Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 72 άτομα (0 μέλη και 72 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

salieris

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2016
Μηνύματα
406
Like
558
Πόντοι
81
Ποια είναι τα υπόλοιπα?
Το χάντμπολ που πήραμε το πρωτάθλημα?:2funny::2funny:
Το άθλημα που εξαϋλωθηκατε?
Στο βόλεϊ έχουμε 3 ευρωπαϊκά ρε ευρωατιτλες βαζελινες!
Kαλως τον γελωτοποιό και το κοτοπουλο του νήματος.....Το χαντμπολ το πηρατε σαν γάβρος η σαν ιεκ ξυνη;;Αχ ρε σουργελα....
Στο βολλευ έχεις 3 ευρωπαικα και ένα σκουπόξυλο στο κωλαράκι δώρο από μας με πολύ αγάπη.....
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.503
Κριτικές
42
Like
49.964
Πόντοι
28.246
Στο βολλευ έχεις 3 ευρωπαικα και ένα σκουπόξυλο στο κωλαράκι δώρο από μας με πολύ αγάπη.....
Η ιδια ακριβως απαντηση με την δικη σου ειναι αυτη που θα διαβασεις.

Στο μπασκετ εχετε 7 ευρωπαικα και ενα σκουποξυλο δωρο από εμας αλλα χωρις αγαπη.

Οχι ρε πουστη οπως σε συμφερει και μετα θα μας λες τα δικα σου.
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.781
Κριτικές
2
Like
33.802
Πόντοι
9.931
ενω εσυ ποια στοιχεια εχεις για το νοορ1 ρε μπουφε? αυτα που σου ταιζει ο σανοδνα και ο ζουγκλας????!!!!:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

εδω τον κατηγορουσαν για πρεζεμπορα και την ιδια ακριβως περιοδο αγοραζε αγγλικη ομαδα και ενωνε τον στολο του με τον υπουργο εμποριου των ΗΠΑ.....αααα και το νοορ1 το επιασε η DEA, αλλα ως γνωστον ο βαγγελας ελεγχει και την αμερικη, γιαυτο δεν τον συλλαβανε...:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

μονο για τους θανατους των υποτιθεμενων μαρτυρων αν διαβασει κανεις, θα καταλαβει για τι προβατα μιλαμε....οι τυποι ειναι τοσο μπουφοι που αν αυριο τους πουν οτι τους πυραυλους στο ιραν τους εκτοξευει ο βαγγελας και οχι το ισραηλ, αυτοι θα το πιστεψουν.....:2funny::2funny::2funny::2funny:

τους εχουν διαλυσει ολο τον συλλογο τα σανοδνα και οι ζουγκλες, και αυτοι πετανε χαρταετο.....:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
άρχισες τα γκαιμπελίστικα από τα λιντλ μωρ αδελφάκι μου :2funny:

ούτε ξέρει ούτε άκουσε ο σκονέμπορας για νορ παράγκα λυγγερίδη διορισμούς στον δήμο και στην παε για να στρατολογεί λαλακισμένα ,
ούτε πρόπερσι ήξερε που σας έβαζε να σκούζετε στις εξέδρες κατά της χούντας μητσοτάκη επειδή δεν του έδινε τη μπίζνα στο Σχιστό
΄Ετσι από το κεφάλι τους τα φαντάζονται οι εισαγγελείς και γράφουν τόμους κατηγορητηρίου για τον πρεζέμπορα :undecided:
Αλλά και συ δε πας πίσω , φαντασιώνεσαι πως ο τρανός κύριος Μαρινάρκος είχε ανάγκη να πουλήσει -ανταλλάξει το πρωτάθλημα
για να ωφεληθεί σε άλλες προσωπικές του δουλειές :confused:
Μήπως είχες δίκιο και ο Βαγγέλας χρησιμοποιεί όπως ο Στάζι τα ορκ του μπειραιά για να κάνει δουλίτσες
ή να εκβιάζει με τον οπαδικό στρατό του τις κυβερνήσεις αν κάτι στραβώσει ? μάλλον καλά τα έλεγες πάνω στον πόνο σου

μάλιστα.png
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
άρχισες τα γκαιμπελίστικα από τα λιντλ μωρ αδελφάκι μου :2funny:

ούτε ξέρει ούτε άκουσε ο σκονέμπορας για νορ παράγκα λυγγερίδη διορισμούς στον δήμο και στην παε για να στρατολογεί λαλακισμένα ,
ούτε πρόπερσι ήξερε που σας έβαζε να σκούζετε στις εξέδρες κατά της χούντας μητσοτάκη επειδή δεν του έδινε τη μπίζνα στο Σχιστό
΄Ετσι από το κεφάλι τους τα φαντάζονται οι εισαγγελείς και γράφουν τόμους κατηγορητηρίου για τον πρεζέμπορα :undecided:
Αλλά και συ δε πας πίσω , φαντασιώνεσαι πως ο τρανός κύριος Μαρινάρκος είχε ανάγκη να πουλήσει -ανταλλάξει το πρωτάθλημα
για να ωφεληθεί σε άλλες προσωπικές του δουλειές :confused:
Μήπως είχες δίκιο και ο Βαγγέλας χρησιμοποιεί όπως ο Στάζι τα ορκ του μπειραιά για να κάνει δουλίτσες
ή να εκβιάζει με τον οπαδικό στρατό του τις κυβερνήσεις αν κάτι στραβώσει ? μάλλον καλά τα έλεγες πάνω στον πόνο σου

μάλιστα.png

κορυφαια η ατακα "από το κεφάλι τους τα φαντάζονται οι εισαγγελείς και γράφουν τόμους κατηγορητηρίου για τον πρεζέμπορα " :2funny::2funny:
βεβαια στην υποθεση του νοορ1 οι δικαστες γραψανε αλλους τομους και δεν στειλανε καν στο ακροατηριο τον βαγγελα....αλλα αυτοι οι τομοι δεν μετρανε για τον ρομπα, γιατι δεν τον συμφερουν....αυτοι ειναι οι στημενοι, οι κακοι...μονο οι τομοι των εισαγγελεων μετρανε....

και για οσους δεν ξερουν νομικα, ο βαγγελας δεν δικαστηκε καν για το νοορ1...δεν εφτασε καν η υποθεση στο ακροατηριο....για να φτασει μια υποθεση στο ακροατηριο αρκουν οι ενδειξεις....και στην συγκρεκριμενη υποθεση δεν υπηρχαν καν ενδειξεις για να φτασει η υποθεση να δικαστει!!!!
αντιθετως στο ακροατηριο εφτασαν κατι αλλες υποθεσεις, οπως του λιμενικου χριστοφοριδη ο οποιος καταδικαστηκε!!!!!
"Ομόφωνα ένοχος για οκτώ πράξεις απόπειρας κατάχρησης εξουσίας σε βαθμό κακουργήματος, κρίθηκε από το Πενταμελές Ναυτοδικείο του Πειραιά ο λιμενικός Παναγιώτης Χριστοφορίδης. Η κατηγορία αφορούσε τις πιέσεις που ασκήθηκαν για την εμπλοκή του Βαγγέλη Μαρινάκη στην υπόθεση του «Νoor 1», για την οποία ο επιχειρηματίας έχει πλέον αμετακλήτως αθωωθεί, χωρίς καν να κληθεί σε απολογία, δεδομένου ότι δεν υπήρχε οποιοδήποτε στοιχείο εναντίον του."

στην υποθεση αυτη για δες τι τομο εγραψε ο εισαγγελεας :
"Η εισαγγελική λειτουργός κατά την αγόρευσή της, περιέγραψε βήμα προς βήμα το ιστορικό της κρινόμενης υπόθεσης, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι «ο Χριστοφορίδης γραπώνεται από την εξιχνίαση της υπόθεσης και έχοντας το κατάλληλο υπόβαθρο πολιτικό και νομικό από πίσω και γνωρίζοντας ότι ο κύριος Μαρινάκης δεν εμπλέκεται, επιχειρεί να υποβάλει και να επιβάλει κατάλληλες κατευθύνσεις στον Γιαννουσάκη, ώστε να… στρώσει την υπόθεση και να βοηθήσει στη δίωξη, ενώ ο κρατούμενος επαναλαμβάνει ότι ο Μαρινάκης δεν εμπλέκεται», τόνισε η εισαγγελέας. Η εισαγγελέας, επίσης, μίλησε για ευθύνες πολιτικών προσώπων, της διοίκησης του Λιμενικού, εισαγγελέων, επιχειρηματιών και δημοσιογράφων που δεν ελέγχθηκαν ποτέ. Πλέον και με τη βούλα της Δικαιοσύνης αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί μιας σκευωρίας εις βάρος ενός κορυφαίου επιχειρηματία από πολιτικούς, επιχειρηματικούς και δημοσιογραφικούς κύκλους."


αυτοι οι τομοι των εισαγγελεων μετρανε ή ειναι οι κακοι τυπε? :think:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.781
Κριτικές
2
Like
33.802
Πόντοι
9.931
κορυφαια η ατακα "από το κεφάλι τους τα φαντάζονται οι εισαγγελείς και γράφουν τόμους κατηγορητηρίου για τον πρεζέμπορα " :2funny::2funny:
βεβαια στην υποθεση του νοορ1 οι δικαστες γραψανε αλλους τομους και δεν στειλανε καν στο ακροατηριο τον βαγγελα....αλλα αυτοι οι τομοι δεν μετρανε για τον ρομπα, γιατι δεν τον συμφερουν....αυτοι ειναι οι στημενοι, οι κακοι...μονο οι τομοι των εισαγγελεων μετρανε....

και για οσους δεν ξερουν νομικα, ο βαγγελας δεν δικαστηκε καν για το νοορ1...δεν εφτασε καν η υποθεση στο ακροατηριο....για να φτασει μια υποθεση στο ακροατηριο αρκουν οι ενδειξεις....και στην συγκρεκριμενη υποθεση δεν υπηρχαν καν ενδειξεις για να φτασει η υποθεση να δικαστει!!!!
αντιθετως στο ακροατηριο εφτασαν κατι αλλες υποθεσεις, οπως του λιμενικου χριστοφοριδη ο οποιος καταδικαστηκε!!!!!
"Ομόφωνα ένοχος για οκτώ πράξεις απόπειρας κατάχρησης εξουσίας σε βαθμό κακουργήματος, κρίθηκε από το Πενταμελές Ναυτοδικείο του Πειραιά ο λιμενικός Παναγιώτης Χριστοφορίδης. Η κατηγορία αφορούσε τις πιέσεις που ασκήθηκαν για την εμπλοκή του Βαγγέλη Μαρινάκη στην υπόθεση του «Νoor 1», για την οποία ο επιχειρηματίας έχει πλέον αμετακλήτως αθωωθεί, χωρίς καν να κληθεί σε απολογία, δεδομένου ότι δεν υπήρχε οποιοδήποτε στοιχείο εναντίον του."

στην υποθεση αυτη για δες τι τομο εγραψε ο εισαγγελεας :
"Η εισαγγελική λειτουργός κατά την αγόρευσή της, περιέγραψε βήμα προς βήμα το ιστορικό της κρινόμενης υπόθεσης, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι «ο Χριστοφορίδης γραπώνεται από την εξιχνίαση της υπόθεσης και έχοντας το κατάλληλο υπόβαθρο πολιτικό και νομικό από πίσω και γνωρίζοντας ότι ο κύριος Μαρινάκης δεν εμπλέκεται, επιχειρεί να υποβάλει και να επιβάλει κατάλληλες κατευθύνσεις στον Γιαννουσάκη, ώστε να… στρώσει την υπόθεση και να βοηθήσει στη δίωξη, ενώ ο κρατούμενος επαναλαμβάνει ότι ο Μαρινάκης δεν εμπλέκεται», τόνισε η εισαγγελέας. Η εισαγγελέας, επίσης, μίλησε για ευθύνες πολιτικών προσώπων, της διοίκησης του Λιμενικού, εισαγγελέων, επιχειρηματιών και δημοσιογράφων που δεν ελέγχθηκαν ποτέ. Πλέον και με τη βούλα της Δικαιοσύνης αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί μιας σκευωρίας εις βάρος ενός κορυφαίου επιχειρηματία από πολιτικούς, επιχειρηματικούς και δημοσιογραφικούς κύκλους."


αυτοι οι τομοι των εισαγγελεων μετρανε ή ειναι οι κακοι τυπε? :think:
πάλι σεντόνια ρε φουκαρά ?
οκέι δε ξέρει τίποτα ο χοντρός ούτε για τον Ρουμπέτη:2funny:
ούτε ο άλλος έκλεβε αφού αποφάνθηκαν οι δικαστές πως είχε πλούσια θεία στη νιγηρία:thumbsup:

για πες μας τις δουλειές που κονόμαγε ο πρεζέ πουλώντας το πρωτάθλημα , θέλουμε σεντόνι:2funny:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Magi

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
πάλι σεντόνια ρε φουκαρά ?
οκέι δε ξέρει τίποτα ο χοντρός ούτε για τον Ρουμπέτη:2funny:
ούτε ο άλλος έκλεβε αφού αποφάνθηκαν οι δικαστές πως είχε πλούσια θεία στη νιγηρία:thumbsup:

για πες μας τις δουλειές που κονόμαγε ο πρεζέ πουλώντας το πρωτάθλημα , θέλουμε σεντόνι:2funny:
παντως οταν ξεφτλιζεσαι σε ενα θεμα, πετας σαν πεταλουδιτσα σε αλλο...
απο το νοορ 1 στον ρουμπετη...
μεσα σε 2 ποστ ξεφτυλιζεσαι ρε φουκαρα....
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.781
Κριτικές
2
Like
33.802
Πόντοι
9.931
παντως οταν ξεφτλιζεσαι σε ενα θεμα, πετας σαν πεταλουδιτσα σε αλλο...
απο το νοορ 1 στον ρουμπετη...
μεσα σε 2 ποστ ξεφτυλιζεσαι ρε φουκαρα....
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
ο κόσμος το ΄χει τούμπανο για την εγκληματική οργάνωση του χοντρού και συ κρυφό καμάρι
βρε γκαιμπελάκο από τα Ταμπούρια :2funny:

πες μας με τι προσωπικές δουλίτσες αντάλλαξε ο σκονέμπορας το πρωτάθλημα ?:tooth:
20σάευροι απόγονοι.jpg
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
ο κόσμος το ΄χει τούμπανο για την εγκληματική οργάνωση του χοντρού και συ κρυφό καμάρι
βρε γκαιμπελάκο από τα Ταμπούρια :2funny:

πες μας με τι προσωπικές δουλίτσες αντάλλαξε ο σκονέμπορας το πρωτάθλημα:tooth:
20σάευροι απόγονοι.jpg
απο το νοορ1 στον ρουμπετη...και τωρα στον λυγγεριδη...
να δειτε που θα θυμηθει και τον φιλοπουλο, μετα την ξεφτυλα που εφαγε για το νοορ1...
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.781
Κριτικές
2
Like
33.802
Πόντοι
9.931
απο το νοορ1 στον ρουμπετη...και τωρα στον λυγγεριδη...
να δειτε που θα θυμηθει και τον φιλοπουλο, μετα την ξεφτυλα που εφαγε για το νοορ1...
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
έχει κοκκινήσει ο σβέρκος σου καρπαζοεισπράκτορα γκεμπελάκο , έχω βαρύτερο χέρι από τη πεθερούλα σου :2funny:

ούτε αυτόν τον κουραδόμαγκα υπάλληλο τον ήξερε ο πρεζέμπορας :tooth:
:priest:
ε.ο..png
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
για τον ηλιοπουλο που του ανοιξανε την κωλάρα σε ενα πουλμαν γιατι δεν λες?
καποια σχεση θα εχει και αυτος με το νοορ1....
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.781
Κριτικές
2
Like
33.802
Πόντοι
9.931
για τον ηλιοπουλο που του ανοιξανε την κωλάρα σε ενα πουλμαν γιατι δεν λες?
καποια σχεση θα εχει και αυτος με το νοορ1....
:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
τα φρέσκα νέα λένε πως στις φυλακές τα καλύτερα τσιμπούκια είναι οι (λευτεριά στα αδέρφια μας) υπάλληλοι του χοντρού που δολοφόνησαν τον Λυγγερίδη ,
αλλά είπες πως ο ναρκέμπορας δεν ξέρει τίποτα όπως δεν ήξερε για τον Ρουμπέτη που τον φάγανε σαν κοπρόσκυλο ,όχι που δεν ήταν βέβαια:tooth:
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.153
Like
5.585
Πόντοι
2.356
Γκιουναιντεν Τσάκες
:piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss:

Να δείτε που τελικά πιο γρήγορα θα κατασκευαστεί η Τούμπα από αυτόν τον τύπο Μυστακίδη ή όπως τον λένε παρά το τζαμί σας.....
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
Ποια είναι τα υπόλοιπα?
Το χάντμπολ που πήραμε το πρωτάθλημα?:2funny::2funny:
Το άθλημα που εξαϋλωθηκατε?
Στο βόλεϊ έχουμε 3 ευρωπαϊκά ρε ευρωατιτλες βαζελινες!
Αγοραρε :smitten:αντε επιτέλους παντρεψου να σε γαμησουμε...
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
Γκιουναιντεν Τσάκες
:piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss::piss:

Να δείτε που τελικά πιο γρήγορα θα κατασκευαστεί η Τούμπα από αυτόν τον τύπο Μυστακίδη ή όπως τον λένε παρά το τζαμί σας.....
Εσείς να δούμε πότε θα πληρώσετε την ΔΕΗ παλιογυφτοι
 

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.153
Like
5.585
Πόντοι
2.356

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056

cretan336

Σπουδαίος
Εγγρ.
10 Ιουλ 2020
Μηνύματα
6.153
Like
5.585
Πόντοι
2.356

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom