Αφού αυτό ακριβώς ήθελε ρε συ, δεν θυμάσαι τις συνεντεύξεις της που έλεγε ότι θέλει οπωσδήποτε να γίνει μάνα; Ήταν σχεδόν ενοχλητικό. Και πολύ σωστά όταν ανακοίνωσε την εγκυμοσύνη της, ένας τύπος εδώ στο νήμα της έγραψε με μεγάλα κόκκινα γράμματα "MISSION ACCOMPLISHED" ή κάτι τέτοιο. Έναν νορμάλ τύπο με κάποια οικονομική επιφάνεια (για τα πρώτα χρόνια) έψαχνε για να τη γκαστρώσει και μετά να χωρίσουν και να το μεγαλώνει μόνη της. Πολλές γυναίκες ψάχνουν ακριβώς αυτό στις μέρες μας, δεν τις ενοχλεί να μεγαλώνουν το παιδί μόνες, το βλέπουν και σαν μια "αποστολή". Αν σας αρέσουν οι βυζαρούδες θα ξέρετε και την Alexandra Daddario. Το ίδιο ακριβώς έκανε, πριν κάτι βδομάδες ανακοίνωσε τον χωρισμό της ενώ έχει ένα μωρό ακόμη με τον (παραγωγό ταινιών) θείτσο που παντρεύτηκε.