Digweed
Μέγας
- Εγγρ.
- 26 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 6.032
- Κριτικές
- 1
- Like
- 16.301
- Πόντοι
- 3.836
Τύπε σαν την Όλιβ του Ποπάυ,έχει γίνει.
Τύπε σαν την Όλιβ του Ποπάυ,έχει γίνει.![]()
"Λέγεται ότι η Νικολέτα είναι με έναν κύριο πιο μεγάλο από τον Ιάσονα. Είναι γύρω στα 40 και τον λένε Αλέξανδρο"
Η κοπελα βρηκε νεο χορηγο στο τσακ-μπαμ!
τι κανει η ηλιθια ρε χαχα[instagram]https://www.instagram.com/p/BPP_h1-FhLI/?hl=el [/instagram]
Μπορει να παγωσε ο κωλος της,αλλα στο ανοιγμα των ποδιων οπως παντα ασυναγωνιστη..
"Λέγεται ότι η Νικολέτα είναι με έναν κύριο πιο μεγάλο από τον Ιάσονα. Είναι γύρω στα 40 και τον λένε Αλέξανδρο"
λες να την εριξε λεγοντας "γεια σου Νικολεττα, ειμαι ο Αλεξανδρος" τυπε? :S![]()
και του ειπε "Γέρο πόσα δίνεις το μήνα για να γίνεις χορηγός μου και να με
;;"Μου θυμίζει κάτι καριολες συμφοιτητριες μου που πήγαιναν στα χιονισμένα τοπί για να ξεσκιστουν με τους μεσήλικες που τους τα ακουμπούσαν.
Μου θυμίζει κάτι καριολες συμφοιτητριες μου που πήγαιναν στα χιονισμένα τοπί για να ξεσκιστουν με τους μεσήλικες που τους τα ακουμπούσαν.
Καταλήξατε να συμφωνείτε μερικοί με την Σάσα Σταμάτη και τον Θέμη Γεωργαντά. Ίδιο επίπεδο!
Ρε εσύ, έχεις πολλά δίκια και σε καταλαβαίνω. Βγάζουν νόημα αυτά που λες (δεν γίνεται να πάρει άντρα από το γκέτο ούτε δημοσιουπαλληλίσκο έτσι είναι η ζωή), αλλά τόση μεγάλη ανάλυση σκέψης γι' αυτό το ξέκωλο? Δεν αξίζει να της αφιερώνεις τόσες γραμμές. Ούτε σ'αυτή ούτε σε καμία αποτυχημένη ηθοποιό-παρουσιάστρια-μοντέλο (ξεκίνησε ως μοντελάκι η Νικολέτα) celebrity που της μοιάζει.
Μάλλον η Νικολεττα πηγε στον Αλεξανδρο πεταξε εξω τις βυζαρες![]()
και του ειπε "Γέρο πόσα δίνεις το μήνα για να γίνεις χορηγός μου και να με
![]()
![]()
![]()
![]()
;;"
35 χρονωνε ειναι η Ραλλη

Πολυ νωρις το σκεφτηκε σε αυτη την ηλικια..Λίγο πολύ τύπε, το Bou μικρή διαφορά έχει πλέον από τα πάνελ. Δες λίγο τι γράφεται... Ακούγεται ότι η Ράλλη έχει νέο σύντροφο έχει ανεβάσει ο άλλος πιο πάνω και ο κάτω του σχολιάζει για μεσήλικα χορηγό κ.τ.λ, ωραία λέω κάτσε να δω γιατί κατακρίνουν τόσο πολύ μπαίνω βλέπω ότι τα'χει με έναν ηλικίας 39-40 χρονών. Εμμμμ από που κι'ως που είναι αυτός γέρος χορηγός; Η τύπισσα είναι 34 χρονών δεν είναι ούτε 20 ούτε 25.
Επίσης πιο πριν σχολιάζανε αυτό που είχε πει η ίδια, ότι δεν θέλει να αφήσει τον χρόνο να κυλάει κι'οτι θέλει να κάνει οικογένεια.
Ανεξάρτητα λοιπόν από το αν η τύπισσα ψάχνει να βρεί έναν φραγκάτο, ανεξάρτητα από το αν το ένα ή το άλλο.
Που είναι το κακό;
Δηλαδή όλοι εσείς εδώ πέρα, οι μανάδες σας όταν βρήκαν τους πατεράδες σας, δεν έψαχναν έναν άνθρωπο με μια οικονομική δυνατότητα, δουλευταρά κ.τ.λ? Αυτά είναι και πρότυπα, όλες οι γυναίκες ψάχνουν το Α male. Για την καθεμιά τους αυτό μπορεί να διαφέρει. Για μια μπορεί να'ναι το ματσο αρσενικό, για την άλλη ο δυναμικός επιχειρηματίας.
Είναι η πρώτη γυναίκα στον κόσμο που το κάνει αυτό η Ράλλη; Δηλαδή εσείς οι ίδιοι αν είσασταν μια γκόμενα μες τα κοινωνικά και ο κύκλος σας αποτελούνταν από επιχειρηματίες και γενικά άτομα με οικονομική δυναντότητα, οι οποίοι σας φλερτάρανε, τι θα κάνατε δηλαδή; Θα κατεβαίνατε σε κάνα ghetto για να βρείτε το φτωχό αγόρι με την αγνή καρδιά για να μην σας κράζει ο κάθε μαλάκας στο bou?
Επίσης κάτι άλλο, πως γίνεται να'ρχεσαι να λες ότι έχει άδικο μια γυναίκα όταν λέει πως θέλει να κάνει οικογένεια και δεν μπορεί να αφήσει τον χρόνο να περνάει. Είναι 34 χρονών. Δεν έχει και πολλά περιθώρια. Καλά κάνει λοιπόν.
Καταλήξατε να συμφωνείτε μερικοί με την Σάσα Σταμάτη και τον Θέμη Γεωργαντά. Ίδιο επίπεδο!