τι ακυρη συνδεση ηταν αυτη;! Καθόλου...τώρα την κατάλαβα...ο αχαχούχας ως άσπρος είναι ανωτέρος από κάθε μαύρο!!!! Μαλακίες εις το τετράγωνο δηλαδή. ;D ;D ;D