εγω λεω να μου γλυψεις τ αρχιδια αδερφουλαΚάτσε καλα μη σου"τρυπήσω" τον υμένα καθυστερημένη αμόρφωτη αγαμητη πουστρα της πρεζας![]()
που το κατεχεις κιολας
Εκτος κι αν εισαι εξκλουσιβλυ στον Πολυζωη, το πουτανακι του
εγω λεω να μου γλυψεις τ αρχιδια αδερφουλαΚάτσε καλα μη σου"τρυπήσω" τον υμένα καθυστερημένη αμόρφωτη αγαμητη πουστρα της πρεζας![]()
αγαπηηηηηΚάτσε καλα μη σου"τρυπήσω" τον υμένα καθυστερημένη αμόρφωτη αγαμητη πουστρα της πρεζας![]()
δεν μιλας ομορφα εγω οχιαγαπηηηηηδεν μιλας ομορφα
με αυτα πυ κανεις καποιος αλλος θα σου σκισει την σουφρα και εγω θα μεινω με το πουλι στο χερι

ουτε εγω αλλα οταν εισαι τοσο ωραιο αγορακιεγω οχι
δεν ειμαι τοσο μερακλης![]()

Τον πουστη τον καθυστερημενο αμόρφωτο στουρνο μια φορά να γράψει κάτι χωρίς ορθογραφικό!εγω λεω να μου γλυψεις τ αρχιδια αδερφουλα
που το κατεχεις κιολας
Εκτος κι αν εισαι εξκλουσιβλυ στον Πολυζωη, το πουτανακι του





Ενω εσυ εχεις μονο ενα τιτλοΤον πουστη τον καθυστερημενο αμόρφωτο στουρνο μια φορά να γράψει κάτι χωρίς ορθογραφικό!
Βλάσσης Καθυστερας
ψυχιατρος-γυναικολογος PhD
FYI Βιολογος ,MscΕνω εσυ εχεις μονο ενα τιτλο
τραβελι
Μην τον παρεξηγεις ρε φιλε. Δεν βλεπεις οτι σου κανει ναζακια το πουτανακι ; Εχει φαει κολλημα με την πουτσα σου μην τον αποπαιρνεις!!FYI Βιολογος ,Msc
εσυ αληθεια τι εχεις σπουδασει
τσιμπουκοπαρτης dds?
σε γυναικολογο γιατι πας ερωταΤον πουστη τον καθυστερημενο αμόρφωτο στουρνο μια φορά να γράψει κάτι χωρίς ορθογραφικό!
Βλάσσης Καθυστερας
ψυχιατρος-γυναικολογος PhD
εχεις παει καζαμπλαγκαΜαν δεν του τον δινω ουτε να τον σαλιωσει λεμεΜην τον παρεξηγεις ρε φιλε. Δεν βλεπεις οτι σου κανει ναζακια το πουτανακι ; Εχει φαει κολλημα με την πουτσα σου μην τον αποπαιρνεις!!
Μαν δεν του τον δινω ουτε να τον σαλιωσει
κανε ενα ψυχικο ρε φιλε, δεν βλεπεις πως σου κωλοτριβεται;
ετσι οπως το πας θα ξεμεινουμε απο πουτανακια θα πανε αλλου
Eιδα τι εγινε με μαγκλογιαννηδες και παπαπετρου αλλα μην ανησυχεις οπως εχει δειξει η ιστορια παιρνετε μια χαρα και μετα ερχονται 5-10 λυπες μαζεμενες.....Ετοιμαστειτε το ξερετε το εργο καλα.....Είδες τι έγινε στο μπάσκετ μας ξυπνήσατε και σας γαμησαμε στεγνά αν φύγουνε αυτοί οι γκεηδες που έχουμε για προέδρους και έρθει χοντρός θα σας κόψουμε και το μπάσκετ ετσιθελικά έχεις καμία αμφιβολία ; Όσο τους έχουμε θα είμαστε αναγκασμένοι να απέχουμε άστε μας να κοιμόμαστε για να υπάρχετε
Που κολλαει αυτο που απαντησες με αυτο που εγραψα δεν ξερω......Αν γινεται οταν με παραθετεις να απαντας πανω σε αυτο που γραφω οχι για να γραφεις τις ιστοριες σου.ΕυχαριστωΕλα σανο. Λιγο παλιό δεν το ειχα παρει πρεφα, βαζελος επισης σανοφαγος και απο το σανο τουΤρακη και του σκατοdna μου το εδειξε σημερα.
Μαντεψε ποιος εκανε την αποκάλυψη. Μα ο Παπαθεωδορου φυσικα.
Ελα, σανο.
![]()
«Ο Ολυμπιακός είχε πει στον Σορτς “Όποια πρόταση και να σου κάνουν, θα σου κάνουμε τη μεγαλύτερη απ' όλους”» - pickandroll.gr
Πληροφορίες για την υπόθεση του Αμερικανού γκαρντ, Τι Τζέι Σορτς έφερε στο φως της δημοσιότητας ο Βασίλης Παπαθεοδώρου στην εκπομπή του SDNA, "Magic EuroLeague".www.pickandroll.gr
Τωρα θα μου πεις, αν υπηρχε ανω του μετριου σεντερ, σιγα μην ερχοταν ευρωπη να τον λιωνουν στο παρκε και να μετραει τραυματισμους.... θα εμενε ΝΒΑ να παιζει 5-10 λεπτακια χαλαρα και να πληρωνεται τα διπλα.
Αυτο δε φευγει απο δωετσι οπως το πας θα ξεμεινουμε απο πουτανακια θα πανε αλλου
ρε μην μου τον διωξετε νομιζετε οτι βρισκεις τετοιον μαλακα καθε ημεραΑυτο δε φευγει απο δω
Μυριστηκε κρεας
ΕΕΕΕ,κυριε Πολυζωηηηηηη?
Δε φευγει σ λεωωωωρε μην μου τον διωξετε νομιζετε οτι βρισκεις τετοιον μαλακα καθε ημερα