Με αυτοματη παστεριωση...Με τετοιες βυζαρες θα μπορουσε να βγαζει μονη της γιαουρτι...![]()

Πολλα κιλα...

Με αυτοματη παστεριωση...Με τετοιες βυζαρες θα μπορουσε να βγαζει μονη της γιαουρτι...![]()


Τι είπες τώρα;Με τετοιες βυζαρες θα μπορουσε να βγαζει μονη της γιαουρτι...![]()


Καλυτερο εννοοντας μεγαλητερο, η' τουμπανοτερο?Καλύτερο βυζί κατα τη γνώμη σας ποια έχει η Ράλλη ή η Φλοριντα Πετρουτσελι;

Καλυτερο εννοοντας μεγαλητερο, η' τουμπανοτερο?![]()
Εχουν βυζαξει γαλα τα μασταρια της φλοριντας..Μεγαλύτερο και στητο. Αν και νομίζω η Φλοριντα έχει κάνει την ανόρθωση που χρειάζεται σε αυτή την ηλικία

Καλύτερο βυζί κατα τη γνώμη σας ποια έχει η Ράλλη ή η Φλοριντα Πετρουτσελι;
τι χεσιμο εχω ριξει μ'αυτο το ακτιβιαΜε τετοιες βυζαρες θα μπορουσε να βγαζει μονη της γιαουρτι...![]()

Οι μετοχές της ειναι ακόμα πολύ ψηλά!
[instagram]https://www.instagram.com/p/BZgHkKZFu0L/?taken-by=nikolettaralli[/instagram] [instagram]https://www.instagram.com/p/BZixBj6F6pd/?taken-by=nikolettaralli[/instagram]