Nα, τι κανει νιαου νιαου, στα κεραμιδια. Και καθομαστε εμεις απο τους καναπεδες, τα ντιβανια, τις πολυθρονες, να τρωγομαστε, με το τι φταει και με το ποιος ειναι χειροτερος καθε χρονια.
Ρε μηπως, λεω εγω τωρα, να καναμε μαζικη αποχη απο τις κερκιδες, γαυριακοι, βαζελινιακοι, χανουμιακοι κτλ για κανα χρονο? Μπας και δουμε καμια ασπρη μερα, ρε παιδι μου.