You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
πάντα θα υπάρχουν τα κορόιδα ,ας τους πούμε οπαδούς τούβλα, που "τσιμπάνε" εσαείNα, τι κανει νιαου νιαου, στα κεραμιδια. Και καθομαστε εμεις απο τους καναπεδες, τα ντιβανια, τις πολυθρονες, να τρωγομαστε, με το τι φταει και με το ποιος ειναι χειροτερος καθε χρονια.
Ρε μηπως, λεω εγω τωρα, να καναμε μαζικη αποχη απο τις κερκιδες, γαυριακοι, βαζελινιακοι, χανουμιακοι κτλ για κανα χρονο? Μπας και δουμε καμια ασπρη μερα, ρε παιδι μου.

αλλιώς οι κάθε καρυδιάς παπατζήδες θα ήταν άνεργοι ,ας τους πούμε Πρόεδρας

Η ζωή είναι πολύ απλή αγαπητέ
https://www.mixanitouxronou.gr/edo-...inas-ke-ta-macheromata-gia-to-kalitero-posto/

Καλημέρα παιδιά
![]()
![]()

η πλάκα δεν είναι ο έμμισθος υπάλληλος Τσουκαλάς με το χοντρό εφάπαξ από τα λόττο του Κρόκους ,τη δουλειά του κάνει
Ο κρετινισμός έγκειται στον λιγούρη φτωχομπινέ που λέει "έτσι μπράβο,συμφωνώ"

pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.935
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.075
- Πόντοι
- 5.946
Αυτή αγόρι μου δεν είναι αδερφη...Είναι Α Δ Ε Ρ Φ Α Ρ ΑΝα μια![]()
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Μην κοροϊδεύεις και βοηθά λίγο το προξενιό.....Να μια![]()
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.236
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.210
- Πόντοι
- 16.131
Δεν έχεις καμία ελπίδα έχει πάρει το δρόμο της...ο @dimigoall είναι ο γαμπρός... Υγ.την φανέλα δεν σέ βλέπω να σχολιασεςΑυτή αγόρι μου δεν είναι αδερφη...Είναι Α Δ Ε Ρ Φ Α Ρ Α
Η ανάρτηση συγχωνεύτηκε αυτόματα:
Μην κοροϊδεύεις και βοηθά λίγο το προξενιό.....
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.631
- Like
- 119.033
- Πόντοι
- 16.631
σωθηκαμε ρε μαλακαΤαυρι ο Μπουτας ταυρι![]()
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.935
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.075
- Πόντοι
- 5.946
Τα ιερά και τα οσία δεν επιτρέπεται να τα πιάνουμε στο στόμα μας εμείς οι κοινοί θνητοί....... Ρε αφήστε τις μαλακίες.... Άλλη δεν θα πάρει αυτός???Δεν έχεις καμία ελπίδα έχει πάρει το δρόμο της...ο @dimigoall είναι ο γαμπρός... Υγ.την φανέλα δεν σέ βλέπω να σχολιασες
Trelosagorina
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 29 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 595
- Κριτικές
- 7
- Like
- 1.481
- Πόντοι
- 486
Αλαφούζος: "Δεν θα πουλήσουμε τον Ιωαννίδη για λιγότερα από 30 εκατομμύρια"
Ο Γιάννης Αλαφούζος μίλησε στο SpaceViola.Com και ανέφερε ότι ο Παναθηναϊκός δεν πρόκειται να πουλήσει τον Φώτη Ιωαννίδη για λιγότερα από 30 εκατομμύρια Ευρώ.
www.sport24.gr
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.653
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.119
- Πόντοι
- 28.246
Όχι Γιάννη. Αν δεν πάρεις όσα θέλεις μην τον πουλήσεις. Και λίγα ζητάς. Και λίγα λέμε.
www.sport-fm.gr
Αλαφούζος: «Η Φιορεντίνα ενδιαφέρεται για Ιωαννίδη - Δεν πωλείται με λιγότερα από 30 εκατ. ευρώ»
Ο ιδιοκτήτης του Παναθηναϊκού, Γιάννης Αλαφούζος, μίλησε σε ιταλικό Μέσο σχετικά με το ενδιαφέρον της Φιορεντίνα για τον Φώτη Ιωαννίδη και όρισε την τιμή του.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.653
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.119
- Πόντοι
- 28.246
ΒΙΑΣΜΕΝΟΙ κ λοιπά στρακιαπου σφουγγαριστε το βράδυ θα πέσουν λίτρα κ τόνοι σπέρματος!ΒΙΑΣΜΕΝΟΙ κ λοιπά στρακιαπου σφουγγαριστε το βράδυ θα πέσουν λίτρα κ τόνοι σπέρματος!![]()



Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 59
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 97
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 52
- Εμφανίσεις
- 7K

