Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 64 άτομα (0 μέλη και 64 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.207
Κριτικές
2
Like
104.111
Πόντοι
16.131
Πώ ρε πούστη ήπια πολύ μπύρα χθες :undecided:

Εδώ είπαμε είναι τα αποχωρητήρια του σάιτ παιδιά ? :coffee:
:piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss:
maxresdefault.jpg
 

Hellraiser4Ever

Ανώτερος
Εγγρ.
20 Φεβ 2019
Μηνύματα
29.648
Like
30.683
Πόντοι
6.256

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.285
Like
19.211
Πόντοι
2.606
Tυπε να ρωτησω κατι,ηρεμα?
Η διαιτησια χθες ηταν οκ?πενηνταρισισια?
δεν μπορω να σου απαντησω καταφερα να δω λιγα λεπτα οχι παραπανω απο 5 απο το παιχνιδι και δεν ημουν σε νορμαλ κατασταση
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.285
Like
19.211
Πόντοι
2.606
παντως 3 δικοι μου που μιλησα μπηκαν και οι 3 μεσα με πλαστα εισητηρια :tooth:
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.164
Κριτικές
136
Like
12.679
Πόντοι
11.915
Τράβα ρε μαλακα αυτιστικέ να ρουφηξεις καμιά ψωλη πακη σε τσοντοσιμεμα και μην τολμήσεις να ξανά μπεις εδώ μέσα Γιατί θα στην κρεμάσω την ψυχή σου στα μανταλάκια.
Πάρτο από τώρα για να γουστάρεις, 'ευρωπαιοι Ευρωπαίοι που σας αρέσουνε τα πράσινα πεη' :birdman::birdman::birdman::2funny::2funny::2funny:
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.771
Like
57.706
Πόντοι
12.756
εισαι κυριζι κομπλεξας και μουργος
ΠΟΥΤΣΑ ΚΑΙ ΨΩΛΙΑ ΣΤΟΥ ΧΟΝΤΡΟΥ ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ
Παρε τη ψωλια κομπλεξακι και νανι μπαλλα μπασκετ πουτσα :zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:

Αυτος σου γαμαει τη ψυχουλα 17 χρονια
 

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.289
Κριτικές
67
Like
38.988
Πόντοι
10.656
Tυπε να ρωτησω κατι,ηρεμα?
Η διαιτησια χθες ηταν οκ?πενηνταρισισια?
αναμενουμε Τρακοβιντεακι μετα δακρυων και πονου για το "σφαξιμο" :coffee:που σε καθε επαναφορα οι μαδριλενοι ειχαν αγκαλια τα γκαρντ μας λες και παιζουμε ραγκμπι :coffee: και σε καθε ντραιβ μας εσκαγαν και μια σφαλιαρα στα χερια επειδη δεν ειχαν ψηλο κατω απτο καλαθι να κοψει :coffee:

Εν τω μεταξυ ειχαμε 50% ευστοχια στα μολις 20 τριποντα που βαρεσαμε και ευκολα 42-26 ριμπαουντ, αλλα τους αδικησαμε:coffee: Στην 3η και 4η ξεκιναγαμε την περιοδο φορτωμενοι με 4 και 3 φαουλ αντιστοιχα εντος δυο λεπτων:coffee:

Ηρεμα λοιπον, μια χαρα διαιτησια ηταν χθες. Πανω απο 1 φαλτσοσφυριγμα ανευ σοβαρης σημασιας, δεν πηρα. Και αυτο το πηρα γιατι ειχα 18Κ κοσμο στο πλευρο μου να ουρλιαζει. Ας περναγατε την βαλενθια να ειχατε κι εσεις αντιστοιχη "εντος εδρας" δυναμικη. Προπονηταρας ο Σκαριολο και ασηκωτη η φανελα της εφταψυχης Ρεαλ, αλλα ο μονος λογος που δεν επαθε οτι η Φενερ δυο μερες πριν ειναι οτι η κωλοτρυπιδα του Lyles ειχε ανοιξει και δεν εκλεινε με τιποτα (αδιανοητο 83% τριποντο απο νωρις).

ελα παρε και τις φασεις του τελευταιου διλεπτου (γιατι μονο εκει υπαρχουν και καλα παραπονα)
κερδισμενο challenge, αγκαλια καμπατσο σε γουοκαπ, επαφη φελιζ σε φουρνιε. Βαλε δες τες και ελα μιλα μας για το "σφαξιμο"... Λες και αμα ηθελαν οι διαιτητες ή ο μποντιρογκα να μας το δωσουν, θα μας κραταγαν πισω στο σκορ ολο το ματς να βγαλουμε καρκινο.

Που να αρχισουν και οι τελικοι της Α1 δηλαδη να μας τρελανετε τελειως
 

athinaios44

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Μαΐ 2018
Μηνύματα
69.560
Like
118.816
Πόντοι
16.631
Παρε τη ψωλια κομπλεξακι και νανι μπαλλα μπασκετ πουτσα :zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck::zfuck:
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:


Αυτος σου γαμαει τη ψυχουλα 17 χρονια
τοσο καραγκιοζης εισαι κοινωνικα αμορφωτος ρε γιδι
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.771
Like
57.706
Πόντοι
12.756

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom