κορυφαια η ατακα "από το κεφάλι τους τα φαντάζονται οι εισαγγελείς και γράφουν τόμους κατηγορητηρίου για τον πρεζέμπορα "


βεβαια στην υποθεση του νοορ1 οι δικαστες γραψανε αλλους τομους και δεν στειλανε καν στο ακροατηριο τον βαγγελα....αλλα αυτοι οι τομοι δεν μετρανε για τον ρομπα, γιατι δεν τον συμφερουν....αυτοι ειναι οι στημενοι, οι κακοι...μονο οι τομοι των εισαγγελεων μετρανε....
και για οσους δεν ξερουν νομικα, ο βαγγελας δεν δικαστηκε καν για το νοορ1...δεν εφτασε καν η υποθεση στο ακροατηριο....για να φτασει μια υποθεση στο ακροατηριο αρκουν οι ενδειξεις....και στην συγκρεκριμενη υποθεση δεν υπηρχαν καν ενδειξεις για να φτασει η υποθεση να δικαστει!!!!
αντιθετως στο ακροατηριο εφτασαν κατι αλλες υποθεσεις, οπως του λιμενικου χριστοφοριδη ο οποιος καταδικαστηκε!!!!!
"Ομόφωνα ένοχος για οκτώ πράξεις απόπειρας κατάχρησης εξουσίας σε βαθμό κακουργήματος, κρίθηκε από το Πενταμελές Ναυτοδικείο του Πειραιά ο λιμενικός
Παναγιώτης Χριστοφορίδης. Η κατηγορία αφορούσε τις πιέσεις που ασκήθηκαν για την εμπλοκή του
Βαγγέλη Μαρινάκη στην υπόθεση του
«Νoor 1», για την οποία ο επιχειρηματίας έχει πλέον αμετακλήτως αθωωθεί, χωρίς καν να κληθεί σε απολογία, δεδομένου ότι δεν υπήρχε οποιοδήποτε στοιχείο εναντίον του."
στην υποθεση αυτη για δες τι τομο εγραψε ο εισαγγελεας :
"Η εισαγγελική λειτουργός κατά την αγόρευσή της, περιέγραψε βήμα προς βήμα το ιστορικό της κρινόμενης υπόθεσης, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων ότι «ο
Χριστοφορίδης γραπώνεται από την εξιχνίαση της υπόθεσης και έχοντας το κατάλληλο υπόβαθρο πολιτικό και νομικό από πίσω και γνωρίζοντας ότι ο κύριος Μαρινάκης δεν εμπλέκεται, επιχειρεί να υποβάλει και να επιβάλει κατάλληλες κατευθύνσεις στον Γιαννουσάκη, ώστε να… στρώσει την υπόθεση και να βοηθήσει στη δίωξη, ενώ ο κρατούμενος επαναλαμβάνει ότι ο
Μαρινάκης δεν εμπλέκεται», τόνισε η εισαγγελέας. Η εισαγγελέας, επίσης, μίλησε για ευθύνες πολιτικών προσώπων, της διοίκησης του Λιμενικού, εισαγγελέων, επιχειρηματιών και δημοσιογράφων που δεν ελέγχθηκαν ποτέ. Πλέον και με τη βούλα της Δικαιοσύνης αποδείχθηκε ότι επρόκειτο περί μιας σκευωρίας εις βάρος ενός κορυφαίου επιχειρηματία από πολιτικούς, επιχειρηματικούς και δημοσιογραφικούς κύκλους."
αυτοι οι τομοι των εισαγγελεων μετρανε ή ειναι οι κακοι τυπε?