίνητο είχα αγοράσει, ταλαιπωριόμουν στα συνεργεία για να βγάζω άκρη με τους μηχανικούς. Είμαι οκ τώρα και δεν ανησυχώ για τίποταΡε μάγκες αν συνέφερε το leasing οι εταιρίες leasing από πού θα έβγαζαν λεφτά; Από τον αέρα;
Από τη διαφορά βγάζουν.
Τώρα αν θες να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο και να αλλάζεις αμάξι κάθε μερικά χρόνια, για κάτι παραπάνω, ίσως και αν αξίζει.
Προσωπικά πιστέυω η αξία του να έχεις το κεφάλι ήσυχο είναι ανεκτίμητη.
Ναι σίγουρα έχουν ανέβει οι τιμές. Έκανα ανανέωση συμβολαίου πέρυσι και πήγε το μίσθωμα συν 45€.ε ναι έχουν ανέβει
αυτό λέω για ένα τυπικό κουβά θες 5-6 κατοστάρικα και για ένα φυσιολογικό αμάξι τύπου a class a1 mini κτλπ θες 800 ευρώ.
Πόσο βγαίνει η δόση για αγορά περισσότερο???
Η Hertz οταν ειχα θυμάμαι πως το σέρβις ήταν του πουτσου και το έκαναν αυτοίΜέχρι πριν 2-3 χρόνια οι τιμές ήταν πιο λογικές και εγώ είχα ιχ leasing....αλλά πλέον είναι ασύμφορο και δεν εκπιπτει κιόλας ...ούτε τα καύσιμα του αν δεν είναι ντίζελ....
είχα αλλάξει αμάξια τα τελευταία χρόνια με το leasing με οκ εμπειρία...αλλά πέρισυ και πήγαν την δόση λες και νοινιάζεις διαμέρισμα και η εμπειρία του σέρβις δεν μου έκανε...ε δε θα πληρώνω ένα μισθό και θα οδηγώ και ασυντήρητο αμάξι να πάνε να γαμηθούνε.
Και τα επιτόκια δεν είναι καλά αλλά αν πάρεις μετρητοίς στο τέλος γλιτώνεις κάποια πράγματα.
Αυτό που καταργούν όλες οι γαμοεταιρείες είναι τα χατσμπακ και τα σεντάν...μόνο....πολυμορφικές μαλακίες κτλπ....άσε που όλα τείνουν να γίνουντ χάιμπριντ![]()
Εγώ μιλάω πάντα χωρίς προκαταβολήΝαι σίγουρα έχουν ανέβει οι τιμές. Έκανα ανανέωση συμβολαίου πέρυσι και πήγε το μίσθωμα συν 45€.
Αλλά τι εννοείς τυπικό κουβά; Αν μιλάμε για ένα μικρό hatchback τότε δεν είναι 5-6 κατοστάρικα. Είναι πολύ λιγότερο ειδικά άμα βάλεις και προκαταβολή. Στην Ayvens αν δεις Peugeot 208 hybrid 100 αυτόματο 60 μήνες 15000 χλμ το έτος και χωρίς προκαταβολή 309€ + ΦΠΑ ήτοι 383.16€.
Όσο για ένα πιο φυσιολογικό αμάξι μια BMW 120 (αυτοκίνητο σκέτη τρέλα) 415€ + ΦΠΑ ήτοι 514.60€.
Δε θες να ξέρεις τι σέρβις γίνεται...Η Hertz οταν ειχα θυμάμαι πως το σέρβις ήταν του πουτσου και το έκαναν αυτοί
Μόνο μια φορά που ειχα Τοyota μέχρι τα 75000 θυμάμαι πήγαινα στον Πασπαλιαρη και για λάστιχα ακόμα
Ολα τα σούπερμινι και πουτσες πως τα λένε τελος σιγά σιγά
Renault έμεινε μονο με το Clio (και μαλιστα κατάργησε το Νο1 κινητήρα όλως των εποχων)Skoda νομίζω μονο Fabia κοκ
Μα η ουσία του leasing είναι να αλλάζεις κάθε τόσο και όχι όταν λήξει η μίσθωση να πας να το αγοράσεις με. Αν είναι έτσι πας και το αγοράζεις κατευθείαν από την αρχή.Εγώ μιλάω πάντα χωρίς προκαταβολή
σιγά μην πάω να σκάσω προκαταβολή 10 χιλιάρικα για το προνόμιο να νοικιάζω ένα αμάξι
το κλειδί είναι αυτό που λες....60 μήνες.....σε 60 μήνες έχεις πληρώσει ολόκληρη (σχεδόν) την αξία του 208...και μετά αν θελήσεις να το αγοράσεις θα πρέπει να πληρώσεις την υψηλότερη εμπορική αξία του στην αγορά.
