Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 46 άτομα (0 μέλη και 46 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

ROB. C

Ανώτερος
Εγγρ.
15 Ιουν 2021
Μηνύματα
16.827
Κριτικές
2
Like
33.862
Πόντοι
9.931
Εγώ απορώ πως τόσα χρόνια δεν βρέθηκαν παναθηναϊκοί να πάνε να σπάσουμε τα Φ
Γραφεία της sdna ..
Σε όλες τις ομάδες υπάρχουν αθλητικές εφημερίδες που λένε μαλακίες αλλά το sdna είναι μια κατηγορία μόνο του
καλά το θέτεις αλλά υπάρχουνε πολύ χειρότερα
Να προσκυνάνε οι γαβριέλες τον Στάζι , τον Τσουκαλά , τον Καραπαπάρα,
τον πρεζέμπορα, τον άλλον τον μεζούρα που έκανε μεταγγραφή από την Αεκ ο πρεζέμπορας
και να κάνουν μέχρι φόνο για ένα μηνιάτικο στο δήμο Πειραιά :undecided:
Τα άλλα με Χαλυβουργική , φέσια, δεή κτλπ είναι πταίσματα ...
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131
Δε φευγει σ λεωωωω
Ναζακια κανει
το παληκαρι σου λεει ο τζον 100 πηγε να τον δειρει και δεν εμφανιστικε ποτε... καποιος ομως να τον πηδηξει που του αρεσει δεν του εκανε προταση... θα ειναι απο το πρωι στημενος να περιμενει
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131
καλά το θέτεις αλλά υπάρχουνε πολύ χειρότερα
Να προσκυνάνε οι γαβριέλες τον Στάζι , τον Τσουκαλά , τον Καραπαπάρα,
τον πρεζέμπορα, τον άλλον τον μεζούρα που έκανε μεταγγραφή από την Αεκ ο πρεζέμπορας
και να κάνουν μέχρι φόνο για ένα μηνιάτικο στο δήμο Πειραιά :undecided:
Τα άλλα με Χαλυβουργική , φέσια, δεή κτλπ είναι πταίσματα ...
ελα ρε μην το κανεις θεμα 32 μυρια χρωστανε θα τα πληρωσουν
 
