Νευρίασα τον Picker........δωσε πονο ρομαντικε χυστη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Νευρίασα τον Picker........δωσε πονο ρομαντικε χυστη![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

αν γινει το αναποδο να δεις πλακα τυπεκαι αν χτυπα ξυλο κολησεις τιποτα η κοπελα τι σου φταιει;
Και παλι εισαι λαθος,εκανες μια ψηφοφορια σε ενα σαιτ που ασχολειται με το αντικειμενο,οποτε λογικο ειναι τα παιδια εδω μεσα που πανε με πουτανες να ειναι μονοι οι περισσοτεροι.Γυναικες απο 20 και πανω μια χαρα γαμιουνται,τις μικροτερες ηλικιες που αναφερεις δεν τις θεωρω καν γυναικες αλλα παιδια.Βασικά αυτή την ψηφοφορία την έκανα για να αποδειχθεί πόσο μεγάλη είναι τελικά η αγαμία στην Ελλάδα, εννοώντας την τεράστια δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι νέοι άνθρωποι στη δημιουργία σχέσεων. Και αποδεικνύεται όντως αυτό που υποψιαζόμουν, ότι δηλαδή οι περισσότεροι Έλληνες που πάνε στις πουτάνες - ή τουλάχιστον οι μισοί - είναι μόνοι.
Πιστεύω ότι αυτός είναι και ο λόγος που η πορνεία στην Ελλάδα είναι τόσο ανεπτυγμένη. Οι Ελληνίδες έχουν τα περισσότερα ΤΑΜΠΟΥ από όλες τις Ευρωπαίες και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι περισσότεροι νέοι άντρες να τη βγάζουν με πουτάνες και οι περισσότερες νέες γυναίκες να μένουν αγάμητες. Ό,τι κι αν λένε μερικοί ότι οι Ελληνίδες γαμιούνται αβέρτα, τα στοιχεία και η λογική λένε ακριβώς το αντίθετο - μιλάω πάντα βέβαια για τις ηλικίες 15-35, γιατί μετά τις ζώνουν τα φίδια και όλο και κάποιον μαλάκα παντρεύονται.
Με άλλα λόγια, η τεράστια πορνεία στην Ελλάδα είναι αποτέλεσμα κυρίως της τεράστιας αγαμίας και όχι της υποτιθέμενης ανάγκης των αντρών για ποικιλία. Εξάλλου, σκεφτείτε ότι τουλάχιστον οι μισοί που γαμάνε πουτάνες στην Ελλάδα είναι μετανάστες, οι οποίοι είναι ΟΛΟΙ μόνοι. Γενικότερο συμπέρασμα: η πορνεία καλύπτει περισσότερο την ανεκπλήρωτη ζωτική ανάγκη του άντρα για σεξ παρά την υποτιθέμενη ανάγκη του άντρα για ποικιλία.
δηλαδη εσυ δεν εχεις παει ποτε με πουτανες? δεν σε απασχολει αμα κολλησεις εσυ την κοπελα σου η οποια κοπελα ειχες ?και αν χτυπα ξυλο κολησεις τιποτα η κοπελα τι σου φταιει;
Βλεπεις ποσο λαθος εισαι ?δηλαδη εσυ δεν εχεις παει ποτε με πουτανες? δεν σε απασχολει αμα κολλησεις εσυ την κοπελα σου η οποια κοπελα ειχες ?
αφηστε την κριτικη του κωλου...

Και παλι εισαι λαθος,εκανες μια ψηφοφορια σε ενα σαιτ που ασχολειται με το αντικειμενο,οποτε λογικο ειναι τα παιδια εδω μεσα που πανε με πουτανες να ειναι μονοι οι περισσοτεροι.Γυναικες απο 20 και πανω μια χαρα γαμιουνται,τις μικροτερες ηλικιες που αναφερεις δεν τις θεωρω καν γυναικες αλλα παιδια.
Υποτιθεται οτι θα καταλαβεις κατι για την κοπελα πριν δεθεις σε σχεση και θα κανεις τα κουμαντα σου αναλογααυτο που λεει το απολυτο αρσενικο περαν της πλακας δεν το εχετε σκεφτει και πολυ μου φαινεται...
για σκεψου να τα χεις με μια γκομενα και να γαμιεται με οποιον γουσταρει χωρις καποτα και μετα να σε φιλαει εσενα στο στομα ;)
η μηπως τα φτιαχνετε με παρθενες?![]()
Ειναι εποχες σημερα για σοβαρες σχεσεις ?
Ποιος υπευθυνος ανθρωπος μπορει να αναλαβει ευθυνες και εννοιες, με τετοιες καταστασεις οπως εχουν διαμορφωθει σημερα ?
Μονο αμα υπαρχει "μαρουλι" και σε καταστασεις που δειχνουν ενα καλο μελλον, μπορει να γινει κατι, διαφορετικα καλα ειμαστε οπως ειμαστε.....
Μην τραβανε κι αλλοι που δεν φταινε σε τιποτα τα ζορια μας .....
να της δωσεις την μητρα στο χερι δεν παιζει δλδ;Υποτιθεται οτι θα καταλαβεις κατι για την κοπελα πριν δεθεις σε σχεση και θα κανεις τα κουμαντα σου αναλογα
η θα παιξεις το παιχνιδι η θα της δωσεις τις γοβες στο χερι

και αν χτυπα ξυλο κολησεις τιποτα η κοπελα τι σου φταιει;
μαλακας εισαι ρε;Αφου τα ειχε παρατησει ολα στην αμερικη για παρτι του.Με την αγγελική είχατε σοβαρή σχέση ή ήταν μια ξεπέτα της στιγμής;
ευτυχως που τα ξερεις ολα.στοκεΨέματα λέει ο ηλίθιος, όταν έχεις σχέση δεν πας σε μπουρδέλα στη φυλής. Όχι μόνο επειδή σε ικανοποιεί η σχέση σου σεξουαλικά γιατί μπορεί αυτό να μην ισχύει πάντοτε, αλλά υπάρχουν σοβαρότεροι λόγοι που δεν πας
Νευρίασα τον Picker........![]()
Και ομως πανε αρκετοι.Ψέματα λέει ο ηλίθιος, όταν έχεις σχέση δεν πας σε μπουρδέλα στη φυλής. Όχι μόνο επειδή σε ικανοποιεί η σχέση σου σεξουαλικά γιατί μπορεί αυτό να μην ισχύει πάντοτε, αλλά υπάρχουν σοβαρότεροι λόγοι που δεν πας
σαφως και πανε.για δικους τους λογους ο καθενας αλλα πανε.Και ομως πανε αρκετοι.