Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 82 άτομα (0 μέλη και 82 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

mudhoney

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2015
Μηνύματα
973
Like
1.921
Πόντοι
206
Το φάγατε το παλληκάρι :confused::confused:. Ας είναι και Κόνφερενς, τι να κάνουμε :rockon::rockon:
Καλα όπως είναι ο ιωαννιδης καλύτερα να τον πουλήσει όσο όσο και να πάρει κανα επιθετικό της προκοπής. Δεν παίρνει μπροστά με τίποτα.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.850
Κριτικές
2
Like
33.913
Πόντοι
9.931
Καλημέρα κακομούτσουνοι σκατόπουστες του πρεζέμπορα ...:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss:

ba25606f-baf8-4b45-8700-36464e39b91a-1.jpeg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.624
Κριτικές
42
Like
50.104
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.624
Κριτικές
42
Like
50.104
Πόντοι
28.246
Νεράκι για την ζέστη παιδιά.


GvGFycWXQAEgutE.jpg
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.465
Like
49.301
Πόντοι
10.131

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.446
Like
1.770
Πόντοι
216
Ρε βαζελακια, μια απο τα ιδια εισαστε και φετος. Απο οτι ειδα με την ρειντζερς, δεν εισαστε ετιμοι για μεγαλες αλλαγες. Τωρα απο δικαιολογιες για την ηττα, εχω ακουσει ενα σωρο, απο Ελληνικες ομαδες, τοσα χρονια τωρα. Και σαν Γαυριακος, θελω να κερδιζει η ομαδα μου, εναν δυνατο, Βαζελο, οχι απλα εναν πρασιναικο!
Τωρα για το μπασκετ, σκατα τα κανατε κι εσεις και εμεις. Γουσταρα να δω στον τελικο τις δυο απο τις σπουδαιοτερες και ιστορικες ομαδες στην Ευρωπη κι ας τοπερνε ο ποιο τυχαιρος. Τωρα τριτη και τεταρτη θεση ειναι για τους τριτοτεταρτους, οχι για τους πρωτους. Ενας Ολυμπιακος και ενας Παναθηναικος (στο μπασκετ) η ειναι ΠΡΩΤΟΙ η ειναι γαματα γαματα με κεφαλαια γραμματα. Ειπαμε δικαιολογιες υπαρχουν χιλιαδες. Οσοι βολευονται με αυτες ΟΚ ας βολευτουν.
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.850
Κριτικές
2
Like
33.913
Πόντοι
9.931
Ρε βαζελακια, μια απο τα ιδια εισαστε και φετος. Απο οτι ειδα με την ρειντζερς, δεν εισαστε ετιμοι για μεγαλες αλλαγες. Τωρα απο δικαιολογιες για την ηττα, εχω ακουσει ενα σωρο, απο Ελληνικες ομαδες, τοσα χρονια τωρα. Και σαν Γαυριακος, θελω να κερδιζει η ομαδα μου, εναν δυνατο, Βαζελο, οχι απλα εναν πρασιναικο!
Τωρα για το μπασκετ, σκατα τα κανατε κι εσεις και εμεις. Γουσταρα να δω στον τελικο τις δυο απο τις σπουδαιοτερες και ιστορικες ομαδες στην Ευρωπη κι ας τοπερνε ο ποιο τυχαιρος. Τωρα τριτη και τεταρτη θεση ειναι για τους τριτοτεταρτους, οχι για τους πρωτους. Ενας Ολυμπιακος και ενας Παναθηναικος (στο μπασκετ) η ειναι ΠΡΩΤΟΙ η ειναι γαματα γαματα με κεφαλαια γραμματα. Ειπαμε δικαιολογιες υπαρχουν χιλιαδες. Οσοι βολευονται με αυτες ΟΚ ας βολευτουν.
τύπε καλά τα λες αλλά μη νομίζεις πως η ομάδα σου ξεχωρίζει ,
κάποιοι καλοί σας παίκτες φεύγουνε ,όπως ο δικός μας Ουναί
και έρχονται κάποιοι άλλοι από τη ...Κόμο και από τη β' ομάδα της Μπενφίκα ...
Ας κρατάμε όλοι μικρό καλάθι , η εικόνα στο γήπεδο είναι η αληθινή , δεν αποκλείεται και μακάρι να αποδειχθούν καλά παικτάκια , να ταιριάξουν στις νέες τους ομάδες
Ας μη ξεχνάμε ότι χρυσοπληρώθηκε ένας Βιλένα 28 χρονών "από το πάνω ράφι" που δεν έστριβε
και ο συνταξιούχος Τάισον του Παοκ γαμούσε κ έδερνε...

Στο μπάσκετ θέλουν κρέμασμα και οι δυό κόουτς αλλά στα @@ μας στην τελική , άλλοι τους πληρώνουνε τα πακέτα
 

aquarius2756

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
13 Απρ 2023
Μηνύματα
1.446
Like
1.770
Πόντοι
216
Προπονητης δεν ειμαι, ουτε εχω τις σουπερ γνωσεις για να εχω αποψη. Αλλα ΓΑΜΩΤΟ εχω βαρεθει, τοσα χρονια με τις Ελληνικες ομαδες να φτανουν στην πηγη και να μην πινουν νερο. Ενταξει, δεν ειμαι αχαριστος και ο Παναθας και ο Γαυρος και η Εθνικη εχουν φερει ευρωπαικους τιτλους, αλλα μου φαινονται, λιγοι για τα λεφτα που δαπανουνται. Και δεν γουσταρω κι αυτη την κοροιδια καθε φορα στις μεταγραφες να λενε σουπερ παιχταραδες και να μας βγαινουν παλτα.
Ενταξει εχουμε και παικτες, αλλοδαπους που τιμησαν την φανελα και τα λεφτα που πηραν, αλλα ελλαχιστοι
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom