Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 45 άτομα (0 μέλη και 45 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
47-0 μουνοπανακια..
 

Συνημμένα

  • Inst-image-7.jpg
    Inst-image-7.jpg
    26,1 KB · Εμφανίσεις: 29

gypaetos10

Μέλος
Εγγρ.
15 Σεπ 2017
Μηνύματα
259
Κριτικές
4
Like
176
Πόντοι
1
Με Τσάκα συνέντευξη στα Goodys.....
Να θυμισω απλα οτι μία μερα πριν εμφανιστει ο Τσάκας με το ταξι εξω απο την ΠΑΕ για να παρει τις μετοχες απο τον Τζιγκερ, (αυτος ηταν ο μεγαλομετοχος, ασχετα που τις ειχε "παρκάρει" )
ειχε συναντηθει με τον Γόντικα... τωρα ποιανου ανθρωπος ηταν ο Γοντικας νομιζω οτι θα το ξερετε όλοι...
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
:hi: παιδια θα μας δωσετε το παιχνιδι σημερα? γιατι θελω να παιξω 2πλο ΠΑΟΚ 15000 ευρω
 

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
παρακαλια απο τα κοληταρια.....
 

yakuza old boy

Σπουδαίος
Εγγρ.
16 Νοε 2019
Μηνύματα
6.559
Κριτικές
23
Like
8.496
Πόντοι
3.346
Το γιδωνη μην βγαλετε σημερα στην συνεντευξη τυπου..κανει σαν κλαμενη γκομενα οποτε χανει απο τον ΠΑΟΚ
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
σημερα η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας εδειξε για αλλη μια φορα γιατι ειναι η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας

μετα το γαμησακι μεσα στην τουμπα, σημερα εριξε αλλο ενα γαμησακι στους νεοπλουτους μπουγατσες

και εκει διαφερουμε απο τα λιμανισια σιχαματα που ανοιγαν τα ποδια στην αεκ και τους τραγουδουσαν απο απεναντι "γαυροι αδερφια μαζι θα το σηκωσουμε στη νεα φιλαδελφεια"

παναθηναικος σημαινει πουτσα σε ολους
ισοτιμα και ισομετρικα, ασχετως ποιος ευνοειται
γι αυτο και ειμαστε ΜΑΚΡΑΝ των δευτερων η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα, allegedly και στην ευρωπη
 

baros

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Ιαν 2010
Μηνύματα
84.911
Κριτικές
31
Like
15.861
Πόντοι
7.265
σημερα η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας εδειξε για αλλη μια φορα γιατι ειναι η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας

μετα το γαμησακι μεσα στην τουμπα, σημερα εριξε αλλο ενα γαμησακι στους νεοπλουτους μπουγατσες

και εκει διαφερουμε απο τα λιμανισια σιχαματα που ανοιγαν τα ποδια στην αεκ και τους τραγουδουσαν απο απεναντι "γαυροι αδερφια μαζι θα το σηκωσουμε στη νεα φιλαδελφεια"

παναθηναικος σημαινει πουτσα σε ολους
ισοτιμα και ισομετρικα, ασχετως ποιος ευνοειται
γι αυτο και ειμαστε ΜΑΚΡΑΝ των δευτερων η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα, allegedly και στην ευρωπη
Οταν θα λές κάτι θα το λές σωστά η δέυτερη μεγαλύτερη ομαδα είσαι.
 

barock

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Μαρ 2016
Μηνύματα
71.546
Like
29.469
Πόντοι
5.506
σημερα η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας εδειξε για αλλη μια φορα γιατι ειναι η μεγαλυτερη ομαδα της ελλαδας

μετα το γαμησακι μεσα στην τουμπα, σημερα εριξε αλλο ενα γαμησακι στους νεοπλουτους μπουγατσες

και εκει διαφερουμε απο τα λιμανισια σιχαματα που ανοιγαν τα ποδια στην αεκ και τους τραγουδουσαν απο απεναντι "γαυροι αδερφια μαζι θα το σηκωσουμε στη νεα φιλαδελφεια"

παναθηναικος σημαινει πουτσα σε ολους
ισοτιμα και ισομετρικα, ασχετως ποιος ευνοειται
γι αυτο και ειμαστε ΜΑΚΡΑΝ των δευτερων η μεγαλυτερη ομαδα στην ελλαδα, allegedly και στην ευρωπη


Ρε απίθανε μυθικέ, ομάδα β εθνικής κέρδισες και γράφεις όλα αυτά;
 

το πουλί

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Νοε 2014
Μηνύματα
18.277
Like
622
Πόντοι
246
το μυθικο πουλι τα εχει πει απο τον σεπτεμβριο για τον διαστημικο β γυρο της υπερομαδας τριφυλλαρας

ο β γυρος θα ειναι γυρος τιτλου
ο δωνης εχει φορμαρει την ομαδα για να παιξει διαστημικο ποδοσφαιρο μετα τον ιανουαριο
προς το παρον βολοδερνουμε μεχρι να βρουμε τη φορμα μας και τον ακουμπαμε στα χειλακια μονο στο προαιωνιο τσουλακι μας, την τρουμπισια γαυριελλα που ηρθε να ριξει 5 μεσα στο ΟΑΚΑ και εφυγε παλι με κοκκινο σβερκο
και φυσικα τον οκτωβριο για την 3η θεση στο τελος του πρωταθληματος, για τον κορδελακια τον χατζηγιοβαννη (χαμενο πεναλτυ πανενκα στο τελευταιο ματς) και για το οτι εχει την ατομικη ενεργεια και θα πρεπει να παιζει περισσοτερο

καλη εμφανιση σημερα απο την ομαδα, ειδικα στο πρωτο ημιχρονο

σημαντικη νικη μεσα στο περιστερι και ενα ακομα βημα για την 3η θεση

μακαρι ο δωνης να ξεκολλησει λιγο και να χρησιμοποιει τον χατζηγιοβανη περισσοτερο (για οσο μεινει)
ειναι κορδελακιας αλλα εχει και την ατομικη ενεργεια που μπορει να δωσει βαθμους

βεβαια τοτε ειχαν βγει οι γνωστοι φαιδροι ξερολες και σημερινοι κωλοτουμπες να κραξουν

Την ποια;  :2funny:
Κριμα... Την ωρα που ειχα αρχισει να σε βλεπω με συμπαθεια, αρχισες παλι τις αρλουμπες
πουλι ιι?πουλι?
πουλακι?
πουυυλιιιιι????????????
κλειδωσε η 3η τριτη θεση
 

whois

Μέλος
Εγγρ.
5 Απρ 2007
Μηνύματα
4.413
Like
480
Πόντοι
36
ΕΥΓΕ ΣΤΙΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΕΣ ΚΑΡΑΠΟΥΤΑΝΑΡΕΣ ΜΑΣ..
Ο ΓΑΥΡΑΡΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΟΣ ΣΑΣ ΕΧΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΙ ΑΨΟΓΑ..
ΥΓ ΠΩΣ ΠΑΕΙ Ο ΕΡΑΝΟΣ ΡΕ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΒΡΩΜΟΠΟΥΣΤΕΣ??
ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ 20 ΜΥΡΙΑ ΤΟΥ ΠΡΕΖΑΚΙΑ???
Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ..
Ο ΠΟΥ Κ ΠΡΕ ΘΑ ΕΣΩΖΕ ΤΗΝ ΠΑΕ Κ ΤΟΝ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗ Ε???
ΤΙ ΩΡΑ???
ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΠΟΛΟ Κ 57-0(ΜΗΔΕΝ ΡΕ)..
ΠΟΥΤΣΑ ΣΤΟ ΒΟΛΕΥ Κ 58-0(ΜΗΔΕΝ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ)..
ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΛΟΓΟ ΣΚΟΡ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΡΕ ΠΟΥΣΤΡΑΚΙΑ..
ΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΜΟΥΓΚΑ ΣΤΗΝ ΣΤΡΟΥΓΚΑ Κ ΚΑΡΓΑ ΤΟΥΜΠΕΚΑ ΓΑΜΙΟΛΕΣ..
Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΝΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΛΕΜΕ..
ΨΟΦΗΣΤΕ ΝΑ ΞΕΒΡΩΜΙΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΣΙΧΑΜΕΝΟΙ ΚΙΝΑΙΔΟΙ ΠΕΟΕΠΑΙΤΕΣ..
 

Συνημμένα

  • ala1.jpg
    ala1.jpg
    79,7 KB · Εμφανίσεις: 32

Sad_man

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Αυγ 2017
Μηνύματα
10.055
Like
3.713
Πόντοι
606
Το ανέκδοτο του αγώνα,που φώναζε η εξέδρα σε κάποια φάση 'εκεί,εκεί στη β'εθνική'.Που κανονικά φέτος ήταν ν'ανέβουν αν δεν άλλαζε ο νόμος
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom