You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Sophia20
- Μέλος που άνοιξε το νήμα Sophia20
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 3K
- Εμφανίσεις 428K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (1 μέλη και 3 επισκέπτες)
Sophia20
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Μαΐ 2026
- Μηνύματα
- 189
- Like
- 4.604
- Πόντοι
- 441
σεμνά όπως εσύ στη φώτο που έχεις;Ελπίζω να είσαι ενδεδυμένη σεμνά στην παραλία, μη σε περάσουνε και πουτάνα.
Roger Miller
Μέλος
- Εγγρ.
- 20 Ιουν 2026
- Μηνύματα
- 2
- Like
- 2
- Πόντοι
- 0
Πες τα!σεμνά όπως εσύ στη φώτο που έχεις;
hardcorepse
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 1.317
- Like
- 2.940
- Πόντοι
- 456
Respectσεμνά όπως εσύ στη φώτο που έχεις;
tedbreaker
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Οκτ 2018
- Μηνύματα
- 204
- Κριτικές
- 1
- Like
- 595
- Πόντοι
- 81
Τα έχω ξαναγράψει και αλλού. Ανασφαλή ανδρείκελα που δεν αντέχουν να κοιτάξουν γυναίκα στα μάτια και την υποβιβάζουν με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς μήπως αισθανθούν ανώτεροι. Ξεχνάνε ότι έχουν να κάνουν με άνθρωπο και βλέπουν μόνο κρέας. Και αντίστοιχα στο bou ξεχνάνε και την στοιχειώδη ευγένεια τόσο ως προς τις κοπέλες όσο και στα μέλη και το πιο γελοίο: μετράνε την αξία τους σε αριθμούς μηνυμάτων/κριτικων.Μιλαμε για τυπους ππυ πισω απο την "πουτάνα" δεν βλεπουν εναν ανθρωπο... Δεν σέβονται τις κοπελες...
nikosvita314
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 1.025
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 216
Τήν είπες τήν Μαλάκια σου δεν άντεξες.Αν ήταν άλλη κοπέλα θα σέ έβριζε κ θα είχε κ δίκιο μάθε λίγο να σέβεσαι δεν είναι κακό.Ελπίζω να είσαι ενδεδυμένη σεμνά στην παραλία, μη σε περάσουνε και πουτάνα.
nikosvita314
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 1.025
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 216
Σωστή ή τοποθέτηση σου φίλε τά είπες όλα όπως είναι.Εγω εύχομαι στήν Σοφία αν επιστρέψει στον αγώνα κ δεν έχει ξενερώσει μέχρι τότε να καταφέρει κ να κάνει συναντήσεις με σωστά άτομα που θα τήν σέβονται.Εσύ τώρα αντλείς κάποια ικανοποίηση με το να της λες στα μούτρα τη δουλειά που έκανε για 10 μέρες και που μπορεί να συνεχίσει να την κάνει κι όταν επιστρέψει από τη σεζόν; Μόνη της κάποια στιγμή το είπε έτσι ωμά όπως κι εσύ για τον εαυτό της, αλλά άλλο αυτή να το λέει κι άλλο εσύ ή ο καθένας από εμάς. Στο τέλος-τέλος αυτή για τους Χ ή Ψ λόγους αποφάσισε να κάνει αυτή τη δουλειά που έχει τα συν της και τα πλην της. Πάλι καλά όμως που υπάρχουν κοπέλες σαν κι αυτήν, που αποφασίζουν να την κάνουν για λίγο ή πολύ, γιατί αν δεν ήταν αυτές πολλοί από εμάς (που για τους Χ ή Ψ λόγους δεν θα μπορούσαμε να τις έχουμε χωρίς χρέωση στο κρεβάτι μας) θα την βρίσκαμε μόνο με την χούφτα μας, που είναι τζάμπα μεν αλλά και η χούφτα κάποια στιγμή καταντάει βαρετή.
