Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 60 άτομα (0 μέλη και 60 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

troubakhs

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Φεβ 2017
Μηνύματα
74.360
Like
40.762
Πόντοι
5.506
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
525580811_1304201087943863_959681615047808439_n.jpg
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Zebu

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.935
Κριτικές
28
Like
21.075
Πόντοι
5.946
Καλημέρα σκατοβαζελια...:alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::alivedick::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss:
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.935
Κριτικές
28
Like
21.075
Πόντοι
5.946
καλημέρα τυπε :grouphug:
με το μπαρδον , εσύ δεν εισαι που σου έριξε άκυρο μια μποτανα τις προάλλες ; :sad2::sad2::sad2:

jason ritter gag GIF by ABC Network
Ew Reaction GIF by Bounce
Stink Smells Bad GIF by Charm La'Donna'Donna
Bad Taste G GIF by SWR3
Comedy Sketch GIF by NETFLIX
Dislike Do Not Want GIF
Ναι....την πλήρωσα και σταμάτησα το ραντεβού... Αλλά που κολλάει αυτό??? Κάτι πιο έξυπνο δε βρήκες να πεις??? Γιουσουφάκι του τουρκαλα...
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.351
Κριτικές
11
Like
19.657
Πόντοι
3.846
Εσύ άχρηστε να πάρεις κανένα βιβλίο Γεωμετρίας ώστε τα ανίψια να εντρυφήσουν και σε αυτά, διότι εκείνα τα "ακαταλαβίστικα" με τις υπερδειγματοληψίες και τις Λειψίες έχουν και μία βάση στα όμοια τρίγωνα :sunglasses:

ΓΚΡ ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΠΥΘΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ :coffee:
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Δεν πειράζει ρε μάγκες, παίξαμε ότι μπορούσαμε, ας πάμε και Γιουρόπα :rockon::rockon:
 

RETRO

Ανώτερος
Εγγρ.
6 Οκτ 2020
Μηνύματα
7.277
Like
20.549
Πόντοι
5.956
Ναι....την πλήρωσα και σταμάτησα το ραντεβού... Αλλά που κολλάει αυτό??? Κάτι πιο έξυπνο δε βρήκες να πεις??? Γιουσουφάκι του τουρκαλα...
ελα ρε μαν μια παρέα είμαστε . μη τσαντίζεσαι :grouphug:

το έχεις σκεφτεί ποτέ για διαφήμιση αποσμητικού; :wanker::wanker::wanker::tooth::tooth::tooth: σα να βάλουν μια χοντρή να διαφιμισει κέντρο αδυνατίσματος


Rob Schneider Men GIF by Laff
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.935
Κριτικές
28
Like
21.075
Πόντοι
5.946
πηρα μετα απο αυτο..........για πες μου τωρα εσυ που εισαι χαλαρος η τσαπου ηταν καλη??? η περιμενεις τις επομενες???
 

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
Δεν πειράζει ρε μάγκες, παίξαμε ότι μπορούσαμε, ας πάμε και Γιουρόπα :rockon::rockon:
Ποιο Γιουρόπα ρε άνθρωπε?
Με τη Σαχτάρ που ξεφτιλισε μεσα έξω τη Μπεσίκτας παίζετε.
Στόχος σας είναι να μη χασετε και τα δύο παιχνίδια και να περάσετε τα προκριματικά του Κόνφερενς
 

sex volcano

Τιμημένος
Εγγρ.
15 Οκτ 2012
Μηνύματα
33.536
Κριτικές
207
Like
67.637
Πόντοι
48.917
O πραγματικός ρεαλιστικος στόχος είναι με Παρτιζάν για ομίλους Κόνφερενς για να μαζέψει βαθμούς.
Βέβαια κ με τη Σαχτάρ υπάρχουν πιθανότητες αλλά αν θέλει βαθμούς σαν ομάδα καλύτερα στο Γκονφερενς


Φέτος ΠΑΟ παίρνει πρωτάθλημα Ελλάδος
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.236
Κριτικές
2
Like
104.210
Πόντοι
16.131
Ποιο Γιουρόπα ρε άνθρωπε?
Με τη Σαχτάρ που ξεφτιλισε μεσα έξω τη Μπεσίκτας παίζετε.
Στόχος σας είναι να μη χασετε και τα δύο παιχνίδια και να περάσετε τα προκριματικά του Κόνφερενς
ερωτααααααααααα:smitten:
 

kostakis27

Ανώτατος
Εγγρ.
22 Ιουλ 2009
Μηνύματα
8.166
Κριτικές
136
Like
12.693
Πόντοι
11.915
Ποιο Γιουρόπα ρε άνθρωπε?
Με τη Σαχτάρ που ξεφτιλισε μεσα έξω τη Μπεσίκτας παίζετε.
Στόχος σας είναι να μη χασετε και τα δύο παιχνίδια και να περάσετε τα προκριματικά του Κόνφερενς
Το φάγατε το παλληκάρι :confused::confused:. Ας είναι και Κόνφερενς, τι να κάνουμε :rockon::rockon:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom