You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Site Ευταξία
- Μέλος που άνοιξε το νήμα kotkin
- Ημερομηνία ανοίγματος
- Απαντήσεις 94
- Εμφανίσεις 63K
- Tagged users Καμία
- Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 33
- Πόντοι
- 16
Διότι (όπως έχει αναφερθεί από το ΠΑΡΟΝ forum), μετά από καταγγελία παθόντα (που φαινόταν να πρωταγωνιστεί σε ερασιτεχνικό βίντεο που φιλοξενούσε ο eftaxias) στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, το site του έκλεισε (διαπαντός?) και ο ίδιος και συνεργάτες του συνελήφθησαν και οδηγήθηκαν στον εισαγγελέα.παιδιά ξερετε γιατι εχει εξαφανιστει εδς και αρκετες μέρες το σαιτ του ευταξία με πολυ ωραίες ιστορίες σεξ? μου ελειψε!
Που? Στα κρατητήρια?Ο eftaxias ειναι διακοπες.
Καιρός δεν ήταν? Με τις παπαριές που κάνανε και την μαλακία που τους έδερνε, φυσικό ήταν να τους μπουζουριάσει η Ασφάλεια (κι αν θέλετε τη γνώμη μου... πολύ καλά τους έκανε)Δηλαδή έκλεισε;
Επισκέπτης
Το πούλο... και το χάρηκα να σας πω την αλήθεια γιατί το έπαιζε και αυτός και οι συνεργάτες του πολύ ηθικοί και κυριλέ τύποι!
stefanos1978
Μέλος
- Εγγρ.
- 31 Δεκ 2006
- Μηνύματα
- 24
- Like
- 0
- Πόντοι
- 0
ειχε ομως και τα καλα του ρε παιδες μην τα παραλετε ! ! ! 

Gamaomanoules
Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Ιαν 2007
- Μηνύματα
- 1.125
- Κριτικές
- 1
- Like
- 34
- Πόντοι
- 16
Σε ολα τα φορουμ οπως και του ευταξια ειναι καποιοι που δημιουργουν προβληματα,οπως και ναχει ομως και που εκλεισε δε παει να πει οτι οι χρηστες του δεν ειναι εγγεγραμενοι σε αυτο οπως και σε αλλα ελληνικα φορουμ.Το θεμα ειναι οτι ενα κλεινει 2 ανοιγουν.
Ειμουν στον ευταξια απο πολυ παλια και δε με χαλαγε και που εμπαινα κιολας οπως δε με χαλαει που μπαινω εδω και σε αλλα πολλα επισης.Το οτι θα βρω τυπους που ειναι λακαμαδες στον εφταξια πχ δε παει να πει οτι δε θα τους βρω εδω.Οσο για τους λογους που εκλεισε και το τι εγινε στον ιδιοκτητη αφηστε να το ξερουν οι ιδιοι μονο.Το τι αναφερεται απο οσους ειναι εξω απο το χωρο καλα κρατει στη χωρα μας δυστυχως..
Ασχετα με το τι εγινε και εκλεισε εξαιτιας μερικων διεστραμμενων δε παει να πει οτι ηταν κακο φορουμ και οτι οι χρηστες ηταν ολοι σαν τον εφταξια.Οσο για ιους παντου υπαρχουν και θα υπαρχουν,πρεπει να ξερεις τι κατεβαζεις.
Ειμουν στον ευταξια απο πολυ παλια και δε με χαλαγε και που εμπαινα κιολας οπως δε με χαλαει που μπαινω εδω και σε αλλα πολλα επισης.Το οτι θα βρω τυπους που ειναι λακαμαδες στον εφταξια πχ δε παει να πει οτι δε θα τους βρω εδω.Οσο για τους λογους που εκλεισε και το τι εγινε στον ιδιοκτητη αφηστε να το ξερουν οι ιδιοι μονο.Το τι αναφερεται απο οσους ειναι εξω απο το χωρο καλα κρατει στη χωρα μας δυστυχως..
Ασχετα με το τι εγινε και εκλεισε εξαιτιας μερικων διεστραμμενων δε παει να πει οτι ηταν κακο φορουμ και οτι οι χρηστες ηταν ολοι σαν τον εφταξια.Οσο για ιους παντου υπαρχουν και θα υπαρχουν,πρεπει να ξερεις τι κατεβαζεις.
ΣΩΣΤΟΣΣε ολα τα φορουμ οπως και του ευταξια ειναι καποιοι που δημιουργουν προβληματα,οπως και ναχει ομως και που εκλεισε δε παει να πει οτι οι χρηστες του δεν ειναι εγγεγραμενοι σε αυτο οπως και σε αλλα ελληνικα φορουμ.Το θεμα ειναι οτι ενα κλεινει 2 ανοιγουν.
Ειμουν στον ευταξια απο πολυ παλια και δε με χαλαγε και που εμπαινα κιολας οπως δε με χαλαει που μπαινω εδω και σε αλλα πολλα επισης.Το οτι θα βρω τυπους που ειναι λακαμαδες στον εφταξια πχ δε παει να πει οτι δε θα τους βρω εδω.Οσο για τους λογους που εκλεισε και το τι εγινε στον ιδιοκτητη αφηστε να το ξερουν οι ιδιοι μονο.Το τι αναφερεται απο οσους ειναι εξω απο το χωρο καλα κρατει στη χωρα μας δυστυχως..
Ασχετα με το τι εγινε και εκλεισε εξαιτιας μερικων διεστραμμενων δε παει να πει οτι ηταν κακο φορουμ και οτι οι χρηστες ηταν ολοι σαν τον εφταξια.Οσο για ιους παντου υπαρχουν και θα υπαρχουν,πρεπει να ξερεις τι κατεβαζεις.
Μαζι σου liomasΤο πούλο... και το χάρηκα να σας πω την αλήθεια γιατί το έπαιζε και αυτός και οι συνεργάτες του πολύ ηθικοί και κυριλέ τύποι!
Όπα ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο.Μαζι σου liomas
Ακόμα και να ήταν μαλάκας ο τύπος είναι απολύτως φασιστικό να μπλέκει με το νόμο κάποιος που έτυχε πέντε μαλάκες να κάνουν δύο παπαριές σε ένα site.
Το ίδιο μπορεί να γίνει εδώ ή οπουδήποτε αύριο....
Όπα ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο.
Ακόμα και να ήταν μαλάκας ο τύπος είναι απολύτως φασιστικό να μπλέκει με το νόμο κάποιος που έτυχε πέντε μαλάκες να κάνουν δύο παπαριές σε ένα site.
Το ίδιο μπορεί να γίνει εδώ ή οπουδήποτε αύριο....
Οι παπαριές εκεί φίλε μου γίνονταν με την ανοχή και την γνώση των υπευθήνων.........Εδώ δεν υπάρχουν αυτά τα 2 δεδομένα.
Andras37Athina
Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2006
- Μηνύματα
- 1.348
- Like
- 20
- Πόντοι
- 16
Οι περισσότερες από τις ιστορίες ήταν γραμμένες από τον ΙΔΙΟ μαλάκα και αυτό φαινόταν όχι μόνο από τον standard παραληρηματικό τρόπο γραφής (καμία τελεία, πουθενά κόμμα κ.ο.κ.) αλλά επίσης και από τον standard νταλαρέ τρόπο έκφρασης ("εκεί που έπινα ένα ποτάκι", "εκεί που έκανα ένα μπανάκι", "έβαλα στη θεία μου ένα ουϊσκάκι" κ.ο.κ.)
ΚΑΙ οι αγγελίες στο μεταξύ, ήταν κατά πάσα πιθανότητα Μούφα.
Γενικά, δε χρειαζόμαστε τέτοια γυφτοsites. Κατεβάζουν την αισθητική και το επίπεδο.
ΚΑΙ οι αγγελίες στο μεταξύ, ήταν κατά πάσα πιθανότητα Μούφα.
Γενικά, δε χρειαζόμαστε τέτοια γυφτοsites. Κατεβάζουν την αισθητική και το επίπεδο.
Επισκέπτης
Όπα ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο.
Ακόμα και να ήταν μαλάκας ο τύπος είναι απολύτως φασιστικό να μπλέκει με το νόμο κάποιος που έτυχε πέντε μαλάκες να κάνουν δύο παπαριές σε ένα site.
Το ίδιο μπορεί να γίνει εδώ ή οπουδήποτε αύριο....
Ο τύπος ήταν μαλάκας (και αυτός και οι συνεργάτες του) αλλά εγώ δεν χάρηκα για αυτό τον λόγο. Εξάλλου μαλάκες βλέπεις κατά δεκάδες κάθε μέρα! Το θέμα είναι ότι ήταν ΓΛΙΤΣΕΣ (όπως ακριβώς τους είχα πει στα μούτρα και με διαγράψανε). Κι όταν λέω ΓΛΙΤΣΕΣ εννοώ ότι κράζανε όσους ποστάρανε κάτι χωρίς την έγκρισή τους, ότι το παίζανε ηθικοί ("ΝΤΡΟΠΗ στον Ευαγγελάτο που έβγαλε τα σχολικά video στον άερα", ενώ οι ΙΔΙΟΙ τα διακινούσαν), διαγράφανε άτομα για ψύλλου πήδημα, δεν δέχονταν κανέναν διάλογο προς αμφισβήτηση αυτών που λέγανε, εξαναγκάζανε κοπέλες να τους στέλνουν γυμνές φωτογραφίες τους με "αποδείξεις" για να πειστούν, και καλά, ότι όντως είναι εκείνη (αυτά μου τα έχουν πει οι ίδιες οι κοπέλες), και πολλά άλλα.
Οπότε, άλλο το πρόβλημα να βρίσκεις μαλάκες μέσα σε ένα forum (συμβαίνει πάντα!) κι άλλο οι ίδιοι οι admins να είναι όχι απλά μαλάκες, αλλά ατομίδια ΠΟΛΥ χαμηλής υποστάθμης! Με λίγα λόγια... ΓΛΙΤΣΕΣ!!!
λιγο οφ τόπικ αλλα μιας κ είπαμε για βιντεάκια κ ηθική:αυτο με τα video κινητών μαθητών κλπ ειναι ΤΡΟΜΕΡΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ..
εδω η αλλη παιρνει παρτουζα 2 ατομα μπροστά σε όλο το τμήμα στην Ρόδο και η αλλη ΠΙΠΩΝΕΙ τον αλλον στην τάξη μέσα και η αστυνομία κυνηγάει αυτους που τα ανεβάζουν στο νετ και ΟΧΙ τις μαθητριες που τα κάνουν? αφου το κάνουν με την θέληση τους,ποιος ο λόγος να κλέινεις ενα σάιτ για τέτοια βίντεο?ΚΥΝΗΓΑ ΡΕ ΑΣΤΥΝΟΜΕ τα σάιτ με παιδεραστιες,βιασμούς κλπ και άσε τα βίντεο που μπάινουν με την θέληση του άλλου ήσυχα...Γιατι οταν η αλλη πιπώνει τον αλλον μπροστα σε 2ο άτομα μην μου πείτε οτι δεν γουστάρει προβολη!
εδω η αλλη παιρνει παρτουζα 2 ατομα μπροστά σε όλο το τμήμα στην Ρόδο και η αλλη ΠΙΠΩΝΕΙ τον αλλον στην τάξη μέσα και η αστυνομία κυνηγάει αυτους που τα ανεβάζουν στο νετ και ΟΧΙ τις μαθητριες που τα κάνουν? αφου το κάνουν με την θέληση τους,ποιος ο λόγος να κλέινεις ενα σάιτ για τέτοια βίντεο?ΚΥΝΗΓΑ ΡΕ ΑΣΤΥΝΟΜΕ τα σάιτ με παιδεραστιες,βιασμούς κλπ και άσε τα βίντεο που μπάινουν με την θέληση του άλλου ήσυχα...Γιατι οταν η αλλη πιπώνει τον αλλον μπροστα σε 2ο άτομα μην μου πείτε οτι δεν γουστάρει προβολη!
PATHFINDER
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2006
- Μηνύματα
- 2.435
- Κριτικές
- 4
- Like
- 33
- Πόντοι
- 16
λιγο οφ τόπικ αλλα μιας κ είπαμε για βιντεάκια κ ηθική:αυτο με τα video κινητών μαθητών κλπ ειναι ΤΡΟΜΕΡΑ ΥΠΟΚΡΙΤΙΚΟ..
εδω η αλλη παιρνει παρτουζα 2 ατομα μπροστά σε όλο το τμήμα στην Ρόδο και η αλλη ΠΙΠΩΝΕΙ τον αλλον στην τάξη μέσα και η αστυνομία κυνηγάει αυτους που τα ανεβάζουν στο νετ και ΟΧΙ τις μαθητριες που τα κάνουν? αφου το κάνουν με την θέληση τους,ποιος ο λόγος να κλέινεις ενα σάιτ για τέτοια βίντεο?ΚΥΝΗΓΑ ΡΕ ΑΣΤΥΝΟΜΕ τα σάιτ με παιδεραστιες,βιασμούς κλπ και άσε τα βίντεο που μπάινουν με την θέληση του άλλου ήσυχα...Γιατι οταν η αλλη πιπώνει τον αλλον μπροστα σε 2ο άτομα μην μου πείτε οτι δεν γουστάρει προβολη!
Είσαι πέρα για πέρα ΛΑΘΟΣ!
Ας τα πάρουμε από την αρχή. Αν υποθέσουμε πως η κοπέλα που εικονίζεται σε κάποιο ερασιτεχνικό βίντεο είναι τσούλα και καριόλα και κάνει πίπα μπροστά σε ολόκληρη τάξη ή τάγμα πεζικού, αυτό δεν σημαίνει πως συναινεί στο να αποσταλεί το βίντεο στο internet. ΟΚ?
Η αποστολή λοιπόν τέτοιου είδους εικόνων, βίντεο κλπ αποτελεί εξύβριση και διώκεται μετά από έγκληση του θιγομένου/νης, που επαναλαμβάνω δεν έχει σημασία αν έχει συμφωνήσει στην λήψη του εν λόγω βίντεο (άλλωστε αυτό είναι προφανές), αλλά αν (που δεν) έχει συμφωνήσει για την δημόσια προβολή του... υπάρχει διαφορά και μάλιστα μεγάλη. Διώκεται επίσης αυταπάγγελτα (χωρίς να το ζητήσει ο θιγόμενος/νη) η ίδια πράξη για παραβίαση δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα.
Το τι κάνει η αστυνομία και το αν κυνηγάει παιδεραστες στο internet, είναι άλλη υπόθεση που ελπίζω να το κάνει και πιστεύω πως έχει αρκετές επιτυχίες στο ενεργητικό της. Αυτό σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει πως επιτρέπεται να κυκλοφορεί "υλικό" οποιασδήποτε κοπέλας που έχει συμφωνήσει να "πρωταγωνιστήσει" σε κάποιο ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΙΚΟ βίντεο (προφανώς πάνω στη κάβλα της στιγμής?) με τον/τους γαμιά/δες της... όσο τσούλα κι αν είναι!
Σε κάλυψα?
BiteMeIaMfresH
Μέλος
- Εγγρ.
- 22 Οκτ 2006
- Μηνύματα
- 8.901
- Like
- 17
- Πόντοι
- 66
εξαναγκάζαν ε κοπέλες να τους στέλνουν γυμνές φωτογραφίες τους με "αποδείξεις" για να πειστούν, και καλά, ότι όντως είναι εκείνη (αυτά μου τα έχουν πει οι ίδιες οι κοπέλες)
σορρυ αλλα δεν καταλαβα... τι παει να πει τις εξαναγκαζαν? για ποιο πραγμα? για να μην φανε μπαν πχ απο το σαιτ? δλδ ζητουσαν γυμνες φωτο για να επιβεβαιωσουν πως ηταν γυναικες αλλιως τις μπαναρανε? κ αυτο ηταν τοσο σημαντικο που αυτες το καναν? ξανθα εγκεφαλικα κυτταρα ειχαν ολες τους?
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 135
- Εμφανίσεις
- 5K
- Απαντήσεις
- 8
- Εμφανίσεις
- 1K
- Απαντήσεις
- 32
- Εμφανίσεις
- 1K
- Απαντήσεις
- 54
- Εμφανίσεις
- 9K
- Απαντήσεις
- 47
- Εμφανίσεις
- 8K