Νέα

Πρόβλημα με explorer

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα NiLe
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 1
  • Εμφανίσεις 831
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

NiLe

Μέλος
Εγγρ.
19 Φεβ 2007
Μηνύματα
1.626
Like
7
Πόντοι
16
παιδια εχω τον explorer 7 αλλα εχω ενα σοβαρο προβλημα δεν μπορω να κανω search..διλαδη κατι εγηνε και δεν εχω την μπαρα να βαλω την σελιδα που θελω να παω και εχω αναγκαστη να βαλω μπροστα το google..  :idiot: :idiot: αν ξερει καποιος τι να κανω ας μου πει..θενξ προκαταβολικα...
 
OP
OP
NiLe

NiLe

Μέλος
Εγγρ.
19 Φεβ 2007
Μηνύματα
1.626
Like
7
Πόντοι
16
ξερει καποιος τι να κανω???
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom