Καλα όπως είναι ο ιωαννιδης καλύτερα να τον πουλήσει όσο όσο και να πάρει κανα επιθετικό της προκοπής. Δεν παίρνει μπροστά με τίποτα.Το φάγατε το παλληκάρι. Ας είναι και Κόνφερενς, τι να κάνουμε
![]()
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
Καλημέρα κακομούτσουνοι σκατόπουστες του πρεζέμπορα ...
![]()
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.644
- Κριτικές
- 42
- Like
- 50.114
- Πόντοι
- 28.246
Και επίσημα στα χέρια μας. Μπορείτε να λυσσαξετε και πάλι, αλλόθρησκοι ηλίθιοι.





www.sport-fm.gr





Ψηφίστηκε στη Βουλή η συμφωνία παραχώρησης του ΣΕΦ στον Ολυμπιακό!
Επισημοποιήθηκε από την κυβέρνηση η παραχώρηση του ΣΕΦ στην ΚΑΕ Ολυμπιακός, για τα επόμενα 49 χρόνια!
athinaios44
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Μαΐ 2018
- Μηνύματα
- 69.627
- Like
- 119.032
- Πόντοι
- 16.631
Μου έχετε κάνει τα αρχιδια ΜΠΑΛΌΝΙΑ ρε ΜΟΥΝΗΔΕΣ
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.935
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.075
- Πόντοι
- 5.946
Ευγενής άμιλλα!!!Μου έχετε κάνει τα αρχιδια ΜΠΑΛΌΝΙΑ ρε ΜΟΥΝΗΔΕΣ
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.236
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.210
- Πόντοι
- 16.131
καλως τηνΣπέρααααα
![]()
ολα τα κοριτσια στην πισταΣπερα και από μας...![]()
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.935
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.075
- Πόντοι
- 5.946
Εαρινή σύναξη!!!καλως την
ολα τα κοριτσια στην πιστα
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.236
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.210
- Πόντοι
- 16.131
troubakhs
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Φεβ 2017
- Μηνύματα
- 74.360
- Like
- 40.762
- Πόντοι
- 5.506
στηριζουμε και κραταμε ζωντανο το νημαΜου έχετε κάνει τα αρχιδια ΜΠΑΛΌΝΙΑ ρε ΜΟΥΝΗΔΕΣ
Anemodoura
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 19 Δεκ 2007
- Μηνύματα
- 20.466
- Like
- 49.305
- Πόντοι
- 10.131
Παναθηναϊκός: «Πράσινος» ο Μπουτά, έρχεται Αθήνα το Σαββατοκύριακο!
O Aουρέλιο Μπουτά θα πρέπει να λογίζεται πλέον παίκτης του Παναθηναϊκού - Αναμένεται στην Αθήνα το επόμενο 48ωρο για να ολοκληρωθεί τυπικά η μεταγραφή
aquarius2756
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 1.446
- Like
- 1.770
- Πόντοι
- 216
Ρε βαζελακια, μια απο τα ιδια εισαστε και φετος. Απο οτι ειδα με την ρειντζερς, δεν εισαστε ετιμοι για μεγαλες αλλαγες. Τωρα απο δικαιολογιες για την ηττα, εχω ακουσει ενα σωρο, απο Ελληνικες ομαδες, τοσα χρονια τωρα. Και σαν Γαυριακος, θελω να κερδιζει η ομαδα μου, εναν δυνατο, Βαζελο, οχι απλα εναν πρασιναικο!
Τωρα για το μπασκετ, σκατα τα κανατε κι εσεις και εμεις. Γουσταρα να δω στον τελικο τις δυο απο τις σπουδαιοτερες και ιστορικες ομαδες στην Ευρωπη κι ας τοπερνε ο ποιο τυχαιρος. Τωρα τριτη και τεταρτη θεση ειναι για τους τριτοτεταρτους, οχι για τους πρωτους. Ενας Ολυμπιακος και ενας Παναθηναικος (στο μπασκετ) η ειναι ΠΡΩΤΟΙ η ειναι γαματα γαματα με κεφαλαια γραμματα. Ειπαμε δικαιολογιες υπαρχουν χιλιαδες. Οσοι βολευονται με αυτες ΟΚ ας βολευτουν.
