You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.237
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.213
- Πόντοι
- 16.131
Έρωτα
χεστηκες να σού δώσω να σκουπιστης
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.935
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.075
- Πόντοι
- 5.946
σε χαλασε η τσαπου ??...σοβαρα.....
την έχεις στο κεφάλι μόνιμα, συγκεκριμένα στο στόμασε χαλασε η τσαπου ??...σοβαρα.....

pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.935
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.075
- Πόντοι
- 5.946
απαντα ρε....χαχαχαα.........την έχεις στο κεφάλι μόνιμα, συγκεκριμένα στο στόμα![]()
τι έξυπνο !!απαντα ρε....χαχαχαα.........

RETRO
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 7.277
- Like
- 20.549
- Πόντοι
- 5.956
καλημέρα τυπεΚαλημέρα σκατοβαζελια...![]()

με το μπαρδον , εσύ δεν εισαι που σου έριξε άκυρο μια μποτανα τις προάλλες ;



pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.935
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.075
- Πόντοι
- 5.946
Ναι....την πλήρωσα και σταμάτησα το ραντεβού... Αλλά που κολλάει αυτό??? Κάτι πιο έξυπνο δε βρήκες να πεις??? Γιουσουφάκι του τουρκαλα...καλημέρα τυπε
με το μπαρδον , εσύ δεν εισαι που σου έριξε άκυρο μια μποτανα τις προάλλες ;
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ντουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.351
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.657
- Πόντοι
- 3.846
Εσύ άχρηστε να πάρεις κανένα βιβλίο Γεωμετρίας ώστε τα ανίψια να εντρυφήσουν και σε αυτά, διότι εκείνα τα "ακαταλαβίστικα" με τις υπερδειγματοληψίες και τις Λειψίες έχουν και μία βάση στα όμοια τρίγωναθα παρω
ΓΚΡ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ

kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.166
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.693
- Πόντοι
- 11.915
Δεν πειράζει ρε μάγκες, παίξαμε ότι μπορούσαμε, ας πάμε και Γιουρόπα 



RETRO
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 6 Οκτ 2020
- Μηνύματα
- 7.277
- Like
- 20.549
- Πόντοι
- 5.956
ελα ρε μαν μια παρέα είμαστε . μη τσαντίζεσαιΝαι....την πλήρωσα και σταμάτησα το ραντεβού... Αλλά που κολλάει αυτό??? Κάτι πιο έξυπνο δε βρήκες να πεις??? Γιουσουφάκι του τουρκαλα...

το έχεις σκεφτεί ποτέ για διαφήμιση αποσμητικού;





σα να βάλουν μια χοντρή να διαφιμισει κέντρο αδυνατίσματος
Yx1
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Απρ 2025
- Μηνύματα
- 415
- Like
- 140
- Πόντοι
- 1
Ποιο Γιουρόπα ρε άνθρωπε?Δεν πειράζει ρε μάγκες, παίξαμε ότι μπορούσαμε, ας πάμε και Γιουρόπα![]()
Με τη Σαχτάρ που ξεφτιλισε μεσα έξω τη Μπεσίκτας παίζετε.
Στόχος σας είναι να μη χασετε και τα δύο παιχνίδια και να περάσετε τα προκριματικά του Κόνφερενς
Παναθηναϊκός: Τεράστιο πλήγμα με Ιωαννίδη, χάνει το πρώτο ματς με τη Σαχτάρ και τρέχει για τη ρεβάνς
Χωρίς τον αρχηγό του, Φώτη Ιωαννίδη, θα δώσει ο Παναθηναϊκός την πρώτη “μάχη” απέναντι στη Σαχτάρ στο ΟΑΚΑ (7 Αυγούστου), ενώ είναι εξαιρετικά αμφίβολος και για τη ρεβάνς στις 14 Αυγούστου, εξαιτίας θλάσης στον προσαγωγό.
www.sport24.gr
sex volcano
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 15 Οκτ 2012
- Μηνύματα
- 33.536
- Κριτικές
- 207
- Like
- 67.637
- Πόντοι
- 48.917
O πραγματικός ρεαλιστικος στόχος είναι με Παρτιζάν για ομίλους Κόνφερενς για να μαζέψει βαθμούς.
Βέβαια κ με τη Σαχτάρ υπάρχουν πιθανότητες αλλά αν θέλει βαθμούς σαν ομάδα καλύτερα στο Γκονφερενς
Φέτος ΠΑΟ παίρνει πρωτάθλημα Ελλάδος
Βέβαια κ με τη Σαχτάρ υπάρχουν πιθανότητες αλλά αν θέλει βαθμούς σαν ομάδα καλύτερα στο Γκονφερενς
Φέτος ΠΑΟ παίρνει πρωτάθλημα Ελλάδος
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.237
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.213
- Πόντοι
- 16.131
ερωταααααααααααΠοιο Γιουρόπα ρε άνθρωπε?
Με τη Σαχτάρ που ξεφτιλισε μεσα έξω τη Μπεσίκτας παίζετε.
Στόχος σας είναι να μη χασετε και τα δύο παιχνίδια και να περάσετε τα προκριματικά του Κόνφερενς
![]()
Παναθηναϊκός: Τεράστιο πλήγμα με Ιωαννίδη, χάνει το πρώτο ματς με τη Σαχτάρ και τρέχει για τη ρεβάνς
Χωρίς τον αρχηγό του, Φώτη Ιωαννίδη, θα δώσει ο Παναθηναϊκός την πρώτη “μάχη” απέναντι στη Σαχτάρ στο ΟΑΚΑ (7 Αυγούστου), ενώ είναι εξαιρετικά αμφίβολος και για τη ρεβάνς στις 14 Αυγούστου, εξαιτίας θλάσης στον προσαγωγό.www.sport24.gr

kostakis27
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 22 Ιουλ 2009
- Μηνύματα
- 8.166
- Κριτικές
- 136
- Like
- 12.693
- Πόντοι
- 11.915
Το φάγατε το παλληκάριΠοιο Γιουρόπα ρε άνθρωπε?
Με τη Σαχτάρ που ξεφτιλισε μεσα έξω τη Μπεσίκτας παίζετε.
Στόχος σας είναι να μη χασετε και τα δύο παιχνίδια και να περάσετε τα προκριματικά του Κόνφερενς
![]()
Παναθηναϊκός: Τεράστιο πλήγμα με Ιωαννίδη, χάνει το πρώτο ματς με τη Σαχτάρ και τρέχει για τη ρεβάνς
Χωρίς τον αρχηγό του, Φώτη Ιωαννίδη, θα δώσει ο Παναθηναϊκός την πρώτη “μάχη” απέναντι στη Σαχτάρ στο ΟΑΚΑ (7 Αυγούστου), ενώ είναι εξαιρετικά αμφίβολος και για τη ρεβάνς στις 14 Αυγούστου, εξαιτίας θλάσης στον προσαγωγό.www.sport24.gr


Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 59
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 97
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 52
- Εμφανίσεις
- 7K