nikosvita314
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 1.025
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 216
Σωστός κ γι'αυτό εξαφανίζονται οι κοπέλες ή παίζουν σέ κλειστό κύκλο κ καλά κάνουν.Μιλαμε για τυπους ππυ πισω απο την "πουτάνα" δεν βλεπουν εναν ανθρωπο... Δεν σέβονται τις κοπελες...
nikosvita314
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 1.025
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 216
Ακριβώς έτσι είναι.Ειναι κομπλεξικα άτομα κ όλοι οι ζωή τούς είναι εδώ αυτό το σάιτ δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν στήν ζωή τούς κ νομίζουν πως όποιος είναι ποίο παλιό μέλος έχει ποίο πολλά μυνήματα κ ποίο πολλές κριτικές είναι ανώτερος από τους άλλους.Εμενα πρίν λίγες ημέρες ένας μπετοβλακας από εδώ μου είπε εσύ θεώρησε σοβαρό άτομο χωρίς καμία κριτική κ τού είπα με ξέρεις προσωπικά;Δηλ μόνο όποιος έχει κριτικές είναι σοβαρός;Κ το βούλωσε.Τα έχω ξαναγράψει και αλλού. Ανασφαλή ανδρείκελα που δεν αντέχουν να κοιτάξουν γυναίκα στα μάτια και την υποβιβάζουν με υποτιμητικούς χαρακτηρισμούς μήπως αισθανθούν ανώτεροι. Ξεχνάνε ότι έχουν να κάνουν με άνθρωπο και βλέπουν μόνο κρέας. Και αντίστοιχα στο bou ξεχνάνε και την στοιχειώδη ευγένεια τόσο ως προς τις κοπέλες όσο και στα μέλη και το πιο γελοίο: μετράνε την αξία τους σε αριθμούς μηνυμάτων/κριτικων.
SilverLining
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Δεκ 2025
- Μηνύματα
- 415
- Like
- 1.639
- Πόντοι
- 201
Ε ναι μωρέ. Είναι τα ίδια τυπάκια που τους δίνεται για μοναδική φορά στη ζωή τους η ευκαιρία να επιβληθούν στον στρατό χωρίς καμία επιπλέον ικανότητα/δεξιότητα, απλά γιατί έγιναν «παλιοί»Ακριβώς έτσι είναι.Ειναι κομπλεξικα άτομα κ όλοι οι ζωή τούς είναι εδώ αυτό το σάιτ δεν έχουν κάτι άλλο να κάνουν στήν ζωή τούς κ νομίζουν πως όποιος είναι ποίο παλιό μέλος έχει ποίο πολλά μυνήματα κ ποίο πολλές κριτικές είναι ανώτερος από τους άλλους.Εμενα πρίν λίγες ημέρες ένας μπετοβλακας από εδώ μου είπε εσύ θεώρησε σοβαρό άτομο χωρίς καμία κριτική κ τού είπα με ξέρεις προσωπικά;Δηλ μόνο όποιος έχει κριτικές είναι σοβαρός;Κ το βούλωσε.
παμε να εξηγησω τα αυτονοητα παροτι με περνας πολλά χρόνια μάλλον κσι δεν έπρεπε
1. Ούτε ξερω ουτε με νοιζει τι κανουν οι άλλες. Εγώ εντελώς τίμια και εντελώς ξεκαθαρα είπα οτι θα το κάνω 10 μερες γιατί μπορεί καποιος να ηθελε να με δει αλλά να έλεγε ¨ασε θα τη δβ σε 20 μερες" όποτε ήθελα να είμαι ξεκαθαρη, να μην υπαρχουν απογοητευσεις κτλ
2. Προφανώς το έκανα για τα λέφτα. Αυτο δεν σημαινει οτι δεν περασα καλά. Αλλά το έκανα για τα λεφτα. Θες λεπτομέρειες γιατί και πως; Δεν θα τις έχεις. Αρκεί να σου πω πως το οτι θα φύγω σεζόν ήταν κανονισμένο απο πριν το Πασχα. Μετά κάτι υπερεπιγον προεκυψε (οικονομικά εννοω) και σκέφτηκα να κάνω αυτό που έκανα μέχρι να φύγω.
3. Σεζον δεν είναι μόνο αυτό που λες. Δουλέω σε μεγάλο πολυτελες ξενοδοχείο. Είναι γαμάτο για το βιογραφικό μου ακόμα κι αν δεν παίτνω τρελά λεφτά αλλά οι συβθήκες είναι τέλειες και μου αρέσει πολύ εδώ.
4. Δεν σε αφορά το πόσο έβγαλα. Αλλά 10κ δεν εβγαλα. Το ότι έκατσες και έκανες υπολογισμούς είναι κάπως λυπηρό. Δεν έχεις κάτι καλύτερο να κάνεςι στη ζωή σου και κάθεσαι και μετράς τα πόσα εβγαλα ή δεν έβγαλα εγώ; Αλλάζει κάτι στη ζωή σου δλδ αν εβγαλα 4,5,6,10κ; Αν ναι, αλήθεια θα σου πω πόσα έβγαλα σε προσωπικό μήνυμα. Πάντως 10 δεν ήταν. Οι υπολογισμοί σου είναι λανθασμένοι (εκ του αποτελεσματος δηλαδή). (πχ υπηρχε μέρα που έκανα 1 ραντεβού)
Συγγνωμη που γράω ετσι βιαστικά αλλά τρε΄χω
Σοφία καλησπέρα. Θα εργαστείς ξανά ? Στοιχεία επικοινωνίας?σεμνά όπως εσύ στη φώτο που έχεις;
nikosvita314
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 12 Σεπ 2021
- Μηνύματα
- 1.025
- Like
- 1.910
- Πόντοι
- 216
Πρέπει νά έχουν φάει πολλές φαπες στήν ζωή τούς κ βγάζουν τά κόμπλεξ τούς εδώ πίσω από ένα πληκτρολόγιο.Ε ναι μωρέ. Είναι τα ίδια τυπάκια που τους δίνεται για μοναδική φορά στη ζωή τους η ευκαιρία να επιβληθούν στον στρατό χωρίς καμία επιπλέον ικανότητα/δεξιότητα, απλά γιατί έγιναν «παλιοί»
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.930
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.061
- Πόντοι
- 5.946
Σε έναν πριν λίγο καιρό σε αυτό το νήμα του ξέφυγε και είπε ότι με τόσο πολύ που στέλνετε μηνύματα δεν θα μπορεί η κοπέλα να δει αυτά από τους δήθεν σοβαρούς άνθρωπους του site (δηλαδή ξέρετε ποιους)!!!!!!!!!Πρέπει νά έχουν φάει πολλές φαπες στήν ζωή τούς κ βγάζουν τά κόμπλεξ τούς εδώ πίσω από ένα πληκτρολόγιο.
Stavroghin
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 361
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.549
- Πόντοι
- 201
Ωχ. Την πρόσεξες άτιμη! Τι μάτι είναι αυτό που έχεις; Τίποτα δε σου ξεφεύγεισεμνά όπως εσύ στη φώτο που έχεις;
Stavroghin
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 361
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.549
- Πόντοι
- 201
Αν κρίνω από τις απαντήσεις σας πάντως είστε όλοι η χαρά του πάρτι.
Stavroghin
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 17 Ιουν 2006
- Μηνύματα
- 361
- Κριτικές
- 1
- Like
- 1.549
- Πόντοι
- 201
Όχι πάντα όμως. Όταν σε μια χιουμοριστική ανάρτηση (ούτε καν ερώτηση) απαντάς με επιθέσεις γιατί παίρνεις σοβαρά το περιεχόμενο, τότε κινείσαι σε άλλο μήκος κύματος.Οι απαντήσεις συνήθως είναι στο ίδιο μήκος κύματος με τις ερωτησεις
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 204
- Εμφανίσεις
- 8K
- Απαντήσεις
- 40
- Εμφανίσεις
- 7K
Stories
Νέο! Δείτε τα όλα τα escorts στον κατάλογο