Τωρα για το μπασκετ, σκατα τα κανατε κι εσεις και εμεις. Γουσταρα να δω στον τελικο τις δυο απο τις σπουδαιοτερες και ιστορικες ομαδες στην Ευρωπη κι ας τοπερνε ο ποιο τυχαιρος. Τωρα τριτη και τεταρτη θεση ειναι για τους τριτοτεταρτους, οχι για τους πρωτους. Ενας Ολυμπιακος και ενας Παναθηναικος (στο μπασκετ) η ειναι ΠΡΩΤΟΙ η ειναι γαματα γαματα με κεφαλαια γραμματα. Ειπαμε δικαιολογιες υπαρχουν χιλιαδες. Οσοι βολευονται με αυτες ΟΚ ας βολευτουν.
τύπε καλά τα λες αλλά μη νομίζεις πως η ομάδα σου ξεχωρίζει ,Ρε βαζελακια, μια απο τα ιδια εισαστε και φετος. Απο οτι ειδα με την ρειντζερς, δεν εισαστε ετιμοι για μεγαλες αλλαγες. Τωρα απο δικαιολογιες για την ηττα, εχω ακουσει ενα σωρο, απο Ελληνικες ομαδες, τοσα χρονια τωρα. Και σαν Γαυριακος, θελω να κερδιζει η ομαδα μου, εναν δυνατο, Βαζελο, οχι απλα εναν πρασιναικο!
Τωρα για το μπασκετ, σκατα τα κανατε κι εσεις και εμεις. Γουσταρα να δω στον τελικο τις δυο απο τις σπουδαιοτερες και ιστορικες ομαδες στην Ευρωπη κι ας τοπερνε ο ποιο τυχαιρος. Τωρα τριτη και τεταρτη θεση ειναι για τους τριτοτεταρτους, οχι για τους πρωτους. Ενας Ολυμπιακος και ενας Παναθηναικος (στο μπασκετ) η ειναι ΠΡΩΤΟΙ η ειναι γαματα γαματα με κεφαλαια γραμματα. Ειπαμε δικαιολογιες υπαρχουν χιλιαδες. Οσοι βολευονται με αυτες ΟΚ ας βολευτουν.
κάποιοι καλοί σας παίκτες φεύγουνε ,όπως ο δικός μας Ουναί
και έρχονται κάποιοι άλλοι από τη ...Κόμο και από τη β' ομάδα της Μπενφίκα ...
Ας κρατάμε όλοι μικρό καλάθι , η εικόνα στο γήπεδο είναι η αληθινή , δεν αποκλείεται και μακάρι να αποδειχθούν καλά παικτάκια , να ταιριάξουν στις νέες τους ομάδες
Ας μη ξεχνάμε ότι χρυσοπληρώθηκε ένας Βιλένα 28 χρονών "από το πάνω ράφι" που δεν έστριβε
και ο συνταξιούχος Τάισον του Παοκ γαμούσε κ έδερνε...
Στο μπάσκετ θέλουν κρέμασμα και οι δυό κόουτς αλλά στα @@ μας στην τελική , άλλοι τους πληρώνουνε τα πακέτα
aquarius2756
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 13 Απρ 2023
- Μηνύματα
- 1.446
- Like
- 1.770
- Πόντοι
- 216
Προπονητης δεν ειμαι, ουτε εχω τις σουπερ γνωσεις για να εχω αποψη. Αλλα ΓΑΜΩΤΟ εχω βαρεθει, τοσα χρονια με τις Ελληνικες ομαδες να φτανουν στην πηγη και να μην πινουν νερο. Ενταξει, δεν ειμαι αχαριστος και ο Παναθας και ο Γαυρος και η Εθνικη εχουν φερει ευρωπαικους τιτλους, αλλα μου φαινονται, λιγοι για τα λεφτα που δαπανουνται. Και δεν γουσταρω κι αυτη την κοροιδια καθε φορα στις μεταγραφες να λενε σουπερ παιχταραδες και να μας βγαινουν παλτα.
Ενταξει εχουμε και παικτες, αλλοδαπους που τιμησαν την φανελα και τα λεφτα που πηραν, αλλα ελλαχιστοι
Ενταξει εχουμε και παικτες, αλλοδαπους που τιμησαν την φανελα και τα λεφτα που πηραν, αλλα ελλαχιστοι
Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 59
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 97
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 52
- Εμφανίσεις
- 7K




