Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ισως θελει απονευρωση

γιατι δεν τα βγαζεις τυπε?Ρε μαλάκες, πόσες επισκέψεις χρειάζονται για να σφραγιστεί ένα δόντι; Έχω 3 που θέλουν σφράγισμα και έχω μπλέξει με έναν πούστη που θέλει 2-3 επισκέψεις για το κάθε ένα! Όλα μαζί δεν έπρεπε να τα κάνει;![]()
γιατι δεν τα βγαζεις τυπε?![]()
οτι σε ενοχλει δεν χρειαζεται τυπεεχεις σκεφτει οτι μπορει να τα χρειαζεται?
Καλά εσείς καλαμπουρίζετε αλλά εγώ πονάω. Κάποιος ζηλιάρης με καταράστηκε.
ή ο Σταμ ή ο αχαχουχας...Κάποιος ζηλιάρης με καταράστηκε.
ή ο Σταμ ή ο αχαχουχας...![]()
σε διαδοχικες δυο-τρεις επισκεψεις...Καλά δεν έχει πάει κανείς με δύο δόντια που ήθελαν σφράγισμα στον οδοντογιατρό; Του τα σφράγισε και τα δύο στην ίδια επίσκεψη ή σε διαδοχικές;
σε διαδοχικες δυο-τρεις επισκεψεις...
το ιδιο κ η απονευρωση...ποτε σε μια συνεδρια.

Τελικά τι κούρεμα έκανες τύπε?σε διαδοχικες δυο-τρεις επισκεψεις...
το ιδιο κ η απονευρωση...ποτε σε μια συνεδρια.
εαν εχεις υπομονη κ τα δοντια ειναι σε διαφορετικη μερια τοτε μπορει να στα επισπευσει...απλα θα γινει τουμπανο η φατσα σου απο την ξυλοκαΐνη(εαν σου βαλει)...Αυτό είναι βασανισμός! Δηλαδή πρέπει να πηγαίνω επί 2 μήνες για να φτιαχτούν όλα; Και στο μεταξύ δε χειροτερεύει η κατάσταση τους; Το ένα έχει σπάσει και όσο το αφήνω, τόσο σαπίζει! Δεν την καταλαβαίνω αυτή την πρακτική.![]()