Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 79 άτομα (0 μέλη και 79 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

dimigoall

Γλομπεάρχης
Εγγρ.
24 Ιουν 2022
Μηνύματα
19.452
Κριτικές
67
Like
118.842
Πόντοι
39.911
Εγώ το είπα από την πρώτη στιγμή κερδίσατε το πρωτάθλημα που κάθε χρόνο το περνει ένας από τους δύο....στην Ευρώπη τι γίνεται??? Ρεζίλιδεςςςςςςς
Μωρή γαμιόλα μη με βάζεις τώρα να ψάξω και να πάω πίσω σελίδες να παραθέσω ΔΙΚΑ σου ποστ που αφορούν το πρωτάθλημα :tooth:

:sad2: :sad2:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.223
Κριτικές
2
Like
104.138
Πόντοι
16.131
Μωρή γαμιόλα μη με βάζεις τώρα να ψάξω και να πάω πίσω σελίδες να παραθέσω ΔΙΚΑ σου ποστ που αφορούν το πρωτάθλημα :tooth:

:sad2: :sad2:
Τι ότι θα κερδίζαμε?? Εννοείται ότι θα βρεις....εδώ εσείς στην αραπιά πανηγυριζατε όταν χάσαμε και μέχρι που σας γάμησε ο Σπανούλης 2 ώρες μετά κλαιγατε
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.223
Κριτικές
2
Like
104.138
Πόντοι
16.131
Πάρε ένα βίντεο από τον περσινό θρίαμβο σας...:2funny::2funny::2funny:για να μαθαίνουν οι νέοι και να θυμόμαστε οι παλιοί
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.460
Like
49.285
Πόντοι
10.131
Τυποι γαυροι πανηγυρίζουν την κατάκτηση του Πρωταθλήματος την ιδια ωρα που πηγαν για ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ φορά σε Final Four και φάγανε για ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ φορά ΠΟΥΤΣΑ!!!:grin::cheesy:
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.006
Πόντοι
28.246
Τυποι γαυροι πανηγυρίζουν την κατάκτηση του Πρωταθλήματος την ιδια ωρα που πηγαν για ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ φορά σε Final Four και φάγανε για ΤΕΤΑΡΤΗ ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ φορά ΠΟΥΤΣΑ!!!:grin::cheesy:
Ητανε μεγαλη και σας μπηκε βαθια και ποναει. Θα σας περασει καποια στιγμη.
 

Yx1

Μέλος
Εγγρ.
27 Απρ 2025
Μηνύματα
415
Like
140
Πόντοι
1
Ητανε μεγαλη και σας μπηκε βαθια και ποναει. Θα σας περασει καποια στιγμη.
Τον Αύγουστο αρχίζει το Ευρωμπάσκετ.
Αν το σηκώσει η εθνική τους ομάδα η Τουρκία είμαι σίγουρος ότι θα το ξεπεράσουν και θα μας τα ζαλίζουν για πολύ καιρο
 

salieris

Μέλος
Εγγρ.
30 Οκτ 2016
Μηνύματα
406
Like
558
Πόντοι
81
Εν το μεταξύ οι γαβροι στα υπολοιπα αθληματα....Παίρνει πρωταθλημα η αεκ;Άσε ρε αεκακι όλη σας η ιστορία η Μαρίνα η μεταφράστρια....Παίρνει ο παοκ;;4 πρωταθληματα είχαμε το 1950 ξερω γω....Παίρνουμε εμεις στο βολλευ φετος;,Ελα ρε βαζελες τι να μας πείτε έχουμε περισσότερα κλπ κλπ....Παιρνουν αυτοί στο μπασκετ που όλη η ιστορία τους είναι ίσα με τον Αλβερτη και γράφουν αυτά που γράφουν.....
Τι μπαγλαμαδες που είστε ρε μαλακες
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Η χρήση της ελληνικής σημαίας αποτελεί πρόκληση εναντίον μου.

Άκου βλακεντιε την χρηση της ελληνικής σημαίας την ορίζουμε εμείς ως έλληνες που και ποτε θα την σηκώνουμε εσύ δικαιούσε να μιλάς μόνο για τα υβριστικά συνθήματα που αφορούν την χώρα σου να μιλάς εννοώ όχι ότι υποχρεούμαστε να σε ακούσουμε γιατί σε γράφουμε στα παπαρια μας
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Εν το μεταξύ οι γαβροι στα υπολοιπα αθληματα....Παίρνει πρωταθλημα η αεκ;Άσε ρε αεκακι όλη σας η ιστορία η Μαρίνα η μεταφράστρια....Παίρνει ο παοκ;;4 πρωταθληματα είχαμε το 1950 ξερω γω....Παίρνουμε εμεις στο βολλευ φετος;,Ελα ρε βαζελες τι να μας πείτε έχουμε περισσότερα κλπ κλπ....Παιρνουν αυτοί στο μπασκετ που όλη η ιστορία τους είναι ίσα με τον Αλβερτη και γράφουν αυτά που γράφουν.....
Τι μπαγλαμαδες που είστε ρε μαλακες
Είδες τι έγινε στο μπάσκετ μας ξυπνήσατε και σας γαμησαμε στεγνά αν φύγουνε αυτοί οι γκεηδες που έχουμε για προέδρους και έρθει χοντρός θα σας κόψουμε και το μπάσκετ ετσιθελικά έχεις καμία αμφιβολία ; Όσο τους έχουμε θα είμαστε αναγκασμένοι να απέχουμε άστε μας να κοιμόμαστε για να υπάρχετε
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.006
Πόντοι
28.246
Εν το μεταξύ οι γαβροι στα υπολοιπα αθληματα....Παίρνει πρωταθλημα η αεκ;Άσε ρε αεκακι όλη σας η ιστορία η Μαρίνα η μεταφράστρια....Παίρνει ο παοκ;;4 πρωταθληματα είχαμε το 1950 ξερω γω....Παίρνουμε εμεις στο βολλευ φετος;,Ελα ρε βαζελες τι να μας πείτε έχουμε περισσότερα κλπ κλπ....Παιρνουν αυτοί στο μπασκετ που όλη η ιστορία τους είναι ίσα με τον Αλβερτη και γράφουν αυτά που γράφουν.....
Τι μπαγλαμαδες που είστε ρε μαλακες
Ελα σανο. Λιγο παλιό δεν το ειχα παρει πρεφα, βαζελος επισης σανοφαγος και απο το σανο τουΤρακη και του σκατοdna μου το εδειξε σημερα.

Μαντεψε ποιος εκανε την αποκάλυψη. Μα ο Παπαθεωδορου φυσικα.


Ελα, σανο.

 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.596
Κριτικές
14
Like
17.097
Εχω δει βιτσια με το κιλο ..το να κανεις μετάγγιση τον πονο σου με τετοια αποτυχημένη μανια ... παίξε καλύτερα με τα κουβαδακια:coffee:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.223
Κριτικές
2
Like
104.138
Πόντοι
16.131
Τον Αύγουστο αρχίζει το Ευρωμπάσκετ.
Αν το σηκώσει η εθνική τους ομάδα η Τουρκία είμαι σίγουρος ότι θα το ξεπεράσουν και θα μας τα ζαλίζουν για πολύ καιρο
eρωτα :smitten: δεν θελω να λες κακα λογια για τους οθωμανους που σου εχουν κανει τον κωλο σαν την διωρυγα τις κορινθου :grin:
ΥΓ. τι θα γινει σε θελω κολασμενα:knockinb: δεν κοιμαμαι τα βραδυα γιατι σκεφτομαι που σε πηδαει κι αλλος :undecided-old:
 
Τελευταία τροποποίηση:

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.006
Πόντοι
28.246
Αυτό κι αν πήγε καλά.

 

Magi

Mistress
Εγγρ.
26 Δεκ 2023
Μηνύματα
6.596
Κριτικές
14
Like
17.097
697cae98-5ea6-46c9-acae-741aeb9d71d1.jpg
:coffee:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
τυποι αυτο τι ειναι? το τι μαλακιες γραφουνε οι κουνελοδημοσιοκαφροι στο σπορεφεμ δεν λεγεται:tooth:
φατε σανο μπεεεεεε
3419600_122005_193833_175126.jpg
 

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.006
Πόντοι
28.246

Zebu

Γλομπεο-Μύστης
Εγγρ.
8 Μαΐ 2016
Μηνύματα
43.544
Κριτικές
42
Like
50.006
Πόντοι
28.246
τυποι αυτο τι ειναι? το τι μαλακιες γραφουνε οι κουνελοδημοσιοκαφροι στο σπορεφεμ δεν λεγεται:tooth:
φατε σανο μπεεεεεε
3419600_122005_193833_175126.jpg
Είναι αυτό που θα κοστίσει καμιά 150αριά διακοσαριά εκατομμύρια ευρώ και ο Παναθηναικός δεν πλήρωσε ούτε για την μακέτα και δεν θα πληρώσει και τίποτα. Θα του το φτιάξουν για να παίζει μπάλα η ομάδα και να βγάζει κιόλας από το γήπεδο.
Η ΔΕΗ τους πείραξε. Αλλά των άλλων φαίνονται τα δικά τους ποτέ.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom