Επισκέπτης
τελικα το γαλλο τερματοφυλακα που θελαμε απο τη λιβερπουλ κατεληξε στη καβαλα!!!!!!!!
τελικα τοσο ακριβως ηταν που δεν μπορουσαμε να τον παρουμε και ειχε η καβαλα; το λεω τωρα που ειναι αρχη δεν εχουμε τερματοφυλακα και στοπερ η ομαδα θα εχει προβλημα. ενω αποι τη μεση και μπροστα κενταμε η αμυνα θυμιζει ομαδα απο τοπικο πρωταθλημα. μακαρι να διαψευστω αν και δεν το βλεπω. ολοι το απογευμα μη σταματας ιστορικε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

τελικα τοσο ακριβως ηταν που δεν μπορουσαμε να τον παρουμε και ειχε η καβαλα; το λεω τωρα που ειναι αρχη δεν εχουμε τερματοφυλακα και στοπερ η ομαδα θα εχει προβλημα. ενω αποι τη μεση και μπροστα κενταμε η αμυνα θυμιζει ομαδα απο τοπικο πρωταθλημα. μακαρι να διαψευστω αν και δεν το βλεπω. ολοι το απογευμα μη σταματας ιστορικε!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




