Νέα

Πανιώνιος Γ.Σ.Σ.

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Ryu
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 8K
  • Εμφανίσεις 228K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

redmanftw

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
15 Ιαν 2012
Μηνύματα
47.967
Κριτικές
10
Like
100
Πόντοι
376
Οι μισοί παίκτες του νιόνιου παρουσιάστηκαν φαντάροι σήμερα  :S
 

mpouxos

Ανώτατος
Εγγρ.
4 Ιουλ 2014
Μηνύματα
8.637
Κριτικές
173
Like
10.064
Πόντοι
16.746
Τους οπαδούς του Πανιωνίου τους πάω και ξέρουν καλά το γιατί! :hi:
Αλλά δεν βαρεθηκατε να κάνετε τους δορυφόρους? Να σταματησετε αυτό που γίνεται εδώ και χρονία αυτό το Έγκλημα στον συλλογο σας! :uglystupid: :uglystupid:
 

listo

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
405
Κριτικές
4
Like
343
Πόντοι
21
φίλε μου κανενας πανιώνιος δε χαιρεται μ αυτή την κατάσταση με τους δανεικούς και όντως πρέπει να τελειώνουμε με αυτό το καρκίνωμα για το σύλλογο
 

SSGT-i

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
23 Ιουλ 2007
Μηνύματα
10.612
Like
74
Πόντοι
166
ένα μεγαλο μπραβο στην ομαδα μας για την υπερπροσπαθεια που εκανε
 

Γαμαικανος.

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιουλ 2010
Μηνύματα
7.586
Like
2.448
Πόντοι
506
φίλε μου κανενας πανιώνιος δε χαιρεται μ αυτή την κατάσταση με τους δανεικούς και όντως πρέπει να τελειώνουμε με αυτό το καρκίνωμα για το σύλλογο
listo listo σε γαμαω και βγαινει ενα συκο
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.487
Like
3.175
Πόντοι
456
ένα μεγαλο μπραβο στην ομαδα μας για την υπερπροσπαθεια που εκανε

Μπραβο σε ολα τα παιδια.Δωσανε και την ψυχη του χτες.
Δυστυχως ομως παρολη τη χαρα που μας εδωσαν με την συμπληρωση 125 χρονων ιστοριας του συλλογου ταυτοχρονα η ομαδα μπασκετ μας πικρανε μιας  στην καλυτερη των περιπτωσεων θα παιζει β, επειδη καποιοι επαιξαν με το ονομα και την ιστορια μας.Ο κοσμος δεν ξεχνα και οσοι ευθυνονται θα το βρουν μπροστα τους.
 

soul3

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2010
Μηνύματα
4.487
Like
3.175
Πόντοι
456
φίλε μου κανενας πανιώνιος δε χαιρεται μ αυτή την κατάσταση με τους δανεικούς και όντως πρέπει να τελειώνουμε με αυτό το καρκίνωμα για το σύλλογο

Δεν εχουμε  την πολυτελεια να αρνουμαστε να εχουμε δανεικους.Οσο εισαι σαυτη την κατασταση θα παιζεις με παιδια 20 χρονων και δανεικους.
 

listo

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
405
Κριτικές
4
Like
343
Πόντοι
21
καλή αρχή για την πανιωνάρα στο μπάσκετ με 2/2. γρηγορα επιστροφή στην α1, εκεί που ανήκει η ομάδα.
 

kokobikos30

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2015
Μηνύματα
1.377
Κριτικές
4
Like
570
Πόντοι
36
Το καλύτερο σύνθημα για τα ερπετά έχετε βγαλει κουφαλες
 

listo

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
405
Κριτικές
4
Like
343
Πόντοι
21
σε φωνάζουν σκουλήκι, σε λένε ερπετό...
 

kokobikos30

Μέλος
Εγγρ.
29 Αυγ 2015
Μηνύματα
1.377
Κριτικές
4
Like
570
Πόντοι
36
Πώς σας ήρθε και βγάλατε τέτοιο συνθημα;γιατί τέτοιο μενος;
 

listo

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
405
Κριτικές
4
Like
343
Πόντοι
21
δεν υπάρχει μένος ρε φίλε, αντίπαλοι είμαστε... όσο για το σύνθημα, αφού είναι έμπνευση από μόνοι τους οι  τύποι
 

sanexxx69

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
4 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.084
Κριτικές
24
Like
594
Πόντοι
326
νεε πανιωνιε πουσταρα αιωνιε
γαμω τον πανιωνιο σας γαμω. ανυπαρκτα πανιωνακια

Ρε Γ εθνικη μεινε στη σκουλικοτρυπα σου και ασε τις μεγαλες ομαδες παιξε εκει κανα τοπικο σε κανα χωραφι
 

bb06

Μέλος
Εγγρ.
16 Οκτ 2013
Μηνύματα
281
Like
0
Πόντοι
1
θα το βλέπεται ψηλά και θα ζαλίζεσθε
 

listo

Μέλος
Εγγρ.
23 Σεπ 2010
Μηνύματα
405
Κριτικές
4
Like
343
Πόντοι
21
το σάββατο με αεκ το γήπεδο πρέπει να βράζει!
  ΠΑΜΕ ΡΕ ΠΑΝΙΩΝΑΡΑ, ΤΡΕΛΑΝΕ ΜΑΣ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom