Δεν νομίζω ότι είναι καταπιεσμένη.
Απλά έκανε το παιδί και έκλεισε αυτή η επιθυμία-απωθημένο και πλέον δεν έχει σκοπό.
Γιατί μια χαρά πάει και σε event και το σώμα της δείχνει σε κάθε ευκαιρία.
Αλλά είναι μανούλα πλέον, οπότε δεν έχει ξεκωλέ, μόνο και καλά σαν ανάμνηση ή τις βυζούμπες σε δήθεν story για make-up.
Και φυσικά αντί για χορηγία της L'oreal, αρκείται στην Ομοσπονδία.
Απλά έκανε το παιδί και έκλεισε αυτή η επιθυμία-απωθημένο και πλέον δεν έχει σκοπό.
Γιατί μια χαρά πάει και σε event και το σώμα της δείχνει σε κάθε ευκαιρία.
Αλλά είναι μανούλα πλέον, οπότε δεν έχει ξεκωλέ, μόνο και καλά σαν ανάμνηση ή τις βυζούμπες σε δήθεν story για make-up.
Και φυσικά αντί για χορηγία της L'oreal, αρκείται στην Ομοσπονδία.