Η a class που γνωρίζω έχει φτάσει 800 πάντως.
Ε τότε δεν σε νοιάζει αν συμφέρει ή όχι αφού σε βολεύειΜα η ουσία του leasing είναι να αλλάζεις κάθε τόσο και όχι όταν λήξει η μίσθωση να πας να το αγοράσεις με. Αν είναι έτσι πας και το αγοράζεις κατευθείαν από την αρχή.
1) εχεις το κεφαλι σου ησυχο και σχεδον ολα πληρωμενα. η μονη παρακαμψη η απαλλαγη που σου βαζουν, αλλα ειναι κατανοητο απο καποια πλευρα.Καλησπέρα στην κοινότητα του bou.
Νομίζω το θέμα αυτό αφορά πολλούς. Έψαξα και δεν βρήκα κάποιο άλλο σχετικό thread.
Πείτε γνώμες / εμπειριες δικές σας από leasing καινούριου αυτοκινήτου. Να ξεκινήσουμε έτσι μια ωραία κουβέντα.
Προσωπικά οδηγώ leasing ΙΧ από το 2007 και δεν το αλλάζω με τίποτα. Είναι ότι πιο ξέγνοιαστο υπάρχει. Πχ έχω τρακάρει αρκετές φορές και δεν χρειάστηκε να ανησυχήσω για το πως θα συνεχίσω την καθημερινότητά μου μέχρι να επισκευαστεί το αμάξι. Και αυτό γιατί απλούστατα είχα προσωρινή αντικατάσταση.
Τα είπες πολύ καλά1) εχεις το κεφαλι σου ησυχο και σχεδον ολα πληρωμενα. η μονη παρακαμψη η απαλλαγη που σου βαζουν, αλλα ειναι κατανοητο απο καποια πλευρα.
2) δε χρειαζεται να αγορασεις αυτοκινητο (και γιατι να αγορασεις κιολας ?) και αλλαζεις καθε τοσο που τελειωνει η χρονικη περιοδος, το παιζεις και καμποσος καθε χρονο αμα λαχει δηλαδη.
3) οτι προβλημα σου βγει, πας κατευθειαν στο συνεργειο τους και σου το ανταλλαζουν κιολας αν υπαρξει προβλημα μεχρι να στο φτιαξουν.
4) κανεις ειδικο διακανονισμο και ανεβαζεις και τα χλμ με ενα 50αρικο περιπου, γιατι ειναι περιορισμενα απο οσο ξερω. αρα εισαι φουλ πανσιον απο ολες τις πλευρες σχεδον, οπου σχεδον ειναι η απαλλαγη που προειπα.
5) αλλο ενοικιαση και αλλο αγορα.
15000 χλμ κάνω με οικογένεια 2-3 ταξίδια το χρόνο, κάθε μέρα δουλειά. Μια χαρά βγαίνουν για κάποιους.Το 15 Χιλ χλμ το χρόνο;
Χωριό δεν έχετε; Πεθερικά;
Εγώ κάνω 25 τουλάχιστον..
Στο θέμα μας τώρα, τι χαρτιά χρειάζεται ένας ιδιώτης για να πάρει λιζινγκ; Μιλάμε για χωρίς προκαταβολή..
Το αστείο είναι ότι τα λιζινγκ μετράνε στις πωλήσεις και πχ το πεζο βγαίνει πρώτο ενώ στην ουσία δεν το έχει αγοράσει κανένας..
Γενικά αγοράζουν από όλες τις κατηγορίες για να έχουν να δώσουν στον πελάτη. Σίγουρα αγοράζουν πιο φθηνά από ότι ο ιδιώτης γιατί θεωρώ ότι παίρνουν μαζικάΚαι με τι κριτήριο τα αγοράζουν οι εταιρείες;
Μήπως μόνο της τιμής πώλησης;