You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
whois
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 4.413
- Like
- 480
- Πόντοι
- 36
η βουλα!!!Και το ποιος θα έχει το μανατζμεντ τυπε μου ποιος το οριζει σε μια εταιρεια?
gypaetos10
Μέλος
- Εγγρ.
- 15 Σεπ 2017
- Μηνύματα
- 259
- Κριτικές
- 4
- Like
- 176
- Πόντοι
- 1
Να θυμισω απλα οτι μία μερα πριν εμφανιστει ο Τσάκας με το ταξι εξω απο την ΠΑΕ για να παρει τις μετοχες απο τον Τζιγκερ, (αυτος ηταν ο μεγαλομετοχος, ασχετα που τις ειχε "παρκάρει" )Με Τσάκα συνέντευξη στα Goodys.....
ειχε συναντηθει με τον Γόντικα... τωρα ποιανου ανθρωπος ηταν ο Γοντικας νομιζω οτι θα το ξερετε όλοι...
χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.325
- Like
- 3.092
- Πόντοι
- 606
παιδια θα μας δωσετε το παιχνιδι σημερα? γιατι θελω να παιξω 2πλο ΠΑΟΚ 15000 ευρωAnemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.471
- Like
- 49.312
- Πόντοι
- 10.131
παιδια θα μας δωσετε το παιχνιδι σημερα? γιατι θελω να παιξω 2πλο ΠΑΟΚ 15000 ευρω
Αν μας δώσετε το παιχνίδι του κυπελλου τύπε
yakuza old boy
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 16 Νοε 2019
- Μηνύματα
- 6.559
- Κριτικές
- 23
- Like
- 8.496
- Πόντοι
- 3.346
Το γιδωνη μην βγαλετε σημερα στην συνεντευξη τυπου..κανει σαν κλαμενη γκομενα οποτε χανει απο τον ΠΑΟΚ
χρηστος1011
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 19 Οκτ 2013
- Μηνύματα
- 15.325
- Like
- 3.092
- Πόντοι
- 606
δικο σας ;)Αν μας δώσετε το παιχνίδι του κυπελλου τύπε;)
stealthgas
Μέλος
- Εγγρ.
- 21 Ιουν 2014
- Μηνύματα
- 1.484
- Κριτικές
- 3
- Like
- 500
- Πόντοι
- 36
28-4 ΜΟΥΝΑΚΙΑ..ΠΟΥΤΣΑ ΠΑΛΙ..
Στο πολο ;
Αντε ρε καραγκιόζη
Αντι να λέτε πάλι καλά που δεν πνίγηκε κανεις!!Στο πολο ;
Αντε ρε καραγκιόζη
το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
σοφη η μαλακια σουΟ παναθηναικος τυποι ακομα στην Αθηνα εχει την εδρα του; Ρωταω γιατι τα τελευταια χρονια σαν να μην υπαρχει στην πολη...
Διαγραμμένο μέλος 186818
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 28 Δεκ 2018
- Μηνύματα
- 24.962
- Κριτικές
- 8
- Like
- 36.012
- Πόντοι
- 6.536
σοφη η μαλακια σου
Πουλί θα επιβεβαιωθεις για όσα έλεγες τον Σεπτέμβρη και σε κράζαμε.
Σήμερα
στις μπουγάτσες!!!Καλο ήταν.το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
σημερα η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας εδειξε για αλλη μια φορα γιατι ειναι η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας
μετα το γαμησακι μεσα στην τουμπα, σημερα εριξε αλλο ενα γαμησακι στους νεοπλουτους μπουγατσες
και εκει διαφερουμε απο τα λιμανισια σιχαματα που ανοιγαν τα ποδια στην αεκ και τους τραγουδουσαν απο απεναντι "γαυροι αδερφια μαζι θα το σηκωσουμε στη νεα φιλαδελφεια"
παναθηναικος σημαινει πουτσα σε ολους
ισοτιμα και ισομετρικα, ασχετως ποιος ευνοειται
γι αυτο και ειμαστε ΜΑΚΡΑΝ των δευτερων η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα, allegedly και στην ευρωπη
μετα το γαμησακι μεσα στην τουμπα, σημερα εριξε αλλο ενα γαμησακι στους νεοπλουτους μπουγατσες
και εκει διαφερουμε απο τα λιμανισια σιχαματα που ανοιγαν τα ποδια στην αεκ και τους τραγουδουσαν απο απεναντι "γαυροι αδερφια μαζι θα το σηκωσουμε στη νεα φιλαδελφεια"
παναθηναικος σημαινει πουτσα σε ολους
ισοτιμα και ισομετρικα, ασχετως ποιος ευνοειται
γι αυτο και ειμαστε ΜΑΚΡΑΝ των δευτερων η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα, allegedly και στην ευρωπη
baros
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 20 Ιαν 2010
- Μηνύματα
- 84.911
- Κριτικές
- 31
- Like
- 15.861
- Πόντοι
- 7.265
Οταν θα λές κάτι θα το λές σωστά η δέυτερη μεγαλύτερη ομαδα είσαι.σημερα η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας εδειξε για αλλη μια φορα γιατι ειναι η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας
μετα το γαμησακι μεσα στην τουμπα, σημερα εριξε αλλο ενα γαμησακι στους νεοπλουτους μπουγατσες
και εκει διαφερουμε απο τα λιμανισια σιχαματα που ανοιγαν τα ποδια στην αεκ και τους τραγουδουσαν απο απεναντι "γαυροι αδερφια μαζι θα το σηκωσουμε στη νεα φιλαδελφεια"
παναθηναικος σημαινει πουτσα σε ολους
ισοτιμα και ισομετρικα, ασχετως ποιος ευνοειται
γι αυτο και ειμαστε ΜΑΚΡΑΝ των δευτερων η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα, allegedly και στην ευρωπη
barock
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 15 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 71.546
- Like
- 29.469
- Πόντοι
- 5.506
σημερα η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας εδειξε για αλλη μια φορα γιατι ειναι η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας
μετα το γαμησακι μεσα στην τουμπα, σημερα εριξε αλλο ενα γαμησακι στους νεοπλουτους μπουγατσες
και εκει διαφερουμε απο τα λιμανισια σιχαματα που ανοιγαν τα ποδια στην αεκ και τους τραγουδουσαν απο απεναντι "γαυροι αδερφια μαζι θα το σηκωσουμε στη νεα φιλαδελφεια"
παναθηναικος σημαινει πουτσα σε ολους
ισοτιμα και ισομετρικα, ασχετως ποιος ευνοειται
γι αυτο και ειμαστε ΜΑΚΡΑΝ των δευτερων η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα, allegedly και στην ευρωπη
Ρε απίθανε μυθικέ, ομάδα β εθνικής κέρδισες και γράφεις όλα αυτά;
το πουλί
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 23 Νοε 2014
- Μηνύματα
- 18.277
- Like
- 622
- Πόντοι
- 246
το μυθικο πουλι τα εχει πει απο τον σεπτεμβριο για τον διαστημικο β γυρο της υπερομαδας τριφυλλαρας
βεβαια τοτε ειχαν βγει οι γνωστοι φαιδροι ξερολες και σημερινοι κωλοτουμπες να κραξουν
και φυσικα τον οκτωβριο για την 3η θεση στο τελος του πρωταθληματος, για τον κορδελακια τον χατζηγιοβαννη (χαμενο πεναλτυ πανενκα στο τελευταιο ματς) και για το οτι εχει την ατομικη ενεργεια και θα πρεπει να παιζει περισσοτεροο β γυρος θα ειναι γυρος τιτλου
ο δωνης εχει φορμαρει την ομαδα για να παιξει διαστημικο ποδοσφαιρο μετα τον ιανουαριο
προς το παρον βολοδερνουμε μεχρι να βρουμε τη φορμα μας και τον ακουμπαμε στα χειλακια μονο στο προαιωνιο τσουλακι μας, την τρουμπισια γαυριελλα που ηρθε να ριξει 5 μεσα στο ΟΑΚΑ και εφυγε παλι με κοκκινο σβερκο
καλη εμφανιση σημερα απο την ομαδα, ειδικα στο πρωτο ημιχρονο
σημαντικη νικη μεσα στο περιστερι και ενα ακομα βημα για την 3η θεση
μακαρι ο δωνης να ξεκολλησει λιγο και να χρησιμοποιει τον χατζηγιοβανη περισσοτερο (για οσο μεινει)
ειναι κορδελακιας αλλα εχει και την ατομικη ενεργεια που μπορει να δωσει βαθμους
βεβαια τοτε ειχαν βγει οι γνωστοι φαιδροι ξερολες και σημερινοι κωλοτουμπες να κραξουν
Την ποια;
Κριμα... Την ωρα που ειχα αρχισει να σε βλεπω με συμπαθεια, αρχισες παλι τις αρλουμπες
πουλι ιι?πουλι?
πουλακι?
πουυυλιιιιι????????????
κλειδωσε η 3η τριτη θεση
Διαγραμμένο μέλος 172222
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 18 Μαΐ 2017
- Μηνύματα
- 1.864
- Κριτικές
- 83
- Like
- 13.743
- Πόντοι
- 24.436
Μπράβο Παναθηναικέ
whois
Μέλος
- Εγγρ.
- 5 Απρ 2007
- Μηνύματα
- 4.413
- Like
- 480
- Πόντοι
- 36
ΕΥΓΕ ΣΤΙΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΡΑΠΟΥΤΑΝΑΡΕΣ ΜΑΣ..
Ο ΓΑΥΡΑΡΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΑΨΟΓΑ..
ΥΓ ΠΩΣ ΠΑΕΙ Ο ΕΡΑΝΟΣ ΡΕ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ??
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ 20 ΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΖΑΚΙΑ???
Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ..
Ο ΠΟΥ Κ ΠΡΕ ΘΑ ΕΣΩΖΕ ΤΗΝ ΠΑΕ Κ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ Ε???
ΤΙ ΩΡΑ???
ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΠΟΛΟ Κ 57-0(ΜΗΔΕΝ ΡΕ)..
ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΒΟΛΕΥ Κ 58-0(ΜΗΔΕΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ)..
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΚΟΡ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ..
ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ Κ ΚΑΡΓΑ ΤΟΥΜΠΕΚΑ ΓΑΜΙΟΛΕΣ..
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΛΕΜΕ..
ΨΟΦΗΣΤΕ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ ΠΕΟΕΠΑΙΤΕΣ..
Ο ΓΑΥΡΑΡΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΑΨΟΓΑ..
ΥΓ ΠΩΣ ΠΑΕΙ Ο ΕΡΑΝΟΣ ΡΕ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ??
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ 20 ΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΖΑΚΙΑ???
Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ..
Ο ΠΟΥ Κ ΠΡΕ ΘΑ ΕΣΩΖΕ ΤΗΝ ΠΑΕ Κ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ Ε???
ΤΙ ΩΡΑ???
ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΠΟΛΟ Κ 57-0(ΜΗΔΕΝ ΡΕ)..
ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΒΟΛΕΥ Κ 58-0(ΜΗΔΕΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ)..
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΚΟΡ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ..
ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ Κ ΚΑΡΓΑ ΤΟΥΜΠΕΚΑ ΓΑΜΙΟΛΕΣ..
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΛΕΜΕ..
ΨΟΦΗΣΤΕ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ ΠΕΟΕΠΑΙΤΕΣ..
Συνημμένα
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 59
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 97
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 52
- Εμφανίσεις
- 7K

