Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
και να στρίβουμε γερμανικά πισωκίνητα....![]()
![]()
2009 ΜΟΥΝΙΑ ΣΤΟΝ ΠΟΥΤΣΟ ΜΑΣ !!!!!!!!!!!![]()
![]()
όποιος ποστάρισε πρώτος (δηλαδή ο Speed) σύγουρα κέρδισε (όπως συνηθείζεται πάντα) το καλό ποδαρικό της χρονιάς
Με την ευχή μας και το καλό ποδαρικό του : "2009 μουνιά στον πούτσο του" !!!

Ας πούμε 2009 μουνιά στον π...τσο του !!!
Ε! Οχι! Δεν μπορω να δεχτω τετοιο δωρο! Θα το μοιραστω μαζι σας μαγκες!![]()
![]()
![]()

ενα εισιτηριο διαρκειας για μπουρδελα![]()

αποδεδειγμένα είναι το πρώτο ποστ
.."μίλησε" η εμπειρία
3.913 ποστ ...
αλλά πως πρόλαβες τον Heelover ???
Δεν ειναι το πρωτο post. Για το 2008 κρατηθηκε 1 sec παραπανω. Αρα το post αυτο ειναι στις 11:59:59.
Καλη Χρονια.
[glow=red,2,300]Χρονια Πολλα Κα-υ-λη Χρονια[/glow]![]()
Δεν ειναι το πρωτο post. Για το 2008 κρατηθηκε 1 sec παραπανω. Αρα το post αυτο ειναι στις 11:59:59.
Καλη Χρονια.
