Μπιρλας
Μέγας
- Εγγρ.
- 21 Μαρ 2017
- Μηνύματα
- 14.065
- Like
- 16.713
- Πόντοι
- 3.656
er είναι δύσκολη περίπτωση...θα έλεγα πουλί..ποιον λες να ψήφισε?![]()
er είναι δύσκολη περίπτωση...θα έλεγα πουλί..ποιον λες να ψήφισε?![]()
αν ξερεις θειο στειλε πμ παρακαλω...ευχαριστωποιον λες να ψήφισε?![]()
τυπε αντε για να μην στεναχωριεσε...αν δεν ησουνα τεμπελακος θα εβλεπες οτι το νημα εχει 187 σελιδες απο της οποιες οι 184 ειναι τρολλ και αστειακια μεταξυ των μελων...
πριν τα ζητατε ολα στο χερι και κατηγορητε ψαξτε λιγο αλλοιως ....
ζητα πιμι απο ποδολαγνο αυτος εχει ολα τα ανωμαλα

Λες να γυρίσει βιντεακι γενεθλίων και να χαρίσει με pm τον κωδικό αποκλειστικά στα μέλη του bou;Χρόνια Πολλά στο κορίτσι μας
Στάνταρ φίλε αύριο συναγωνιστής θα το στείλει με pm βεβαιαΛες να γυρίσει βιντεακι γενεθλίων και να χαρίσει με pm τον κωδικό αποκλειστικά στα μέλη του bou;
Λες να γυρίσει βιντεακι γενεθλίων και να χαρίσει με pm τον κωδικό αποκλειστικά στα μέλη του bou;
παιδια εψαξα ολες τις σελιδες τελικα υπαρχει υλικο και αν υπαρχει πως μπορω να το παρω? μπορειτε να το στειλετε? επισης γιατι δεν το ποσταρετε? εδώ να το παρουν ολοι και ζητανε πμ και τετοια? το χρεωνετε? το κρατατε μεταξυ σας? αν είναι ετσι να μην στειλω σε κανεναν μηνυμα δεν θελω να πρηξω κανεναν οποτε αν μπορειτε εξηγηστε μου γιατι τωρα μπηκα και εκανα ποστ εδώ.
ευχαριστω
ελπιζω να μου εξηγησει καποιος

ακομα την πηδαει??Tύπε, αν πραγματικά θέλεις κάποιο ακυκλοφόρητο βίντεο ή φωτογραφίες στείλε πιμι στο νικνειμ troubakhs.![]()
Tύπε, αν πραγματικά θέλεις κάποιο ακυκλοφόρητο βίντεο ή φωτογραφίες στείλε πιμι στο νικνειμ troubakhs.![]()
παιδια εψαξα ολες τις σελιδες τελικα υπαρχει υλικο και αν υπαρχει πως μπορω να το παρω? μπορειτε να το στειλετε? επισης γιατι δεν το ποσταρετε? εδώ να το παρουν ολοι και ζητανε πμ και τετοια? το χρεωνετε? το κρατατε μεταξυ σας? αν είναι ετσι να μην στειλω σε κανεναν μηνυμα δεν θελω να πρηξω κανεναν οποτε αν μπορειτε εξηγηστε μου γιατι τωρα μπηκα και εκανα ποστ εδώ.
ευχαριστω
ελπιζω να μου εξηγησει καποιος
ακομα την πηδαει??
ακομα περιμενω το νιμου να μου στειλει να την παρτουζαρουμε...1 μηνα μου το χει ταξει τωραΜην τον δίνεις έτσι ασάλιωτα στο σαιτ και τους νέους χρήστες. :S
Τύποι κανά pm με υλικό από την εορτάζουσα, έτσι για το καλό σήμερα;

ακομα περιμενω το νιμου να μου στειλει να την παρτουζαρουμε...1 μηνα μου το χει ταξει τωρα