  • Like
Αντιδράσεις: ROB. C

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
Eιδα τι εγινε με μαγκλογιαννηδες και παπαπετρου αλλα μην ανησυχεις οπως εχει δειξει η ιστορια παιρνετε μια χαρα και μετα ερχονται 5-10 λυπες μαζεμενες.....Ετοιμαστειτε το ξερετε το εργο καλα.....
Εν το μεταξυ εσυ καθε τρεις και λιγο γραφεις οτι δεν ασχολεισαι με το μπασκετ και τωρα εχεις γινει μπασκετικος.....Ξηγιεσαι την σωστη την γαβρικη την κωλοτουμπα ευγε!
Υ.Γ Η μονη αμφιβολια που εχω στο μπασκετ ειναι αν θα περασουμε τη Ρεαλ στα ευρωπαικα τα αλλα που γραφεις για χοντρους και κοψιματα ειναι για να τα λετε μεταξυ σας....Ας μπει ας μας το κοψει και μετα γραψε οτι θες μεχρι τοτε με ΘΑ δεν γαμησε ποτε κανεις......
ρε τυπε δεν κανω καμια κωλοτουμπα ουτε βλεπω μπασκετ ουτε ξερω απο μπασκετ με εχεις δει να γραφω για παιχτες συστηματα ποιον να παρει ποιον να διωξει η κατι αλλο τωρα αυτο ειναι φρεσκο με αυτο μπαινω να σας τσιτωσω και το μπασκετ ξερω οτι σας ποναει τι θες να λεω για την μπαλα που εχει τελειωσει πριν ποσο καιρο και σας την εχουμε κοψει χρονια ? δεν εχεις ακουσει για του κωλου τα 9νιαμερα ε περασανε σας ξεκωλιασαμε στη μπαλα τωρα εχουμε τα 9μερα του μπασκετ :coffee:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131
ρε τυπε δεν κανω καμια κωλοτουμπα ουτε βλεπω μπασκετ ουτε ξερω απο μπασκετ με εχεις δει να γραφω για παιχτες συστηματα ποιον να παρει ποιον να διωξει η κατι αλλο τωρα αυτο ειναι φρεσκο με αυτο μπαινω να σας τσιτωσω και το μπασκετ ξερω οτι σας ποναει τι θες να λεω για την μπαλα που εχει τελειωσει πριν ποσο καιρο και σας την εχουμε κοψει χρονια ? δεν εχεις ακουσει για του κωλου τα 9νιαμερα ε περασανε σας ξεκωλιασαμε στη μπαλα τωρα εχουμε τα 9μερα του μπασκετ :coffee:
επειδη δεν παρακολουθεις οπως λες πληροφοριακα στο λεω εχετε ουτε τα μισα πρωταθληματα ελλαδας και ουτε τα μισα ευρωπης απο εμας ..οποιαδηποτε αλλη πληροφορια εδω ειμαστε
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
επειδη δεν παρακολουθεις οπως λες πληροφοριακα στο λεω εχετε τα μισα πρωταθληματα ελλαδας και ουτε τα μισα ευρωπης απο εμας ..οποιαδηποτε αλλη πληροφορια εδω ειμαστε
λοιπον επειδη εγω δεν κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου μολις προχθες τυχαια διαβασα ποσα εχετε εσεις 40και ποσα εμεις 15 και ειναι τεραστια η διαφορα και δεν θα σου πω ποσα απο αυτα ειναι βρωμικα αλλα εσυ για το ποδοσφαιρο μου λες
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946
:2funny::2funny::2funny::2funny:
Ξεχασες πλεζουρας,pitsilistis!
Πόσο σε διελυσαν οι φωτογραφίες απο τα μουνια που γαμάω!
Τι εμμονή είναι αυτή!
Εντάξει ρε αγόρι μου δεν είσαι ο μοναδικός άνδρας που δεν μπορεί να γαμήσει χωρίς να πληρώσει.
Δεν έγινε και κατι, ηρέμησε.
Οσο μαλάκας και αν είσαι,αν κάνεις χρηστή διαχείριση των χρημάτων σου μπορείς να γαμας καλα μουνια πληρώνοντας.
Μην εχεις τόσο γιγαντιαίο κόμπλεξ κατωτερότητας!
Τσιλαρε δικε μου
Έχει και γκόμενες...:confused::headbang:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131
λοιπον επειδη εγω δεν κρυβομαι πισω απο το δαχτυλο μου μολις προχθες τυχαια διαβασα ποσα εχετε εσεις και ποσα εμεις και ειναι τεραστια η διαφορα και δεν θα σου πω ποσα απο αυτα ειναι βρωμικα αλλα εσυ για το ποδοσφαιρο μου λες
εγω προσωπικα εχω τοποθετηθει πολλες φορες οτι δεν παρακολουθω ποδοσφαιρο γιατι ασχολιομουν με αλλο αθλημα και πολυ κοντινο μου ηταν το μπασκετ και επειδη ο συλλογος που αγωνιζομουν ειχε μια καλη ομαδα μπασκετ(αλμπερτ μαλλαχ) αυτα ...
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
εγω προσωπικα εχω τοποθετηθει πολλες φορες οτι δεν παρακολουθω ποδοσφαιρο γιατι ασχολιομουν με αλλο αθλημα και πολυ κοντινο μου ηταν το μπασκετ και επειδη ο συλλογος που αγωνιζομουν ειχε μια καλη ομαδα μπασκετ(αλμπερτ μαλλαχ) αυτα ...
εγω δεν ειναι σκοπος μου να μπαινω εδω να βριζω αλλα να τσιτωνω αντιπαλους τα αθλητικα ετσι ειναι εχει γινει βαιραλ το νημα ποιο πολυ και απο το υπερλαμπρο παγκακια του ραοπαο οποιος θελει τσιμπαει οποιος δε θελει προσπερναει:grin:
 
Εγγρ.
17 Ιουλ 2020
Μηνύματα
5.696
Κριτικές
35
Like
13.192
Πόντοι
5.946

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131
εγω δεν ειναι σκοπος μου να μπαινω εδω να βριζω αλλα να τσιτωνω αντιπαλους τα αθλητικα ετσι ειναι εχει γινει βαιραλ το νημα ποιο πολυ και απο το υπερλαμπρο παγκακια του ραοπαο οποιος θελει τσιμπαει οποιος δε θελει προσπερναει:grin:
εχω τοποθετηθει πολλακις για ολους αυτους που βριζουν και δεν συμμετεχω ....και εγω αυτο κανω ειναι να πειραζω να γινεται χαβαλες ..δεν ειμαι οπαδος ειμαι φιλαθλος και οποια ελληνικη ομαδα ειναι στην ευρωπη ειμαι μαζι της
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
εχω τοποθετηθει πολλακις για ολους αυτους που βριζουν και δεν συμμετεχω και εγω αυτο που κανω ειναι να πειραζω να γινεται χαβαλες ..δεν ειμαι οπαδος ειμαι φιλαθλος και οποια ελληνικη ομαδα ειναι στην ευρωπη ειμαι μαζι της
εγω ειμαι ξεκαθαρα οπαδος και θελω ολες να χανουνε παντως εκτος απο τη δικια μου :grin:
 

Anemodoura

Ανώτατος
Εγγρ.
19 Δεκ 2007
Μηνύματα
20.461
Like
49.287
Πόντοι
10.131
Ειναι κανα 2-3 ναυάγια γαυροι που εχουν τοσο καμένο εγκέφαλο που αν δεν ποστάρουν 20-30 φορες την ημερα στο θεμα, θα πάθουν τίποτα.

Ειναι τοσο προβληματικοί που αν το Αντισθένης σβήσει για κάποιο λογο το θεμα τους Παναθηναϊκού πιθανόν θα σαλτάρουν απο κανα μπαλκονι γιατι δεν θα εχουν που να ποσταρουν:buck2:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131
Ειναι κανα 2-3 ναυάγια γαυροι που εχουν τοσο καμένο εγκέφαλο που αν δεν ποστάρουν 20-30 φορες την ημερα στο θεμα, θα πάθουν τίποτα.

Ειναι τοσο προβληματικοί που αν το Αντισθένης σβήσει για κάποιο λογο το θεμα τους Παναθηναϊκού πιθανόν θα σαλτάρουν απο κανα μπαλκονι γιατι δεν θα εχουν που να ποσταρουν:buck2:
εχει καμενους εδω μεσα :think: εισαι σιγουρος :cool2:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
ε οκ ολοι οι ολυμπιακοι ετσι ειστε ... δεν εχετε φιλαθλους μονο οπαδους
ξερεις τι καταρα εχω ριξει εγω για την βαζελα οταν επερνε πρωταθλημα αλλα τι να πεις ημουνα και πολυ μικρος τοτε :tooth:
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131
ξερεις τι καταρα εχω ριξει εγω για την βαζελα οταν επερνε πρωταθλημα αλλα τι να πεις ημουνα και πολυ μικρος τοτε :tooth:
μωρε εγω προσωπικα δεν τρελλαινομαι ...μια ερωτηση μιλκο καπ ποτε θα ξαναπαρεται ?? γιατι παλι με την περιφορα του επιταφιου βλεπω να την βγαζετε και του χρονου :2funny::2funny:
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.287
Like
19.220
Πόντοι
2.606
μωρε εγω προσωπικα δεν τρελλαινομαι ...μια ερωτηση μιλκο καπ ποτε θα ξαναπαρεται ?? γιατι παλι με την περιφορα του επιταφιου βλεπω να την βγαζετε και του χρονου :2funny::2funny:
το επιτευγμα ειναι τοσο μεγαλο για τα ελληνικα δεδομενα που θα το καταλαβεις μετα απο πολλα χρονια οταν κανενας δεν θα εχει κατακτησει τιποτα αλλο
 

πολυζωης

Ανώτατος
Εγγρ.
30 Ιουν 2018
Μηνύματα
24.224
Κριτικές
2
Like
104.145
Πόντοι
16.131
το επιτευγμα ειναι τοσο μεγαλο για τα ελληνικα δεδομενα που θα το καταλαβεις μετα απο πολλα χρονια οταν κανενας δεν θα εχει κατακτησει τιποτα αλλο
καλα καλα οκ εναν συναγωνιστη που ρωτησα εδω μεσα μου ειπε οτι ειναι ενα κυπελλο 10 κλασεις κατω απο το πρωταθλητριων ..αλλα μην σας το χαλασω
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom