NiLe
Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Φεβ 2007
- Μηνύματα
- 1.626
- Like
- 7
- Πόντοι
- 16
παιδια εχω τον explorer 7 αλλα εχω ενα σοβαρο προβλημα δεν μπορω να κανω search..διλαδη κατι εγηνε και δεν εχω την μπαρα να βαλω την σελιδα που θελω να παω και εχω αναγκαστη να βαλω μπροστα το google..
αν ξερει καποιος τι να κανω ας μου πει..θενξ προκαταβολικα...
αν ξερει καποιος τι να κανω ας μου πει..θενξ προκαταβολικα...