πρασινιζω αυτα που λες και με βρισκεις συμφωνω οτι η πορνεια ειναι αναγκη οχι τροπος ζωης γαμωτο...
και η τελευταια πραγραφος φυσικα και βγαζει μεγαλη αληθεια
τι σκατα αυτοεκτιμηση να εχει ενας αντρας οταν γαμαει στο
μεταξουργειο στο ιδιο σπιτη που μπορει να γαμησει και ενας πακισανος? αιντε και στο 20ευρα... μην παμε στα στουντιο που θεωρουν τον εαυτο τους μαγκα επειδη γαμανε με 50ευρα και 100ευρα και νομιζουν πως ειναι μαγκακια ...και στην κυριολεξια αν παρεις ενα ξεκωλο απο καμια νομικη σχολη η κανα τει με 50 ευρω να πληρωσεις μονο το χοτελ το ξεκωλιαζει απο τη νυχτα μεχρι το πρωι...