Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 58 άτομα (0 μέλη και 58 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.579
Κριτικές
14
Like
17.070
Very Funny Puppy GIF

:coffee:
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
28
Like
21.073
Πόντοι
5.946
φιδι φιλε ειχατε τοσα χρονια στον κορφο σας ..σας αφησε κερδισατε στην κανονικη περιοδο και σας ξεκωλιασε στην ερημο χωρις νερο και σαλιο
Mη σου τύχει φίλε... Ούτε στον εχθρό σου!!!!!!...... Χαχαχαχα
 
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.344
Κριτικές
11
Like
19.649
Πόντοι
3.846
ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Εκτός από κάτι τραγιά στον Ταϋγετο έχει και ελικοδρόμιο παραδίπλα από τα έλατα :coffee:
Μην σπαμμάρεις στα νήματα των κοριτσιών, στο είπαμε πριν μήνες, εδώ γίνε μπίλιες δεν με ενδιαφέρει :cool2:
 
  • Χαχα
Αντιδράσεις: Magi

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131
Εγγρ.
4 Μαρ 2020
Μηνύματα
9.344
Κριτικές
11
Like
19.649
Πόντοι
3.846

Συνημμένα

  • Sidney.png
    Sidney.png
    69,5 KB · Εμφανίσεις: 11
  • Ώρα για ύπνο....jpg
    Ώρα για ύπνο....jpg
    2,4 MB · Εμφανίσεις: 14

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.204
Κριτικές
2
Like
104.107
Πόντοι
16.131

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.495
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Εκτός από κάτι τραγιά στον Ταϋγετο έχει και ελικοδρόμιο παραδίπλα από τα έλατα :coffee:
Μην σπαμμάρεις στα νήματα των κοριτσιών, στο είπαμε πριν μήνες, εδώ γίνε μπίλιες δεν με ενδιαφέρει :cool2:
Πιλοτάρεις ελικόπτερο ρε θηρίο;

Πόσο σπάμ και όχι από εμένα θέλεις να σου τρίψω στα μούτρα σε άκυρα νήματα; Δικό σου, μα όλο δικό σου σπαμ.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.282
Like
19.209
Πόντοι
2.606
Mαλακα ακου σκηνικο που θυμηθηκα..
Μαζευω ελιες,εχει παει 3 η ωρα,λεω στους εργατες αρχιστε να μαζευετε να φορτωσουμε και ραβδιζω μια ελια που σχεδον την τελειωνα να μην την αφησω για την επομενη..Με ακουστικα ακουω ερα σπορ και παιζει ο βαζελος με καποια αναγεννηση(?) δε θυμαμαι...
Εχει κερδισει κορνερ ο βαζελος και λεει ο σπικερ "περιμενουμε να παει ενας παικτης να εκτελεσει το κορνερ...ααααα οχι τελικα ειναι ο Γητας εκει...ηταν πισω απο το σημαιακι του κορνερ"...Παει να στο σωσει με το "ξερετε καθομαστε κατω στον αγωνιστικο χωρο και ειναι η γωνια θεασης περιεργη κτλ"
Εχω πεταξει ραβδιστικα,τρεχουν οι εργατες γιατι νομιζουν οτι επαθα εμφραγμα,εχω διπλωσει και κλαιω!!!Οι αλλοι να μην εχουν παρει χαμπαρι τιποτα "αφεντικο εισαι καλα?,να σε παμε γιατρο?"..
τυπε πιστευω την ιστορια μας την ειπες για να μας δουμε οτι εισαι μεγαλοτσιφλικας ελαιοδεντρων :confused:
 

salieris

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2016
Μηνύματα
406
Like
558
Πόντοι
81
Μέσα σε όλα αυτά είναι και το μπάσκετ, βλάκα. Δεν είναι μόνο ένα άθλημα που έχεις να κοκορεύεσαι εσύ.
Αλλάζεις την κουβέντα επειδή δεν σε συμφέρει και κοκορευομαι κιολας....Ότι να ναι είσαι....Τραβά να διαβάσεις κάνα σδνα καλύτερα
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.495
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Αλλάζεις την κουβέντα επειδή δεν σε συμφέρει και κοκορευομαι κιολας....Ότι να ναι είσαι....Τραβά να διαβάσεις κάνα σδνα καλύτερα
Μέσα στην κουβέντα είμαι. πολυαθλητική.
Sdna διαβάζεις εσύ το ζωντανό και τα άλλα αντιολυμπιακά τα ζωντανά μαζί.
 

salieris

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2016
Μηνύματα
406
Like
558
Πόντοι
81
Μέσα στην κουβέντα είμαι. πολυαθλητική.
Sdna διαβάζεις εσύ το ζωντανό και τα άλλα αντιολυμπιακά τα ζωντανά μαζί.
Πολυαθλητικη την έκανες εσύ γιατί είσαι κουλης στο μπασκετ εκεί είναι τα γραπτά μένουν.....
Εμείς διαβάζουμε σδνα εσύ ποσταρεις ομως όλη την ώρα....Σαν τις γκομενιτσες που ασχολούνται με τον γκόμενο που τις κλανει κάνεις όλη την ώρα μέσα στα αρχιδια μας είσαι
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.495
Κριτικές
42
Like
49.960
Πόντοι
28.246
Πολυαθλητικη την έκανες εσύ γιατί είσαι κουλης στο μπασκετ εκεί είναι τα γραπτά μένουν.....
Εμείς διαβάζουμε σδνα εσύ ποσταρεις ομως όλη την ώρα....Σαν τις γκομενιτσες που ασχολούνται με τον γκόμενο που τις κλανει κάνεις όλη την ώρα μέσα στα αρχιδια μας είσαι
Δεν μου λες μωρή πριγκίπισσα των λουλουδιών. Τα άλλα αθλήματα τι τα έχεις; Μόνο για μπάσκετ ξέρεις να μιλάς; Ή εκεί έχεις μόνο μούτρα;
Και θα συνεχίσω να σας ζαλίζω τα αρχίδια αν αυτό σε απασχολεί.
 

raopau

Ανώτερος
Εγγρ.
14 Δεκ 2012
Μηνύματα
42.993
Like
26.719
Πόντοι
5.006
έχεις κάποια στοιχεία για τον κύριο Παύλο ? έχει ακουστεί έστω σαν αντιπολίτευση κάτι ?

για βαρδινογιάννηδες καμία αντίρρηση , έχουν γραφτεί -ειπωθεί πολλά γιά τον παρασιτισμό τους ,
όμως δεν τους προσκυνάνε οι πράσινοι οπαδοί τουλάχιστον στην πλειοψηφία τους
Εσείς με Στάζι-πρεζέμπορα ? πετάει ο γάιδαρος πετάει ,αμάσητο το σανό, μέχρι δήμαρχο εκλέξατε την κουραδομηχανή :2funny:
Χωρίς τίτλο.jpg

ενω εσυ ποια στοιχεια εχεις για το νοορ1 ρε μπουφε? αυτα που σου ταιζει ο σανοδνα και ο ζουγκλας????!!!!:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

εδω τον κατηγορουσαν για πρεζεμπορα και την ιδια ακριβως περιοδο αγοραζε αγγλικη ομαδα και ενωνε τον στολο του με τον υπουργο εμποριου των ΗΠΑ.....αααα και το νοορ1 το επιασε η DEA, αλλα ως γνωστον ο βαγγελας ελεγχει και την αμερικη, γιαυτο δεν τον συλλαβανε...:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:

μονο για τους θανατους των υποτιθεμενων μαρτυρων αν διαβασει κανεις, θα καταλαβει για τι προβατα μιλαμε....οι τυποι ειναι τοσο μπουφοι που αν αυριο τους πουν οτι τους πυραυλους στο ιραν τους εκτοξευει ο βαγγελας και οχι το ισραηλ, αυτοι θα το πιστεψουν.....:2funny::2funny::2funny::2funny:

τους εχουν διαλυσει ολο τον συλλογο τα σανοδνα και οι ζουγκλες, και αυτοι πετανε χαρταετο.....:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

salieris

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2016
Μηνύματα
406
Like
558
Πόντοι
81
Δεν μου λες μωρή πριγκίπισσα των λουλουδιών. Τα άλλα αθλήματα τι τα έχεις; Μόνο για μπάσκετ ξέρεις να μιλάς; Ή εκεί έχεις μόνο μούτρα;
Και θα συνεχίσω να σας ζαλίζω τα αρχίδια αν αυτό σε απασχολεί.
Σαλιαζετε 10 μέρες τώρα και πάνω εκεί έγραψα για μπασκετ.Τι να μιλήσω μεταξύ μας για το άθλημα δεν σας βλέπουμε καν!
Στα υπολοιπα αφού ρωτας στη μπαλα είμαστε ανύπαρκτοι 15 χρονια τωρα,στο πολο ανέκαθεν,στο μπασκετ είσαστε τα πουτανακια μας και στο βολλευ φετος μπηκε το σκουπόξυλο εκεί που ξέρεις.....Μεχρι εκεί γιατί με τα υπόλοιπα δεν ασχολείστε καν....
Τέλος αφού παραδέχεσαι ότι είσαι ζαλαρχιδας μου φτάνει έχεις αυτογνωσία εύγε!
 

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
Σαλιαζετε 10 μέρες τώρα και πάνω εκεί έγραψα για μπασκετ.Τι να μιλήσω μεταξύ μας για το άθλημα δεν σας βλέπουμε καν!
Στα υπολοιπα αφού ρωτας στη μπαλα είμαστε ανύπαρκτοι 15 χρονια τωρα,στο πολο ανέκαθεν,στο μπασκετ είσαστε τα πουτανακια μας και στο βολλευ φετος μπηκε το σκουπόξυλο εκεί που ξέρεις.....Μεχρι εκεί γιατί με τα υπόλοιπα δεν ασχολείστε καν....
Τέλος αφού παραδέχεσαι ότι είσαι ζαλαρχιδας μου φτάνει έχεις αυτογνωσία εύγε!
Ποια είναι τα υπόλοιπα?
Το χάντμπολ που πήραμε το πρωτάθλημα?:2funny::2funny:
Το άθλημα που εξαϋλωθηκατε?
Στο βόλεϊ έχουμε 3 ευρωπαϊκά ρε ευρωατιτλες βαζελινες!
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
28
Like
21.073
Πόντοι
5.946
@Yx1 έλα ρε μην πειράζεις τα παιδιά, έχουν πάει webley!!!!!!!!!!!!:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
 

Fullspoonmoon

Σεβαστός
Εγγρ.
9 Σεπ 2024
Μηνύματα
2.622
Like
5.514
Πόντοι
1.056
@Yx1 έλα ρε μην πειράζεις τα παιδιά, έχουν πάει webley!!!!!!!!!!!!:2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny::2funny:
Εσυ μωρή παστελω έχεις συμμετάσχει σε τελικό κυπέλλου πρωταθλητριων ομάδων Ευρώπης????

Τότε υπήρχε το ΟΥΕΦΑ και το κυπελλούχων...

Οχι το κύπελλο διασκέψεων
 

pastelios

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Ιουλ 2021
Μηνύματα
7.933
Κριτικές
28
Like
21.073
Πόντοι
5.946
Εσυ μωρή παστελω έχεις συμμετάσχει σε τελικό κυπέλλου πρωταθλητριων ομάδων Ευρώπης????

Τότε υπήρχε το ΟΥΕΦΑ και το κυπελλούχων...

Οχι το κύπελλο διασκέψεων
ρε με το μερος σας ειμαι ....σε 120 χρονια ιστοριας εχετε παει εκει........:rockon::rockon::rockon::rockon::rockon:....δεν ειναι και ασχημα !!!!!!!!!!!!!!!
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom