nickpie2008
Μέγας
- Εγγρ.
- 15 Ιουλ 2010
- Μηνύματα
- 12.414
- Like
- 11.459
- Πόντοι
- 3.656
Παίδες κι από δω ένα pm σαν των αλλωνων
τυπε ακομα περιμενω ενα πμ... :-( :S :S :S
αα στο raopau τα πμ δηλαδηΚαι τι τα λες εμενα;Ξαναστειλε στον τυπο Raopau που εχει τις φωτογραφιες... :S :S :S
Έτσι είναι φίλε μου. Είμαστε πολύ σκληροί και δυνατοί γαμιαδες.Σιγά μη σκίσετε κάνα καλσόν εδώ μέσα όλοι γαμιάδες και ομορφόπαιδα![]()
![]()
Πείτε κάποιος στον ραοπαο οτι περιμένω και γω πμ
αα στο raopau τα πμ δηλαδηνα καταλαβω καλα..πμ στον raopau :S :S :S
υπαρχει λινκ με το προφιλ του μελους για να στειλω πμ; ευχαριστω![]()
για να καταλαβουμε ολοι γιατι δεν ειμαστε και πολυ εξυπνοι
σε αυτον στελνουμε πμΡε νιαμου ο τακης δινει τον αγωνα του με το πουλι κι εσεις προδωσατε οτι εχει φωτο κ βιντεο......δεν σεβεστε τπτ πια.... :S :S :S
τυπε σοβαρα?ολα αυτα τα χει ο raopauΡε νιαμου ο raopau δινει τον αγωνα του με το πουλι κι εσεις προδωσατε οτι εχει φωτο κ βιντεο......δεν σεβεστε τπτ πια.... :S :S :S
καλα του κανες τυπε.......κ θα δωσεις κ δουλεια σε τοσους αυνανες μολις παρουν τα π.μ......Ειπα να μην τον δωκω αλλα με συγχισε με το μπασκετ παλι ο περουκας...

το βιντεο και οι φωτογραφιες ειναι ολα εδω μεσα.
το βιντεο και οι φωτογραφιες ειναι ολα εδω μεσα.
:S :S :SAδελφέ αν μπορεις και σε μένα να μου στειλεις τον κωδικο σε pmτο βιντεο και οι φωτογραφιες ειναι ολα εδω μεσα.