Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
η ομαδα παροτι ηρθε σημερα ισοπαλη επαιξε αρκετα καλη μπαλα ας οψεται ο σερεμετ
Πολυ καλοι χτες με Καλαμαρια ο Πανος και ο Ζαχαρακης. και ο τερμας ο Παπαδοπουλος καλος αν και εφαγε φαβα γκολ.
Υπαρχει βαθος (αλλα και απειρια) παντως και αυτο ειναι παρα πολυ θετικο.
Ελπιζω με Γαυρο το Σαββατοβραδο να το παλεψουν.
Σιγά μην πάρουμε αποτέλεσμα με Ολυμπιακό,υπάρχει γραμμή από πίσω!Ο τερμας ρε συ τραγικος.Δεν μπορουσε με τιποτα να μπλοκαρει και εφαγε και τσαμπα γκολ.
ΜΕ γαυρο εγω προσωπικα δεν ελπιζω απλα να χασουμε αξιοπρεπως.
Άσχετο που κοντέψαμε να πάρουμε την νίκη στο τελευταίο δεκάλεπτο,ήταν τραγικό το θέαμα χωρίς σύστημα και από τις 2 ομάδες γιά να πάνε στην νίκη με οργάνωση!Δεν νομιζω πως εχεις δικιο χαλια μαυρα ειχαμε για 75 λεπτα.
για β εθνικη σας βλεπω τυπε
Χτες βρεθηκα στη λεωφορο και αν και για ενα ημιχρονο τα πατησαμε τα λαγουδακια δυστυχως χασαμε.Αφηνει μεγαλη πικρια η ηττα λογω εμφανισης στο β και χαμενου πεναλτυ απο το μαλακα τον λαζνικ.Με τετοιες εμφανισεις δεν πεφτουμε αρκει να μπουνε και γκολ γιατι η επιθετικη δυστοκια ειναι εμφανης και ενας λογος ειναι η μη υπαρξη δημιουργικων παιχτων στο κεντρο.Εμεις θα συνεχισουμε να ειμαστε κοντα στην ομαδα και καλα θα κανουν οι καναπεδατοι να ερθουν γηπεδο.