You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an alternative browser.
You should upgrade or use an alternative browser.
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.073
- Πόντοι
- 5.946
Mη σου τύχει φίλε... Ούτε στον εχθρό σου!!!!!!...... Χαχαχαχαφιδι φιλε ειχατε τοσα χρονια στον κορφο σας ..σας αφησε κερδισατε στην κανονικη περιοδο και σας ξεκωλιασε στην ερημο χωρις νερο και σαλιο
Ντουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.344
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.649
- Πόντοι
- 3.846
Εκτός από κάτι τραγιά στον Ταϋγετο έχει και ελικοδρόμιο παραδίπλα από τα έλαταΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Μην σπαμμάρεις στα νήματα των κοριτσιών, στο είπαμε πριν μήνες, εδώ γίνε μπίλιες δεν με ενδιαφέρει

πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.204
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.107
- Πόντοι
- 16.131
δεν πειραζει του χρονου που θα παρετε το ευρωπαικο (Mη σου τύχει φίλε... Ούτε στον εχθρό σου!!!!!!...... Χαχαχαχα





) θα ερθει να αντικαταστησει τον MR LOUZERΝτουντάτσης
Μέγας
- Εγγρ.
- 4 Μαρ 2020
- Μηνύματα
- 9.344
- Κριτικές
- 11
- Like
- 19.649
- Πόντοι
- 3.846
Καλό ξημέρωμα, μέχρι να ηρεμήσει η κατάσταση καλά είμαι εδώ κάτω παρέα με τον ΚόκηΚαλημέρα παιδιά![]()

Συνημμένα
πολυζωης
Ανώτατος
- Εγγρ.
- 30 Ιουν 2018
- Μηνύματα
- 24.204
- Κριτικές
- 2
- Like
- 104.107
- Πόντοι
- 16.131
εγω φιλε μου εδω παρεα με τον κουβαρντα - δουλευταρα των αρραβωνιαρη τον 7 θαλασσωνΚαλό ξημέρωμα, μέχρι να ηρεμήσει η κατάσταση καλά είμαι εδώ κάτω παρέα με τον Κόκη![]()
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.495
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.960
- Πόντοι
- 28.246
Πιλοτάρεις ελικόπτερο ρε θηρίο;Εκτός από κάτι τραγιά στον Ταϋγετο έχει και ελικοδρόμιο παραδίπλα από τα έλατα
Μην σπαμμάρεις στα νήματα των κοριτσιών, στο είπαμε πριν μήνες, εδώ γίνε μπίλιες δεν με ενδιαφέρει![]()
Πόσο σπάμ και όχι από εμένα θέλεις να σου τρίψω στα μούτρα σε άκυρα νήματα; Δικό σου, μα όλο δικό σου σπαμ.
brabus67
Σπουδαίος
- Εγγρ.
- 9 Οκτ 2010
- Μηνύματα
- 36.282
- Like
- 19.209
- Πόντοι
- 2.606
τυπε πιστευω την ιστορια μας την ειπες για να μας δουμε οτι εισαι μεγαλοτσιφλικας ελαιοδεντρωνMαλακα ακου σκηνικο που θυμηθηκα..
Μαζευω ελιες,εχει παει 3 η ωρα,λεω στους εργατες αρχιστε να μαζευετε να φορτωσουμε και ραβδιζω μια ελια που σχεδον την τελειωνα να μην την αφησω για την επομενη..Με ακουστικα ακουω ερα σπορ και παιζει ο βαζελος με καποια αναγεννηση(?) δε θυμαμαι...
Εχει κερδισει κορνερ ο βαζελος και λεει ο σπικερ "περιμενουμε να παει ενας παικτης να εκτελεσει το κορνερ...ααααα οχι τελικα ειναι ο Γητας εκει...ηταν πισω απο το σημαιακι του κορνερ"...Παει να στο σωσει με το "ξερετε καθομαστε κατω στον αγωνιστικο χωρο και ειναι η γωνια θεασης περιεργη κτλ"
Εχω πεταξει ραβδιστικα,τρεχουν οι εργατες γιατι νομιζουν οτι επαθα εμφραγμα,εχω διπλωσει και κλαιω!!!Οι αλλοι να μην εχουν παρει χαμπαρι τιποτα "αφεντικο εισαι καλα?,να σε παμε γιατρο?"..
salieris
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 406
- Like
- 558
- Πόντοι
- 81
Αλλάζεις την κουβέντα επειδή δεν σε συμφέρει και κοκορευομαι κιολας....Ότι να ναι είσαι....Τραβά να διαβάσεις κάνα σδνα καλύτεραΜέσα σε όλα αυτά είναι και το μπάσκετ, βλάκα. Δεν είναι μόνο ένα άθλημα που έχεις να κοκορεύεσαι εσύ.
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.495
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.960
- Πόντοι
- 28.246
Μέσα στην κουβέντα είμαι. πολυαθλητική.Αλλάζεις την κουβέντα επειδή δεν σε συμφέρει και κοκορευομαι κιολας....Ότι να ναι είσαι....Τραβά να διαβάσεις κάνα σδνα καλύτερα
Sdna διαβάζεις εσύ το ζωντανό και τα άλλα αντιολυμπιακά τα ζωντανά μαζί.
salieris
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 406
- Like
- 558
- Πόντοι
- 81
Πολυαθλητικη την έκανες εσύ γιατί είσαι κουλης στο μπασκετ εκεί είναι τα γραπτά μένουν.....Μέσα στην κουβέντα είμαι. πολυαθλητική.
Sdna διαβάζεις εσύ το ζωντανό και τα άλλα αντιολυμπιακά τα ζωντανά μαζί.
Εμείς διαβάζουμε σδνα εσύ ποσταρεις ομως όλη την ώρα....Σαν τις γκομενιτσες που ασχολούνται με τον γκόμενο που τις κλανει κάνεις όλη την ώρα μέσα στα αρχιδια μας είσαι
Zebu
Γλομπεο-Μύστης
- Εγγρ.
- 8 Μαΐ 2016
- Μηνύματα
- 43.495
- Κριτικές
- 42
- Like
- 49.960
- Πόντοι
- 28.246
Δεν μου λες μωρή πριγκίπισσα των λουλουδιών. Τα άλλα αθλήματα τι τα έχεις; Μόνο για μπάσκετ ξέρεις να μιλάς; Ή εκεί έχεις μόνο μούτρα;Πολυαθλητικη την έκανες εσύ γιατί είσαι κουλης στο μπασκετ εκεί είναι τα γραπτά μένουν.....
Εμείς διαβάζουμε σδνα εσύ ποσταρεις ομως όλη την ώρα....Σαν τις γκομενιτσες που ασχολούνται με τον γκόμενο που τις κλανει κάνεις όλη την ώρα μέσα στα αρχιδια μας είσαι
Και θα συνεχίσω να σας ζαλίζω τα αρχίδια αν αυτό σε απασχολεί.
raopau
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 14 Δεκ 2012
- Μηνύματα
- 42.993
- Like
- 26.719
- Πόντοι
- 5.006
έχεις κάποια στοιχεία για τον κύριο Παύλο ? έχει ακουστεί έστω σαν αντιπολίτευση κάτι ?
για βαρδινογιάννηδες καμία αντίρρηση , έχουν γραφτεί -ειπωθεί πολλά γιά τον παρασιτισμό τους ,
όμως δεν τους προσκυνάνε οι πράσινοι οπαδοί τουλάχιστον στην πλειοψηφία τους
Εσείς με Στάζι-πρεζέμπορα ? πετάει ο γάιδαρος πετάει ,αμάσητο το σανό, μέχρι δήμαρχο εκλέξατε την κουραδομηχανή
![]()
ενω εσυ ποια στοιχεια εχεις για το νοορ1 ρε μπουφε? αυτα που σου ταιζει ο σανοδνα και ο ζουγκλας????!!!!





εδω τον κατηγορουσαν για πρεζεμπορα και την ιδια ακριβως περιοδο αγοραζε αγγλικη ομαδα και ενωνε τον στολο του με τον υπουργο εμποριου των ΗΠΑ.....αααα και το νοορ1 το επιασε η DEA, αλλα ως γνωστον ο βαγγελας ελεγχει και την αμερικη, γιαυτο δεν τον συλλαβανε...





μονο για τους θανατους των υποτιθεμενων μαρτυρων αν διαβασει κανεις, θα καταλαβει για τι προβατα μιλαμε....οι τυποι ειναι τοσο μπουφοι που αν αυριο τους πουν οτι τους πυραυλους στο ιραν τους εκτοξευει ο βαγγελας και οχι το ισραηλ, αυτοι θα το πιστεψουν.....




τους εχουν διαλυσει ολο τον συλλογο τα σανοδνα και οι ζουγκλες, και αυτοι πετανε χαρταετο.....





salieris
Μέλος
- Εγγρ.
- 30 Οκτ 2016
- Μηνύματα
- 406
- Like
- 558
- Πόντοι
- 81
Σαλιαζετε 10 μέρες τώρα και πάνω εκεί έγραψα για μπασκετ.Τι να μιλήσω μεταξύ μας για το άθλημα δεν σας βλέπουμε καν!Δεν μου λες μωρή πριγκίπισσα των λουλουδιών. Τα άλλα αθλήματα τι τα έχεις; Μόνο για μπάσκετ ξέρεις να μιλάς; Ή εκεί έχεις μόνο μούτρα;
Και θα συνεχίσω να σας ζαλίζω τα αρχίδια αν αυτό σε απασχολεί.
Στα υπολοιπα αφού ρωτας στη μπαλα είμαστε ανύπαρκτοι 15 χρονια τωρα,στο πολο ανέκαθεν,στο μπασκετ είσαστε τα πουτανακια μας και στο βολλευ φετος μπηκε το σκουπόξυλο εκεί που ξέρεις.....Μεχρι εκεί γιατί με τα υπόλοιπα δεν ασχολείστε καν....
Τέλος αφού παραδέχεσαι ότι είσαι ζαλαρχιδας μου φτάνει έχεις αυτογνωσία εύγε!
Yx1
Μέλος
- Εγγρ.
- 27 Απρ 2025
- Μηνύματα
- 415
- Like
- 140
- Πόντοι
- 1
Ποια είναι τα υπόλοιπα?Σαλιαζετε 10 μέρες τώρα και πάνω εκεί έγραψα για μπασκετ.Τι να μιλήσω μεταξύ μας για το άθλημα δεν σας βλέπουμε καν!
Στα υπολοιπα αφού ρωτας στη μπαλα είμαστε ανύπαρκτοι 15 χρονια τωρα,στο πολο ανέκαθεν,στο μπασκετ είσαστε τα πουτανακια μας και στο βολλευ φετος μπηκε το σκουπόξυλο εκεί που ξέρεις.....Μεχρι εκεί γιατί με τα υπόλοιπα δεν ασχολείστε καν....
Τέλος αφού παραδέχεσαι ότι είσαι ζαλαρχιδας μου φτάνει έχεις αυτογνωσία εύγε!
Το χάντμπολ που πήραμε το πρωτάθλημα?


Το άθλημα που εξαϋλωθηκατε?
Στο βόλεϊ έχουμε 3 ευρωπαϊκά ρε ευρωατιτλες βαζελινες!
Fullspoonmoon
Σεβαστός
- Εγγρ.
- 9 Σεπ 2024
- Μηνύματα
- 2.622
- Like
- 5.514
- Πόντοι
- 1.056
Εσυ μωρή παστελω έχεις συμμετάσχει σε τελικό κυπέλλου πρωταθλητριων ομάδων Ευρώπης????
Τότε υπήρχε το ΟΥΕΦΑ και το κυπελλούχων...
Οχι το κύπελλο διασκέψεων
pastelios
Ανώτερος
- Εγγρ.
- 5 Ιουλ 2021
- Μηνύματα
- 7.933
- Κριτικές
- 28
- Like
- 21.073
- Πόντοι
- 5.946
ρε με το μερος σας ειμαι ....σε 120 χρονια ιστοριας εχετε παει εκει........Εσυ μωρή παστελω έχεις συμμετάσχει σε τελικό κυπέλλου πρωταθλητριων ομάδων Ευρώπης????
Τότε υπήρχε το ΟΥΕΦΑ και το κυπελλούχων...
Οχι το κύπελλο διασκέψεων




....δεν ειναι και ασχημα !!!!!!!!!!!!!!!Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)
- Απαντήσεις
- 59
- Εμφανίσεις
- 7K
- Ψηφοφορία
- Απαντήσεις
- 97
- Εμφανίσεις
- 11K
- Απαντήσεις
- 52
- Εμφανίσεις
- 7K

