Tυπε να ρωτησω κατι,ηρεμα?
Η διαιτησια χθες ηταν οκ?πενηνταρισισια?
αναμενουμε Τρακοβιντεακι μετα δακρυων και πονου για το "σφαξιμο"

που σε καθε επαναφορα οι μαδριλενοι ειχαν αγκαλια τα γκαρντ μας λες και παιζουμε ραγκμπι

και σε καθε ντραιβ μας εσκαγαν και μια σφαλιαρα στα χερια επειδη δεν ειχαν ψηλο κατω απτο καλαθι να κοψει
Εν τω μεταξυ ειχαμε 50% ευστοχια στα μολις 20 τριποντα που βαρεσαμε και ευκολα 42-26 ριμπαουντ, αλλα τους αδικησαμε

Στην 3η και 4η ξεκιναγαμε την περιοδο φορτωμενοι με 4 και 3 φαουλ αντιστοιχα εντος δυο λεπτων
Ηρεμα λοιπον, μια χαρα διαιτησια ηταν χθες. Πανω απο 1 φαλτσοσφυριγμα ανευ σοβαρης σημασιας, δεν πηρα. Και αυτο το πηρα γιατι ειχα 18Κ κοσμο στο πλευρο μου να ουρλιαζει. Ας περναγατε την βαλενθια να ειχατε κι εσεις αντιστοιχη "εντος εδρας" δυναμικη. Προπονηταρας ο Σκαριολο και ασηκωτη η φανελα της εφταψυχης Ρεαλ, αλλα ο μονος λογος που δεν επαθε οτι η Φενερ δυο μερες πριν ειναι οτι η κωλοτρυπιδα του Lyles ειχε ανοιξει και δεν εκλεινε με τιποτα (αδιανοητο 83% τριποντο απο νωρις).
ελα παρε και τις φασεις του τελευταιου διλεπτου (γιατι μονο εκει υπαρχουν και καλα παραπονα)
Ο Ολυμπιακός κατέκτησε τη EuroLeague απέναντι στη Ρεάλ Μαδρίτης, όμως στην Ισπανία στέκονται έντονα στις αποφάσεις των διαιτητών στα τελευταία λεπτά, με τη «Marca» να αναλύει τις τρεις φάσεις που προκάλεσαν τις μεγαλύτερες αντιδράσεις από τους φίλους της «Βασίλισσας».
www.gazzetta.gr
κερδισμενο challenge, αγκαλια καμπατσο σε γουοκαπ, επαφη φελιζ σε φουρνιε. Βαλε δες τες και ελα μιλα μας για το "σφαξιμο"... Λες και αμα ηθελαν οι διαιτητες ή ο μποντιρογκα να μας το δωσουν, θα μας κραταγαν πισω στο σκορ ολο το ματς να βγαλουμε καρκινο.
Που να αρχισουν και οι τελικοι της Α1 δηλαδη να μας τρελανετε τελειως